Strona 2 z 4

RACELOGIC - nasze czasy [wykaz]

: czw kwie 21, 2016 16:31
autor: Geno17
Mefju, weź no se załóż tego fejsbuka i będziesz wszystko wiedział na bieżąco :helm:

RACELOGIC - nasze czasy [wykaz]

: czw kwie 21, 2016 18:07
autor: MatthewG
Mógłbym, ale ja się będę dalej opierał...ostatni bastion :bajer: Wrzuć czasy swojego AMG, postrasz Golfy :kac:

RACELOGIC - nasze czasy [wykaz]

: sob kwie 23, 2016 20:18
autor: TuneFORCE
Nie no bez jaj...temat jak z forum e39 club poland :hehe:
To już lepiej czasy z torów podawać, a nie takie lamerstwo uprawiacie :satan: :satan: :satan:

RACELOGIC - nasze czasy [wykaz]

: sob kwie 23, 2016 22:02
autor: MatthewG
Ty podobno miałeś auto na tor budować, a chyba jednak sprzedajesz :jezor:

RACELOGIC - nasze czasy [wykaz]

: ndz kwie 24, 2016 10:01
autor: TuneFORCE
Tak sobie wystawiłem ostatni raz :hmm:
No i wczoraj na TPTD 6ka pojechała lepiej niż 399konna 7ka(swoją drogą może to był ktoś z forum? Chyba altony miał z przodu o ile mnie pamięć nie myli)

RACELOGIC - nasze czasy [wykaz]

: ndz kwie 24, 2016 14:08
autor: MatthewG
Jest tutaj taki jeden co ma niebieską 7R z Alconem ;) Jakie czasy? Jakie opony? Wyciągnął wnętrze czy dalej seria w środku?

RACELOGIC - nasze czasy [wykaz]

: ndz kwie 24, 2016 14:27
autor: TuneFORCE
BYła to niebieska eRka, blachy WW czy jakoś tak ... dalej ma serie w środku...nie zaglądałem...aa i chyba dolot APR tam siedzi :hmm:
Nie ma jeszcze czasów na stronie więc nie wiem ale cos około 1:55 robił ... tak mi się wydaje ...

Ja z masą chcę zejść w dół tylko i wyłącznie ze względu na hamulce, które się mega szybko zużywają...byłem na wadze serią i wyskoczyło 1540kg...wywaliłem kanapę i te styropiany, wsadziłem do przodu kubeł i szelki, w tym tygodniu jeszcze na miejscu pasażera zrobię to samo i pojadę zważyć golfa..generalnie klocki mam już na dwa track day-e :satan: jest więc lepiej...latam na mod0, czyli na serii bo jak włączam mod1, czyli jakieś tam 370KM to nie da się jechać, za szybko się napędza i potem każdy zakręt to fuck up i słabe czasy, a jak jest mokro to już w ogóle tragedia dodatkowo nie mogę wyłączyć w 100% tego pier.. ESP kodowałem już je na rożne sposoby ale ciągle na wyjściu z zakrętu mruga ta pieprzona kontrolka...
Co do czasów to wczoraj stanęło na 1:52, plan mam taki żeby zejść poniżej 1:50 :satan:

RACELOGIC - nasze czasy [wykaz]

: ndz kwie 24, 2016 15:23
autor: TomRS
Gratki za wynik :) 1.52 na serii to już ładny czas :) I szacun za przyznanie, że czasem za duża moc bywa kontraproduktywna :) Mnie niestety prześladują problemy techniczne i tylko jednego TD zaliczyłem i to z marnym skutkiem, bo szwankuje mi skrzynia biegów w clio po modyfikacjach :( ale chociaż się przekonałem, że zawieszenie to trafiony zakup :) clio jest lżejsze dobrze 300 kg niż Boxster i to jest niesamowite jak to się czuje w zakrętach.

RACELOGIC - nasze czasy [wykaz]

: ndz kwie 24, 2016 15:49
autor: TuneFORCE
Niestety na początku zawsze tak jest, że zanim dopracujesz wszystko na tip top to co chwile się coś sypie...

RACELOGIC - nasze czasy [wykaz]

: pn kwie 25, 2016 10:55
autor: MatthewG
Z seryjną mocą 1:52? Do tego zawias, hamulec i opona? Bardzo dobry czas :-)

RACELOGIC - nasze czasy [wykaz]

: pn kwie 25, 2016 14:54
autor: ptaku
Duzo lepiej niz Trojmiejskie Nismo :)))

Re: RACELOGIC - nasze czasy [wykaz]

: pn kwie 25, 2016 15:28
autor: golfer_1984
MatthewG pisze:Z seryjną mocą 1:52? Do tego zawias, hamulec i opona? Bardzo dobry czas :-)
Tam nie ma serii

RACELOGIC - nasze czasy [wykaz]

: pn kwie 25, 2016 16:24
autor: MatthewG
Jeśli chodzi o silnik to jest, przynajmniej moc. Osprzęt silnika już nie więc na przykład dzięki wydajniejszemu IC mniej puchnie w trakcie robienia kolejnych kółek. Reszta samochodu już pewnie taka seryjna nie jest... A jak to jest z tym Nismo? :chytry: Bo różne opinie już czytałem..

Re: RACELOGIC - nasze czasy [wykaz]

: pn kwie 25, 2016 18:42
autor: TuneFORCE
MatthewG pisze:Z seryjną mocą 1:52? Do tego zawias, hamulec i opona? Bardzo dobry czas :-)
Co do softu to ja sobie mogę manetka od tempomatu przełączać(nie w czasie jazdy)...seria to ok 330KM...tyle mocy dał dolot TTRS,IC Eurojet, HPFP i TTE420 do tego wywalone seryjne siedzenia i wsadzone kubły, zawias ST, hebel seria, opony jakies CUP2 czy cos takiego.. Ze względu hamulce auto zostało trochę wybebeszone...teraz mam klocki na dwa TPTD, a nie na jeden :okej: Jak skończę montaż kubłów(na razie mam tylko kubeł na miejscu kierowcy) i wywalę seryjne pasy to pojadę na wagę, seria ważyła 1540kg...zobaczymy jak jest teraz...
MatthewG pisze:Jeśli chodzi o silnik to jest, przynajmniej moc. Osprzęt silnika już nie więc na przykład dzięki wydajniejszemu IC mniej puchnie w trakcie robienia kolejnych kółek. Reszta samochodu już pewnie taka seryjna nie jest... A jak to jest z tym Nismo? :chytry: Bo różne opinie już czytałem..
RAz się ustawiłem za tym GTRem...doganiałem go na zakrętach, a na prostej mi uciekał...myślałem, że on dobrze jeździ i jadąc za nim zrobię dobry czas .... a tu pupa :goof:

p.s w zeszłym sezonie bez wyciągania czegokolwiek z auta i na seryjnym zawiasie miałem 1,54 ;-)