Re: Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
: pn sty 16, 2012 22:00
Mam takie pytanie trochę z innej beczki ale dalej dotyczące modyfikacji różnych eRek:
Wiem że compoty przygotowują silnik na większe moce żeby się nie rozsypały przy większych przebiegach, wymieniają podzespoły itd także o żywotność dobrze zestrojonych jednostek się nie martwie ale co na to seryjne zawieszenie?
Oczywiście nie chodzi mi o jakieś delikatne dłubanie tylko jak zachowuje się zawieszenie przy większych przyrostach 400km+
Jak zawieszenie znosi taką moc? Czy coś tam można umocnić, dostosować pod większą moc?
Wiem że compoty przygotowują silnik na większe moce żeby się nie rozsypały przy większych przebiegach, wymieniają podzespoły itd także o żywotność dobrze zestrojonych jednostek się nie martwie ale co na to seryjne zawieszenie?
Oczywiście nie chodzi mi o jakieś delikatne dłubanie tylko jak zachowuje się zawieszenie przy większych przyrostach 400km+
Jak zawieszenie znosi taką moc? Czy coś tam można umocnić, dostosować pod większą moc?