Strona 85 z 143

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: wt sty 29, 2013 19:05
autor: LEWART
korzen88 pisze:http://www.autokrata.pl/artykul/zamrozi ... fa-r-15180

A może by tak pojechać i go wcześniej odmorozić?
VII miała być tańsza od VI, a tu za golfa R 150 tyś w górę. Za chwilę okaże się że golf R jest w tej samej cenie co S3

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: wt sty 29, 2013 19:28
autor: antoś
Ale to tylko domniemanie dziennikarza, spokojnie. ;)

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: wt sty 29, 2013 21:21
autor: UcHO
karpi78 pisze:
ImageUploadedByTapatalk1359442287.194803.jpg
Karpi: serdeczne dzięki

Problemu ciąg dalszy... ETKA milczy co do nr który przedstawił Karpi!! wszędzie wyskakuje mi 1J0129607AH ?? Mógłby ktoś jeszcze rzucić okiem na numer na swojej puszcze filtra?? W ASO powiedziano mi, że numer ze zdjęcia od Karpiego nie istnieje... :panna:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr sty 30, 2013 07:58
autor: zlos
Karpi wystrugał tą puszkę z drewna? ;)

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr sty 30, 2013 08:49
autor: UcHO
Nie wiem czy z drewna, czy ulepił z piasku, ale odnośnie numeru puszki Karpiego i mojej puszki z innym numerem ETKA milczy :kac:
I weź to kup se panie nową, dedykowaną do modelu...

OK, już wiem że Karpi masz obudowę od 2.3 V5 - przynajmniej takie info podają sprzedawcy na allegro :banghead:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr sty 30, 2013 11:07
autor: gluszcz
puszka 2.3,2.8,3.2jest ta sama -jedynie dsg ma inną...


Obrazek

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr sty 30, 2013 12:33
autor: UcHO
Głuszcz: mi ETKA również wyrzuca AH, a widzisz na zdjęciu u Karpiego BA - puszki różnią się mocowaniem przepływomierza... u mnie siedzi z końcówką N i teraz pytanie którą zamawiać? AH, BA ?? Ktoś jeszcze mógłby zajrzeć pod maskę??

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr sty 30, 2013 13:34
autor: JJacek
To ze zdjęci Karpiego 1J0129607BA identyfikują 'ruskie' ETKI jako filtr do silnika AQP/AUE (2.8 VR6).
Moja ETKA mówi, że jest to część wycofana 01.09.2001 (czyli przed wejściem R32 do produkcji) i zastąpiona przez cześć 1J0129607AH. Jest ona przypisane też do silników AQP/AUE (co akurat nie jest dziwne, że ETKa pokazuje aktualnie dostępną część, a nie starą wycofaną).
Jeśli chodzi o twoją 1J0129607N to jest oznaczona jako wycofana 31.12.1998 roku i zastąpiona przez część 1J0129607AJ, która z kolei została wycofana w 01.09.2000 i zastąpiona przez 1J0129607AE, którą stosuje się w silnikach 1.9 TDI AGR/AHF (schematy od 1998 do 2002 mają tą część). Dalej 1J0129607AE jest oznaczona jako wycofana w 01.02.2006 i zastąpiona przez część 1J0129607CG (schematy od 2003 do 2004, czyli częściowo zastąpiła).
Z tego wynika, że u Karpiego jest wszystko ok, po prostu ma starszy model, który został wycofany. U Ciebie może jest jakaś rzeźba (?), sprawdź w TDIku u sąsiada, biorąc pod uwagę ich popularność na osiedlu kilka ich pewnie stoi :jezor:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: śr sty 30, 2013 19:49
autor: UcHO
JJacek: o taką odpowiedź mi chodziło, dzięki wielkie
to, że u mnie jest jakaś rzeźba to widzę (zauważyłem dopiero po wyciągnięciu całej puszki) - dół obudowy mam właściwy a jedynie pokrywkę inną, tak czy inaczej zamawiam AH, montuję nową przepływkę i robię dalej porządki :)
jeżeli ktoś z Was wie, w które miejsce jest podpięty ten mały wężyk od dołu puszki powietrza??
raz jeszcze dzięki
pozdrawiam

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob lut 02, 2013 13:28
autor: korzen88
Panowie, jak wygląda procedura startowa w eRce manualu? Gaz na maxa, blokada obrotów na 3,5tys i strzał ze sprzęgła? Czy manual nie ma blokady obrotów?

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob lut 02, 2013 13:51
autor: zlos
Manual ma fabryczną blokadę, mk6 ustawiona na 3.200 rpm.

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: sob lut 02, 2013 22:53
autor: Passat944
Łe ja z odcięcia walę :D

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: ndz lut 03, 2013 11:33
autor: zlos
Passat944 pisze:Łe ja z odcięcia walę
:rotfl:

ale Ty nie masz fabrycznego sprzęgła, prawda?

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

: ndz lut 03, 2013 11:45
autor: Passat944
zlos pisze:ale Ty nie masz fabrycznego sprzęgła, prawda?
Na początku było fabryczne i dawało radę, trzymało do końca. Ale padło od momentu z dołu, nity ścięło na docisku. Teraz jest Sachs Race.