Nie wiem czy kojarzysz, ale ta biała M5 pod McD miała właśnie tą gumę. Cicha, klei jak zła, deszcz, sucho, nieważne, czołg. Moim zdaniem idealny kompromis między "daily" a "torową".
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: pn sty 21, 2013 14:16
autor: LEWART
nie zły wariat
[youtube][/youtube]
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: ndz sty 27, 2013 16:25
autor: UcHO
Hej
słuchajcie, potrzebuję numeru puszki filtra powietrza do MkIV R32 silnik BFH. Wczoraj wyrzuciłem spod maski parę rzeczy i zauważyłem, że moja obudowa jest "inna"
Aktualnie posiadam 1J0 129 607N, wg ETKI powinno być 1J0 129 607 AH. Mógłby ktoś sczytać z pokrywy filtra numer jaki powinien być oryginalny??
Czym się obudowy różnią? - podłączeniem przepływki i tam mam właśnie dziurę - poprzedni właściciel niezły druciarz był ;/
pozdro i dzięki z góry
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: ndz sty 27, 2013 21:21
autor: karpi78
W którym miejscu to jest? Mogę jutro sprawdzic
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: ndz sty 27, 2013 21:49
autor: UcHO
Karpi: numer jest na pokrywie filtra powietrza, trudno go przeoczyć
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: ndz sty 27, 2013 22:33
autor: karpi78
Ok jutro wyśle
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: pn sty 28, 2013 00:12
autor: Passat944
UcHO pisze:Aktualnie posiadam 1J0 129 607N, wg ETKI powinno być 1J0 129 607 AH. Mógłby ktoś sczytać z pokrywy filtra numer jaki powinien być oryginalny??
Czym się obudowy różnią? - podłączeniem przepływki i tam mam właśnie dziurę - poprzedni właściciel niezły druciarz był ;/
Skoro już chcesz zmieniać to wrzuć cały dolot od wersji DSG (puszka, kierownica powietrza). Jest wydajniejszy.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: pn sty 28, 2013 12:58
autor: UcHO
Kuman: chce zmienić na szybko i krótko - tylko jeszcze nie wiem co mam nieprawidłowego - przepływkę czy puszkę filtra.
Nie będę zmieniał na wersję z DSG (Konradzik - jakbyś mógł zajrzeć pod maskę i sczytać numerek) bo już suszarka leży pod stołem i czeka na moment kiedy znajdę jej miejsce pod maską
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: pn sty 28, 2013 23:26
autor: korzen88
Spytam w imieniu koleżki bo on coś mało forumowy: jak to możliwe że w audi RS3 musiał wymienić tarcze i klocki przód już po 17 tys z powodu zużycia? Dodam że naprawde auto nie było mocno upalane, żadne pojeżdzawki czy tory, ogólnie jazda na codzien po mieście. Heble od początku dość mocno piszczały. Dzwonił do Warszawy i dostał odpowiedz że ten typ tak ma. Był w serwisie w Berlinie żeby sprawdzić czy oby nasi Polscy miechanicy nie chcą go nabić. Okazało się że heble faktycznie dokonały żywota. Może jakieś złe ustawienie siły hamowania? Jakieś pomysły?
korzen88 pisze:Spytam w imieniu koleżki bo on coś mało forumowy: jak to możliwe że w audi RS3 musiał wymienić tarcze i klocki przód już po 17 tys z powodu zużycia? Dodam że naprawde auto nie było mocno upalane, żadne pojeżdzawki czy tory, ogólnie jazda na codzien po mieście. Heble od początku dość mocno piszczały. Dzwonił do Warszawy i dostał odpowiedz że ten typ tak ma. Był w serwisie w Berlinie żeby sprawdzić czy oby nasi Polscy miechanicy nie chcą go nabić. Okazało się że heble faktycznie dokonały żywota. Może jakieś złe ustawienie siły hamowania? Jakieś pomysły?
Z moich doświadczeń:
- nie wszystkie tarcze mają dokładnie identyczne parametry, zdarzają się zbuki co pękają lub są za miękkie; kwestia jakości materiału, jednolitej obróbki cieplnej itp itd
- hamowanie big brake wymaga odpowiedniego chłodzenia (stalowa tarcza nie lubi przegrzania) i nie trzeba hamować z Vmaxa, żeby zagotować tarcze
- w poprzednim samochodzie klocek skończył mi się ino mig, chyba w 15 tysia; powód: wadliwe smarowanie cylindra w zacisku, klocek cały czas ocierał tarczę (nie cafał się drań jak trzeba było); zacisk wymieniony cały na gwarancji