OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

Geno17
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 323
Rejestracja: sob sie 28, 2010 13:47
Lokalizacja: WWA

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: Geno17 » wt sty 15, 2013 22:07

Nie wiem czy kojarzysz, ale ta biała M5 pod McD miała właśnie tą gumę. Cicha, klei jak zła, deszcz, sucho, nieważne, czołg. Moim zdaniem idealny kompromis między "daily" a "torową".



Awatar użytkownika
LEWART
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 937
Rejestracja: czw sty 27, 2011 10:10
Lokalizacja: warszawa

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: LEWART » pn sty 21, 2013 14:16

nie zły wariat
[youtube][/youtube]


Jest R32
BYŁ: GOLF MKVII R 2.0 DSG 2015 STG 2
BYŁ: Audi S3 8V1 S-Tronic 2014
był: Golf R 2.0 DSG STG 3 by CS :(

UcHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 514
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 19:52
Lokalizacja: Warszawa

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: UcHO » ndz sty 27, 2013 16:25

Hej
słuchajcie, potrzebuję numeru puszki filtra powietrza do MkIV R32 silnik BFH. Wczoraj wyrzuciłem spod maski parę rzeczy i zauważyłem, że moja obudowa jest "inna"
Aktualnie posiadam 1J0 129 607N, wg ETKI powinno być 1J0 129 607 AH. Mógłby ktoś sczytać z pokrywy filtra numer jaki powinien być oryginalny??
Czym się obudowy różnią? - podłączeniem przepływki i tam mam właśnie dziurę - poprzedni właściciel niezły druciarz był ;/

pozdro i dzięki z góry



Awatar użytkownika
karpi78
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: czw paź 11, 2007 12:06
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: karpi78 » ndz sty 27, 2013 21:21

W którym miejscu to jest? Mogę jutro sprawdzic



UcHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 514
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 19:52
Lokalizacja: Warszawa

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: UcHO » ndz sty 27, 2013 21:49

Karpi: numer jest na pokrywie filtra powietrza, trudno go przeoczyć ;)



Awatar użytkownika
karpi78
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: czw paź 11, 2007 12:06
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: karpi78 » ndz sty 27, 2013 22:33

Ok ;) jutro wyśle



Awatar użytkownika
Passat944
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 461
Rejestracja: wt maja 19, 2009 17:03
Lokalizacja: Głogów

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: Passat944 » pn sty 28, 2013 00:12

UcHO pisze:Aktualnie posiadam 1J0 129 607N, wg ETKI powinno być 1J0 129 607 AH. Mógłby ktoś sczytać z pokrywy filtra numer jaki powinien być oryginalny??
Czym się obudowy różnią? - podłączeniem przepływki i tam mam właśnie dziurę - poprzedni właściciel niezły druciarz był ;/
Skoro już chcesz zmieniać to wrzuć cały dolot od wersji DSG (puszka, kierownica powietrza). Jest wydajniejszy.



UcHO
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 514
Rejestracja: wt wrz 27, 2005 19:52
Lokalizacja: Warszawa

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: UcHO » pn sty 28, 2013 12:58

Kuman: chce zmienić na szybko i krótko - tylko jeszcze nie wiem co mam nieprawidłowego - przepływkę czy puszkę filtra.
Nie będę zmieniał na wersję z DSG (Konradzik - jakbyś mógł zajrzeć pod maskę i sczytać numerek) bo już suszarka leży pod stołem i czeka na moment kiedy znajdę jej miejsce pod maską ;)



Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: korzen88 » pn sty 28, 2013 23:26

Spytam w imieniu koleżki bo on coś mało forumowy: jak to możliwe że w audi RS3 musiał wymienić tarcze i klocki przód już po 17 tys z powodu zużycia? Dodam że naprawde auto nie było mocno upalane, żadne pojeżdzawki czy tory, ogólnie jazda na codzien po mieście. Heble od początku dość mocno piszczały. Dzwonił do Warszawy i dostał odpowiedz że ten typ tak ma. Był w serwisie w Berlinie żeby sprawdzić czy oby nasi Polscy miechanicy nie chcą go nabić. Okazało się że heble faktycznie dokonały żywota. Może jakieś złe ustawienie siły hamowania? Jakieś pomysły?


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

Awatar użytkownika
karpi78
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: czw paź 11, 2007 12:06
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: karpi78 » wt sty 29, 2013 08:55

ImageUploadedByTapatalk1359442287.194803.jpg
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
karpi78
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 847
Rejestracja: czw paź 11, 2007 12:06
Lokalizacja: CCH
Kontakt:

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: karpi78 » wt sty 29, 2013 12:59

http://allegro.pl/r32-3-2-vw-zakuty-po- ... 58965.html" onclick="window.open(this.href);return false;



JJacek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 367
Rejestracja: sob paź 17, 2009 22:27
Lokalizacja: Warszawa

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: JJacek » wt sty 29, 2013 15:10

[youtube][/youtube]



Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: korzen88 » wt sty 29, 2013 18:31

http://www.autokrata.pl/artykul/zamrozi ... fa-r-15180" onclick="window.open(this.href);return false;

A może by tak pojechać i go wcześniej odmorozić? :satan:


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

Awatar użytkownika
zlos
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3148
Rejestracja: śr kwie 28, 2010 14:00
Lokalizacja: WPR

OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym

Post autor: zlos » wt sty 29, 2013 18:48

korzen88 pisze:Spytam w imieniu koleżki bo on coś mało forumowy: jak to możliwe że w audi RS3 musiał wymienić tarcze i klocki przód już po 17 tys z powodu zużycia? Dodam że naprawde auto nie było mocno upalane, żadne pojeżdzawki czy tory, ogólnie jazda na codzien po mieście. Heble od początku dość mocno piszczały. Dzwonił do Warszawy i dostał odpowiedz że ten typ tak ma. Był w serwisie w Berlinie żeby sprawdzić czy oby nasi Polscy miechanicy nie chcą go nabić. Okazało się że heble faktycznie dokonały żywota. Może jakieś złe ustawienie siły hamowania? Jakieś pomysły?
Z moich doświadczeń:
- nie wszystkie tarcze mają dokładnie identyczne parametry, zdarzają się zbuki co pękają lub są za miękkie; kwestia jakości materiału, jednolitej obróbki cieplnej itp itd
- hamowanie big brake wymaga odpowiedniego chłodzenia (stalowa tarcza nie lubi przegrzania) i nie trzeba hamować z Vmaxa, żeby zagotować tarcze
- w poprzednim samochodzie klocek skończył mi się ino mig, chyba w 15 tysia; powód: wadliwe smarowanie cylindra w zacisku, klocek cały czas ocierał tarczę (nie cafał się drań jak trzeba było); zacisk wymieniony cały na gwarancji


Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo

ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości