daniel1d pisze:A to dlaczego są kompresory na 500km i więcej tylko ciekawe czy się by taki zmieścił.
Jak dla mnie minus kompresora to że im więcej chcesz z niego mieć mocy tym więcej zżera on koni.Drugi minus to głośna praca kompresora szczególnie jak się założy małe kółko i ma duże doładowanie na postoju, ale zawsze można na postoju go wyłączać.
Owszem, są kompresory i popierdułki. Ja miałem na myśli raczej mały kompresor, który ma poprawić pracę silnika bez nadmiernego dmuchania. Przy takich potworach na pewno trzeba już sporo inwestować. Przy delikatnym refiningu, a nie tuningu takiej konieczności raczej nie ma. Wiem, że dla Ciebie 500 kunia to małe stado
Oczywiście można dobrać mocniejszego Vortecha, ale po co? +90 kunia na górce to i tak sporo, zabawy będzie po pachy.
Odnośnie troszkę pofalowanej kreski momentu obrotowego, to telefon do compsport przyjaciela powinien wyjaśnić sprawę - czy tak ma być, czy da się ładniej poprowadzić.
Dla ciekawych, fura po prawej stronie jest zasilana najmocniejszym Vortechem:
[youtube][/youtube]
.:R32 - mody wolnossaka
: czw paź 06, 2011 10:32
autor: daniel1d
zlos pisze:Zmiany z Apsikowej eRuni:
- Kompresor Vortech
- Supersprint KAT replacement (niekonieczne)
- swobodne wyprowadzenie odmy (nie wiem, czy konieczne)
Z turbo można zrobić podobnie jak chce się mały przyrost to też można wsadzić małe turbo, bez ic,bez zmiany wydechu.Ja w poprzednim golfie miałem 300km z 204 na seryjnym wydechu.
.:R32 - mody wolnossaka
: czw paź 06, 2011 16:09
autor: zlos
Danielu, oczywiście, że można maletututuńką ciut-turbinkę wstawić. Z tym, że auto trzeba będzie chłodzić po jeździe, żeby maleństwo nie zdechło. Kompresorek nie ma takiej przypadłości...
Re: .:R32 - mody wolnossaka
: czw paź 06, 2011 20:03
autor: Passat944
zlos pisze:Danielu, oczywiście, że można maletututuńką ciut-turbinkę wstawić. Z tym, że auto trzeba będzie chłodzić po jeździe, żeby maleństwo nie zdechło. Kompresorek nie ma takiej przypadłości...
A chłodzenie to jakiś mega problem jest ? Dla niecierpliwców robią turbo timery...
.:R32 - mody wolnossaka
: czw paź 06, 2011 20:54
autor: cowboy
nie przesadzajcie
musi być IC nawet przy 0,5 bara - Apsikowi przybyło ponad 20KM po założeniu lepszego FMICa
instalacja turbiny wiąze się z wieloma zmianami w przypadku wolnossaka typu zasilanie i spływ oleju do turbiny, wydech..
jednak kompresor jest mniej inwazyjny i co najważniejsze pozostaje ch-tyka silnika jak wolnossaka ! bo kompresor liniowo rozwija moc
z małym trubo jest ten problem że szybko z dołu kopnie a potem na górze bedzie juz blokowało spaliny i wiecej grzało powietrze niż spręzało
btw - Daniel skąd brałeś zasilanie turbiny w olej ?
.:R32 - mody wolnossaka
: czw paź 06, 2011 22:04
autor: daniel1d
cowboy pisze:btw - Daniel skąd brałeś zasilanie turbiny w olej ?
takie pytania to już nie do mnie tylko do tunera
.:R32 - mody wolnossaka
: pt paź 07, 2011 08:39
autor: gluszcz
Passat944,
swap to najtańsza opcja na wolnnosące v6 300+,czekam jak ogarniesz kabelki dobrze że założyłeś w końcu swój temat ... http://forum.vwzone.pl/viewtopic.php?f=98&t=67543" onclick="window.open(this.href);return false;
cowboy pisze:zagadaj z Apsikiem
zrobił R32 na kompresorze vortecha 340KM
rozmawialiśmy ostatnio osobiście
jeździliśmy tym kompresorem i z tym kompresorem i....stroił fochy
zestaw z Piotrka .:R jest na sprzedaż ....ciągle mało i mało
.:R32 - mody wolnossaka
: sob paź 08, 2011 15:19
autor: Rafit
Ile za ten zestaw z Piotrka R?
.:R32 - mody wolnossaka
: sob paź 08, 2011 15:57
autor: gluszcz
Rafit pisze:Ile za ten zestaw z Piotrka R?
pw....
Re: .:R32 - mody wolnossaka
: pn lis 14, 2011 22:15
autor: arab82
ktora firma w PL ogarnia kompresory w MkV???
Re: .:R32 - mody wolnossaka
: pn lis 14, 2011 22:52
autor: daniel1d
arab82 pisze:ktora firma w PL ogarnia kompresory w MkV???
A dlaczego kompresor akurat a nie turbo? Ja polecam firmę http://www.proturbo.com.pl/" onclick="window.open(this.href);return false;