Strona 2 z 12

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: czw lip 07, 2011 00:12
autor: MatthewG
A gdzie u nas jest chłodnica oleju?

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: czw lip 07, 2011 08:36
autor: gluszcz
MatthewG pisze:A gdzie u nas jest chłodnica oleju?

zapewne w podstawce filtra oleju macie ten wymiennik ciepła /silnikowy/ :grin:

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: czw lip 07, 2011 08:39
autor: zlos
MatthewG pisze:A gdzie u nas jest chłodnica oleju?
Chodzi o olej silnikowy czy przekładniowy?

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: czw lip 07, 2011 15:38
autor: vrs
Ad dodatkowej chłodnicy oleum (silnikowego oczywiście)
http://www.vagsg.com/forums/showthread. ... 854&page=3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... st-Results" onclick="window.open(this.href);return false;

mk5 co prawda ale chodzi o ogólny pogląd

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pt lip 08, 2011 23:53
autor: MatthewG
Przekładnie mnie nie interesuje Tomku bo ja się manualem wożę :jezor: Silnika oczywiście.

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: ndz lip 10, 2011 11:15
autor: zlos
OK. Pooglądałem i (niestety) zmieniam:

- intercooler z S3 na APR (link)
- dolot powietrza, osłona filtra, osłona termiczna (izoluje DP / wydech od dolotu) Evoms Intake System:
Obrazek

Powody:
- seryjny IC z S3 praktycznie ma identyko pojemność cieplną jak seria w R20; wymiana polega więc na polepszeniu nastroju właściciela oraz stanu kieszeni sprzedawcy; silnik dalej się poci w temparaturach +20 st. C.
- dolot Evoms jest na razie opcją, zanim go kupię to będę próbować zabawy w izolację termiczną pokrywy silnika z R20 (taśmy, folie, ceramiki itp. są na stole analizatora i wkrótce wybiorę coś i spróbuję zaizolować);
- jeśli izolacja termiczna g.wno da, to wleci dolot Evoms + dodatkowa izolacja termiczna by złoś; zaletą wielką Evoms jest to, że akumulator zostaje na miejscu

Zamawiam na dniach i będzie coś więcej o efektach :)

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: ndz lip 10, 2011 12:33
autor: siwy_mag
analizowałeś intercooler THS jest trochę tańszy THS

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: ndz lip 10, 2011 18:23
autor: MatthewG
Sam nie wiem co napisać, powiem tyle: gdybyście mnie posłuchali to już mielibyście rakiety :jezor: Trochę nieskromnie..

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn lip 11, 2011 11:20
autor: zlos
MatthewG pisze:Sam nie wiem co napisać, powiem tyle: gdybyście mnie posłuchali to już mielibyście rakiety Trochę nieskromnie..
No właśnie widać, że nie wiesz co napisać... :smoke:
siwy_mag pisze:analizowałeś intercooler THS jest trochę tańszy THS
Porównywanie temperatur:

APR:
Obrazek

THS:
Obrazek

Myślałem, że THS-ów chwilowo nie ma w sprzedaży, stąd wybór APR. Z wykresów wynika, że są identyko wydajne, więc zostają tylko argumenty ceny i problemów przy montażu.

Ceny:
THS 2700 zł + transport
APR 4400 zł + transport

APR ma jedną istotną różnicę w konstrukcji w porównaniu do THS-a, mianowicie gorące powietrze jest konstrukcyjnie inaczej dzielone i wdmuchiwane na rdzeń. W ten sposób cały rdzeń ma identyko temperaturę, bez gorętszych punktów blisko wlotu. Ale to bardziej technologiczny bajer do poprawienia samopoczucia kupującego, bo w testach wydajność jest identyczna.

EDIT: THS zamówiony, przy okazji z kitem z zewnętrznym filtrem powietrza ITG.

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn lip 11, 2011 12:40
autor: MatthewG
zlos pisze:No właśnie widać, że nie wiesz co napisać... :smoke:
Hahaha, zerknij lepiej na tą porcję informacji, która wam wysłałem :kac:

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn lip 11, 2011 13:28
autor: vrs
zlos pisze:THS 2700 zł + transport
Kurcze przystępna ta cena... :bajer:
To już jest z rurkami, gotowy do montażu ?

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn lip 11, 2011 14:08
autor: gre
TEN DOLOT I Tk się bedzie grzał, ma on jakis dopływ powietrza z zewnątrz ?
fajnie jakby dało się go wydłużyć w nadkole gdzieś ...
ZŁOŚ, CS mówi że nie warto zmieniać fimca z s3 poniżej 400 koni ... idziesz w większą moc ?

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn lip 11, 2011 15:28
autor: MatthewG
vrs pisze:Kurcze przystępna ta cena... :bajer:
To już jest z rurkami, gotowy do montażu ?
Cena na ich stronie to 610 funtów. Tak, to już jest komplet.
gre pisze:ZŁOŚ, CS mówi że nie warto zmieniać fimca z s3 poniżej 400 koni ... idziesz w większą moc ?
Myślę, że najlepiej będzie jak takie pytania będziesz zadawał mu osobiście ;)

Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx

: pn lip 11, 2011 15:32
autor: vrs
gre pisze:TEN DOLOT I Tk się bedzie grzał, ma on jakis dopływ powietrza z zewnątrz ?
Tam jak masz tą rurkę jest wlot powietrza z przodu do komory silnika
MatthewG pisze: Cena na ich stronie to 610 funtów. Tak, to już jest komplet.
To jest to propozycja warta rozważenia, skoro IC z S3 z rurkami to około 1,6K PLN (nowy) to już lepiej dać ten 1K więcej i mieć porządny IC :grin: