Fuck! To jakiś dramat Z tego co słyszałem to zwykły przegląd chyba z 8 kosztuje, dla porównania Turbo S w Porsche chyba 3 o ile dobrze usłyszałem. Jak to dobrze, że mnie nie stać i nie mam dylematu czy kupować
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
- golfer_1984
- VW Baron
- Posty: 3387
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 12:43
- Lokalizacja: PODKARPACIE
- Kontakt:
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Koledzy ile może być warty tylny zderzak do MK5 R32??
MK5 GTI DSGhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=90&t=467361
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
GTI TDI 20 JAHREhttp://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=88&t=263904
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Miałem nadzieje, że VIIka będzie naprawdę jedwabista..fakt osiągi są ok ale ten wygląd...zwłaszcza z tyłu...LEWART pisze:znana jest juz cena Golfa R w PL, podstawowy golf 3-dzwiowego z manual 147 500 ,- MK7 miał być tańszy od MK6, a tu jest droższy o prawie 20 000,- ciekawe za co jest taka duża różnica ???
Za tą cenę nie kupowałbym auta, za rok - dwa będzie tańsza, może lifta jakiegoś zrobią i tył będzie wyglądał bardziej męsko i co najważniejsze...może pozbędą się już chorób wieku dziecięcego
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Znając VW to za dwa lata wyjdzie mkVIII, noe sadze żeby staniał jakoś dużoTuneFORCE pisze:Miałem nadzieje, że VIIka będzie naprawdę jedwabista..fakt osiągi są ok ale ten wygląd...zwłaszcza z tyłu...
Za tą cenę nie kupowałbym auta, za rok - dwa będzie tańsza, może lifta jakiegoś zrobią i tył będzie wyglądał bardziej męsko i co najważniejsze...może pozbędą się już chorób wieku dziecięcego
Sent from my iPhone using Tapatalk
Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Cena nie pójdzie w dół, nie widziałem żeby kiedykolwiek to się zdarzyło jakiemuś producentowi. Nawet gdyby się słabo sprzedawał (nie wiem jak idzie nowym GTI..) to w życiu by się do tego nie przyznali, a już na pewno nie w ten sposób. Tył jest brzydki i wielokrotnie to już powtarzałem Osiągi są ok, zobaczymy jak będzie potem. Dosyć ciekawa sytuacja bo R/S3 startują z pułapu 300, M135i z 320, A45 z 360. Troszkę ostatnio czytałem w temacie (ciekawe czemu ) Do AMG chwilowo tylko boxy, znalazłem z 4 może 5 firm i największy przyrost to bodajże było 415 PS i 520 Nm. Z tym, że tu auto już w serii w peaku osiąga 1.8 bar i według tunera u nich w maksie nie przekracza 2 bar. Najsłabszym elementem może okazać się skrzynia według nich i o dziwo sportowy wydech, sugerowali coś odnośnie problemów z zamontowaniem czy wytrzymałością sportowych katalizatorów w takiej pozycji, tam jest chyba całkowicie pionowo obok silnika. W BMW odeszli od dwóch turbosprężarek i teraz jest jedna twinscroll, a do tego bardzo dobry automat 8-wy i wybór napędu, cztery bądź dwa koła. Silnik tu jako jedyny jest umieszczony wzdłużnie. Jakieś boxy widziałem, ICki też są, doloty bądź wkładki również, a z wydechem nie powinno być problemu. Myślę, że 400 stówy w takim zestawie spokojnie pękną. Do wcześniej wersji silnika (N54) były oferowane hybrydowe turbiny nawet na 470 koni, teraz jedna więc pewnie będzie mniej. W AMG 7 biegów, zapomniałem dodać. W R/S3 skrzynia 6, szkoda że nie pofatygowali się z DQ500.. ABT na jakimś boxiem rzekomo 370 dmuchają, CS twierdzi że może to być możliwe. Wcześniejsze wersje silnika na K04 przy odpowiednich modach z ewentualnie hybrydową turbiną (bądź podobno i nie..) mogły podejść pod 400, ciekawe czy tym uda się przekroczyć ten próg. Walka trwa, nowe WRX wygląda słabiutko według mnie, a o nowym Evo chwilowo cisza. Focus się pojawi, ale nie wcześniej jak za rok. Do tego może RS3 i A45 Black, kto wie..
