Ja jeszcze jeździłem autem z Eisenmanem, fajny dźwięk, taki trochę rajdowy. Nie buczał, mało niskich tonów. Ale Eisenman to wyższa półka cenowa od MG, więc... odpada.
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: wt lis 13, 2012 12:24
autor: Passat944
Rapix pisze:to sid i fimc.pl sprzedają te ulepszone które dają rade
A co do tłumików RM Motors to baaardzo dużo zależy od samej konstrukcji i wielkości tłumika. Małe przelotowe wiadomo, że będą głośne ale komorowe już nie. Moje nie rezonują w kabinie przy średnich obrotach.
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: wt lis 13, 2012 17:42
autor: krz_p
Passat944 pisze:Majstry od 2.0 TFSI: co sądzicie o intercoolerze "chińczyku" zamiast wszędzie chwalonego z S3?
Myślę nad nimi bo i tak mam do wymiany oryginalny z plastikowymi boczkami (auto Leon Cupra). Orurowanie dla mnie zrobić nie problem a rdzenie w tych chińczykach wyglądają na wydajne.
w podobnej cenie do chińczyka jest IC z S3, który działa, i pasuje plug&play
te chińczyki ciężko będzie zmieścić za zderzakiem bez cięcia belki
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: wt lis 13, 2012 17:56
autor: stefan1989
W dobrej cenie jest teraz na alledrogo IC od THS
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: wt lis 13, 2012 20:48
autor: Rybak
KoVal,bierz MG,po co wywarzać otwarte drzwi...Jakość wykonania (spawy itd.) pierwsza klasa,Złoś może powiedzieć coś na ten temat...Do Michała z MG przyjeżdżały grube fury ze zrobionymi wydechami "renomowanych" producentów,na zmianę wydechu,bo nie mogli wykrzesać mocy jaka była do osiągnięcia,a po zrobieniu wydechu w MG,osiągali to co mniej więcej mieli w planach.Ja osobiście widziałem auto (mocne) ze zrobionym wydechem MG ponad pięć lat temu,rozmawiałem z właścicielem,mówił,że zero problemu,a poupalać bardzo lubi...Ja nie twierdzę,że MG jest najlepsze na świecie,ale jakość wykonania i rozwiązania techniczne jakie oferują za "swoją" cenę,to pozostawiają inne "renomowane" firmy daleko z tyłu (bynajmniej te,które ja znam).Także wg.mnie,nie kombinuj,bo możesz przekombinować,ale Ty jesteś oryginałem nie do podrobienia,więc jak chcesz takim pozostać,to kombinuj...
Byłem tam jak Pat hamował to auto. Ależ japędrący wydech zrobili w MG, budynek się trząsł po fundamenty...
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: śr lis 14, 2012 15:01
autor: MatthewG
Rybak pisze:po co wywarzać otwarte drzwi...
Podoba mi się to sformułowanie
Re: OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: czw lis 15, 2012 15:31
autor: Rapix
Może ktoś z was ma do sprzedania tylni stabilizator od golf-a IV R32 ?
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: czw lis 15, 2012 17:50
autor: Zajdel
Witajcie, szukam dobrego mechanika w Łodzi. Ktoś cos?
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: pt lis 16, 2012 11:50
autor: JJacek
Ktoś już chyba o tym pisał, ale wrzucam świeży link z pzm.com.pl i trochę starszy ze strony vwracing.pl: http://www.pzm.pl/news/volkswagen-golf-cup http://www.vwracing.pl/volkswagen-golf- ... -wyscigow/ cykl wyścigów „VW Golf Cup”
zapewniona oprawa medialna
koszt za sezon 39 tys euro (14 wyścigów, 7 weekendów, 2 dni testowe, poza tym wliczone jest: udostępnienie auta, transport, serwis, paliwo, wpisowe, kombinezon, catering, opony 52 szt) brakuje tylko noclegów, przejazdów, pytanie czy opon wystarczy, tak to chyba są wszystkie koszta
Nagrody:
za I miejsce- najnowszy VW Golf 7 + 30 000 euro*
za II miejsce – 20 000 euro*
za III miejsce – 10 000 euro*
Dodatkowo 8 000 euro na każdy weekend wyścigowy. Kwota ta zostanie rozdzielona pomiędzy pierwszych 8 zawodników.
*kwoty pieniężne z klasyfikacji generalnej są przeznaczone na dalszy rozwój kariery sportowej zawodnika i będą wypłacane kierowcy na udział w sporcie samochodowym w następnym sezonie. Szczegóły będą zawarte w regulaminie sportowym.
Specyfikacja:
silnik – 2.0 TSI 315 KM (265 KM+ 50 KM z system Push-to-Pass), DSG, LSD, napęd na przód, hamulce, AP Racing 6-tłokowe, tarcza ɸ 362 mm,felgi – ATS 8.5 x 18, opony 240/640 x 18 typu slick i wet (koszt slicka ~1000-1500 zł więc w samych oponach jakieś ~55-70 tys zł), klatka bezpieczeństwa , telemetria z GPS firmy AIM, zawieszenie na uni-ball'ach
Koszt wydaje się niemały, równy kosztowi zakupu Golfa R, ale z tego co wiem to koszt przeciętnego sezonu wyścigowego równa się +-kosztowi zbudowania auta. No ale z drugiej strony oferta jest skierowana do osób, które mają doświadczenie w ściganiu, więc udział zwykłego zjadacza chleba to trochę marnowanie potencjału auta Co ciekawe, auto jest napędzane na przód, dzięki czemu powinno być szybsze w większości przypadków, zwłaszcza, że będzie lżejsze (Haldexa nie musi mieć, zresztą to auto nie musiało być budowane z Golfa R20). Tak poza tym auto wygląda kozacko:
[youtube][/youtube]
OFF topic, czyli wątek o wszystkim i niczym
: pt lis 16, 2012 16:34
autor: MatthewG
Te renderingi widziałem już dawno temu i auto strasznie mi się podoba Kolega startuje więc może pojawię się na jakiejś eliminacji jak znajdę czas.