Słusznie, koniec OT.
Modyfikacje silnika Rybaka (CDLF, 2.0 TSI):
- turbina Twin Scroll
- zakuty korbowód
- wydech MG dekat full 3" od DP do kominów (poprawiony) z klapami do ściszania w mieście i przy niebieskim świetle
- dolot z Audi TTS/TT RS
- IC Eurojet (jeden z ostatnich na rynku, wkrótce będą pod nową nazwą do kupienia)
- sprzęgło 7-tarczowe do DSG, o ile dobrze pamiętam styka do 600Nm
- kilka(naście?) drobniejszych gratów, żeby to wszystko grało i jechało
Budowa auta, strojenie zapłonu i DSG by CompSport.pl.
Wynik: 430 km / 500 Nm, w zakresie od 2.500 rpm do 6.500 rpm ponad 450 Nm.
Osiągi (zimowe gumy, ciężkie felgi) 0-100 km/h: 3.9 sek.