EDIT: Godzina późna i język wypowiedzi fatalny
EDIT: Godzina późna i język wypowiedzi fatalny
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
No cena nowej erki faktycznie poszła kilkanaście tys w górę a cena może pójść w dół jedynie w przypadku jak euro spadnie o jakieś 20-30gr - już tak raz było w przypadku GTI. Co do serwisowania i utrzymywania super sportowych aut pokroju lambo ferrari gtr czy 911 turbo no to pewnie porsche jest najbardziej bezawaryjne i najtańsze w utrzymaniu...
Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Cena nowego 38.325 eur (konfigurator vw.de), cena starego 36.400 eur (jakiś test autobilda z netu).
Inflancja w ostatnich czterech latach w Niemczech: 2010 1.1%, 2011 2.07%, 2012 2.01%, 2013 1.51%, łącznie 6.9%. 36400 * 106.9% = 38896 eur. Jakby nie patrzeć potaniał o jakieś 1.6% prawie 600 eur
WRXa nie będzie w Europie więc w gruncie rzeczy nie ma o czym pisać... ale stary w US był w cenie GTI a osiągi spod świateł miał lepsze niż R-ka. W Europie niestety był w cenie R-ki, ale to też przez akcyzę (2.5l). Nowy z kolei wraca do dwulitrowego silnika (akcyza) z o wiele lepszymi parametrami. Co do wyglądu to jak zwykle są kontrowersje, ale Subaru po prostu musi być brzydkie, za 10 lat i tak wszyscy go pokochają tak samo jak bugeye'a
Zapomniałeś o nowym Civicu (2.0T 280 KM), który ma być szybszy niż Meganka w warunkach torowych. Z kolei Meganka przechodzi lifting i w standardzie będzie miała 265 KM, ciekawe jak będą wyglądać wersje specjalne.
Inflancja w ostatnich czterech latach w Niemczech: 2010 1.1%, 2011 2.07%, 2012 2.01%, 2013 1.51%, łącznie 6.9%. 36400 * 106.9% = 38896 eur. Jakby nie patrzeć potaniał o jakieś 1.6% prawie 600 eur
WRXa nie będzie w Europie więc w gruncie rzeczy nie ma o czym pisać... ale stary w US był w cenie GTI a osiągi spod świateł miał lepsze niż R-ka. W Europie niestety był w cenie R-ki, ale to też przez akcyzę (2.5l). Nowy z kolei wraca do dwulitrowego silnika (akcyza) z o wiele lepszymi parametrami. Co do wyglądu to jak zwykle są kontrowersje, ale Subaru po prostu musi być brzydkie, za 10 lat i tak wszyscy go pokochają tak samo jak bugeye'a
Zapomniałeś o nowym Civicu (2.0T 280 KM), który ma być szybszy niż Meganka w warunkach torowych. Z kolei Meganka przechodzi lifting i w standardzie będzie miała 265 KM, ciekawe jak będą wyglądać wersje specjalne.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Wydaje mi się, że Rka to chyba taki kompromis pomiędzy tymi wszystkimi autami.
Mi zależało na 4x4, bo latam głównie w trasy(95%) tym autem...wciskam gaz i jedzie, a nie mieli na 3m biegu
Gdybym kupował auto do zabawy to pewnie było by to EVO, z osiek Focus RS...Megana...ładna...ale znam dwie...obie ciągle w serwisie stoją bo zawieszenie się sypie..
Mercedes i BMW to już wyższa płka cenowa jeśli chodzi o zakup i utrzymanie...części, ubezpieczenie i paliwo(robię Rką 40tys rocznie wiec ma to dla mnie znaczenie )...
A na koniec jeszcze tylko dodam że Rka to taki cicho-ciemny samochód...wygląda jak zwykły golf więc na wsi nikt nie zawiści, a i na drodze nie jeden się dziwi bo sami wiecie, że szlachta w prestiżowych audi a6 3.0tdi jak widzi golfa to generalnie nie traktuje go poważnie
p.s jestem po trasie i w mojej wypowiedzi mogły wpleść się głupoty, potraktujcie je jak żart albo zignorujcie
Mi zależało na 4x4, bo latam głównie w trasy(95%) tym autem...wciskam gaz i jedzie, a nie mieli na 3m biegu
Gdybym kupował auto do zabawy to pewnie było by to EVO, z osiek Focus RS...Megana...ładna...ale znam dwie...obie ciągle w serwisie stoją bo zawieszenie się sypie..
Mercedes i BMW to już wyższa płka cenowa jeśli chodzi o zakup i utrzymanie...części, ubezpieczenie i paliwo(robię Rką 40tys rocznie wiec ma to dla mnie znaczenie )...
A na koniec jeszcze tylko dodam że Rka to taki cicho-ciemny samochód...wygląda jak zwykły golf więc na wsi nikt nie zawiści, a i na drodze nie jeden się dziwi bo sami wiecie, że szlachta w prestiżowych audi a6 3.0tdi jak widzi golfa to generalnie nie traktuje go poważnie
p.s jestem po trasie i w mojej wypowiedzi mogły wpleść się głupoty, potraktujcie je jak żart albo zignorujcie
Bilverksted i Trondheim - http://bilhobbyverksted.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
Varebil til leie i Trondheim - https://varebiltilleje.no/
- Rapix
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2447
- Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
- Lokalizacja: Zambrów
- Kontakt:
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Moim zdaniem dobrze piszesz vw z grupy r czy też audi s to zazwyczaj był kompromis między frajdą, a użytkiem na codzień
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Zależy kto nim jeździ i na jakiej wsiTuneFORCE pisze:wygląda jak zwykły golf więc na wsi nikt nie zawiści
To rzeczywiście dziwne bo jednak po przeliczeniu na złotówki szału nie ma No i też nie ma tego cudownego odchudzenia, gdzie karbonowy dach z plotek (prawie jak M3 by to było..), tych foteli mi szkoda bo to był jeden z największych rarytasów (w Audi to przynajmniej dorzucają za odpowiednią gotówkę takie jak w S5 i innych eskach są). Ja rozumiem, że to auto ma być cichociemne i to też był jeden z największych atutów kiedy kupowałem ten samochód, ale ta generacja jest jakaś taka nijaka.. Tyłu i 4 końcówek nie mogę znieść, to jest szpetna i wygląda wręcz żałośnie, który to niby ma być taki cichociemny. Kto normalny uwierzy, że te 4 rurki i Golf to nie moja robota w stodole Z przodu auto jest skromne, a z tyłu przerysowane. U nas też przynajmniej chwilowo nie oferują tych 19" Pretori czy jak im tam, a Niemcy i Brytole mają, a my Polaczki co gorsi? A to, że ja pewnie w akcesoriach można zamówić to mam gdzieś Taka ciekawostka, w BMW przeglądy wliczone w cenę. Ten 2.5l boxer w STI brzmi świetnie, ale co z tego jak na mody słabo podatny i jak nie zakujesz szybko to możesz do 40 tys. km nie dobić
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
[youtube][/youtube]
Kiedy znajdziemy się na ''zakręcie'',
Redukcja, but i odcięcie!
Redukcja, but i odcięcie!
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Na to zmieniasz?
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Pietiapk1, możesz się już przyznaj że jesteś w piątce posiadaczy
Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
Zgadzam się TuneFORCE, Golf R jest pewnie swego rodzaju kompromisem ze względu na napęd 4x4, który w codziennym użytkowaniu ma swoje plus (podobnie jak DSG). Z kolei inne auta z napęde 4x4 takie jak Evo i Impreza w środku zawsze wyglądały tak hmm surowo i jazda nie była tak komfortowa (chociaż nowsze generacje są bardziej cywilizowane)
Mam wrażenie, że przepaść cenowa między S3 a R32/R20 jest coraz mniejsza (R32 mkV 32 tys eur vs S3 8p 36 tys eur, a teraz S3 kosztuje 39.850 eur zaledwie 1500 euro drożej), a Mercedes i BMW musi dawać ceny konkurencyjne do S3/RS3. S3 jak widać drożeje wolniej niż inflacja.
Jeszcze co do awaryjności Evo i Imprezy, warto zwrócić uwagę, że oczywiście jak każde auta mają one swoje bolączki, ale też zdecydowanie większy odsetek właścicieli używa ich trochę ostrzej niż przeciętny użytkownika (amatorskie pojeżdżawki itp).
Mam wrażenie, że przepaść cenowa między S3 a R32/R20 jest coraz mniejsza (R32 mkV 32 tys eur vs S3 8p 36 tys eur, a teraz S3 kosztuje 39.850 eur zaledwie 1500 euro drożej), a Mercedes i BMW musi dawać ceny konkurencyjne do S3/RS3. S3 jak widać drożeje wolniej niż inflacja.
Jeszcze co do awaryjności Evo i Imprezy, warto zwrócić uwagę, że oczywiście jak każde auta mają one swoje bolączki, ale też zdecydowanie większy odsetek właścicieli używa ich trochę ostrzej niż przeciętny użytkownika (amatorskie pojeżdżawki itp).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości