Hamulce heble tarcze klocki
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Hamulce heble tarcze klocki
wybrałem inna opcje ale z klockami hawk performance 5.0
pewnie tamto połączenie dobre ale w cenie tak naprawdę zestawu zacisków 6tłoczkowych wiec koniec konców bez sensu
pewnie tamto połączenie dobre ale w cenie tak naprawdę zestawu zacisków 6tłoczkowych wiec koniec konców bez sensu
Hamulce heble tarcze klocki
Nie no właśnie DS jest w podobnej cenie co te Hawk także nie przepłaciłbyś
No a Zimmermann Sport też cenowo rozsądnie wychodzą.
No a Zimmermann Sport też cenowo rozsądnie wychodzą.
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Hamulce heble tarcze klocki
Piszesz o ds czy ds2500 lub ds3000? Patrzac po cenach intercarsu to faktycznie cena podobna ale mizna je znalezc taniej. Mialem ds performance kiedys w mk3 i jakos dupy nie urywalo... Chcialem cos innego wypróbować
Re: Hamulce heble tarcze klocki
Witam,
potrzebuję porady gościnnej, bo widzę, że jest tu kilkoro ludzi, którzy używają hamulców zgodnie z przeznaczeniem...
Pacjent to Audi S8 D2 FL z heblem 345x30 współpracującym z zaciskiem 4p firmy Brembo, mocowanym doczołowo w seryjnej feldze 18" ET 48 jeśli mnie pamięć nie myli.
Auto waży ponad 2 tony, obecnie jest tam jakaś tarcza Ferodo z klockiem typu szit TRW czy inne coś mało godnego uwagi.
Auto śmiga dużo i szybko po trasach. Istotne jest, by sprawnie hamowało do zakrętu na krajówce i przed deklem zajeżdżającym drogę na autostradzie.
Problem jaki głównie widzę w moim aucie to tworzenie się poduszki gazowej między klockiem, a tarczą. Przynajmniej takie ewidentnie są odczucia. Hamujemy z 200 mocno i po krótkiej chwili pedał stawia opór, czuć, że klocek ślizga się po tarczy. Wystarczy na sekundę odpuścić i docisnąć znowu, by hamowanie było ponownie efektywne. Można to powtórzyć natychmiast (jedno hamowanie po drugim) i "nie brakuje" hebla z powodu przegrzania, tylko właśnie tak, jakby poduszka gazowa podklockiem się robiła. Zaciski są zregenerowane przeze mnie osobiście, przewody oplot, płyn jak trzeba.
Ogólnie jestem przyzwyczajony do tego, że heble nawet w tych mocniejszych autach są liczone na styk i jak się je mocniej przykatuje, to nie wyrabiają, więc pierwszy mój zamysł to od razu robić kompleksowo i szczepić większy układ.
Ale...
Nie chcę zmieniać felgi (do tego auta nie bardzo jest co założyć innego, z dupy wygląda na większej feldze) więc chciałbym pozostać przy 18".
Podejrzewam, że wejdzie np. zestaw z Phaetona W12/V10 z zaciskiem 8p i tarczą 360mm, bo tam się to też mieści w osiemnastkę. To jest to samo co w RS6 jeśli dobrze pamiętam. Można też pewnie dać banana z Prosiaka, albo jakiś 6p z Audi.
Pytanie brzmi - czy warto. Bo może lepiej zostać przy tym co jest, tylko zapodać dobrą tarczę i dobry klocek? Tylko które to jest dzisiaj dobre?
potrzebuję porady gościnnej, bo widzę, że jest tu kilkoro ludzi, którzy używają hamulców zgodnie z przeznaczeniem...
Pacjent to Audi S8 D2 FL z heblem 345x30 współpracującym z zaciskiem 4p firmy Brembo, mocowanym doczołowo w seryjnej feldze 18" ET 48 jeśli mnie pamięć nie myli.
Auto waży ponad 2 tony, obecnie jest tam jakaś tarcza Ferodo z klockiem typu szit TRW czy inne coś mało godnego uwagi.
Auto śmiga dużo i szybko po trasach. Istotne jest, by sprawnie hamowało do zakrętu na krajówce i przed deklem zajeżdżającym drogę na autostradzie.
Problem jaki głównie widzę w moim aucie to tworzenie się poduszki gazowej między klockiem, a tarczą. Przynajmniej takie ewidentnie są odczucia. Hamujemy z 200 mocno i po krótkiej chwili pedał stawia opór, czuć, że klocek ślizga się po tarczy. Wystarczy na sekundę odpuścić i docisnąć znowu, by hamowanie było ponownie efektywne. Można to powtórzyć natychmiast (jedno hamowanie po drugim) i "nie brakuje" hebla z powodu przegrzania, tylko właśnie tak, jakby poduszka gazowa podklockiem się robiła. Zaciski są zregenerowane przeze mnie osobiście, przewody oplot, płyn jak trzeba.
Ogólnie jestem przyzwyczajony do tego, że heble nawet w tych mocniejszych autach są liczone na styk i jak się je mocniej przykatuje, to nie wyrabiają, więc pierwszy mój zamysł to od razu robić kompleksowo i szczepić większy układ.
Ale...
Nie chcę zmieniać felgi (do tego auta nie bardzo jest co założyć innego, z dupy wygląda na większej feldze) więc chciałbym pozostać przy 18".
Podejrzewam, że wejdzie np. zestaw z Phaetona W12/V10 z zaciskiem 8p i tarczą 360mm, bo tam się to też mieści w osiemnastkę. To jest to samo co w RS6 jeśli dobrze pamiętam. Można też pewnie dać banana z Prosiaka, albo jakiś 6p z Audi.
Pytanie brzmi - czy warto. Bo może lepiej zostać przy tym co jest, tylko zapodać dobrą tarczę i dobry klocek? Tylko które to jest dzisiaj dobre?
Hamulce heble tarcze klocki
Szukam tarczy 340x30 do 7R bardziej wydajnej niż seria. Co polecacie? Klocek do niej DS2500.
Jeżeli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego zanim odejdziesz to kupiłeś sobie zły samochód.
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Hamulce heble tarcze klocki
wydajniejsze to mogą chyba być zaciski
dużo dobrego slyszalem o tarczach DBA
dużo dobrego slyszalem o tarczach DBA
Hamulce heble tarcze klocki
DBA 4000 t3 ponoc z klockiem 2500 kosa, ja chyba sprobuje tego konfiga
Rs3 650+
Hamulce heble tarcze klocki
Skoro seryjną tarczę można zajechać seryjnym zaciskiem to mam wymienić zacisk na jeszcze mocniejszy czy tarczę na lepszą? Wg mnie seryjny zacisk plus przewody w oplocie w zupełności dla amatora starczą. Jest potrzebna tylko dobra tarcza na mój rozum.
Jeżeli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego zanim odejdziesz to kupiłeś sobie zły samochód.
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Hamulce heble tarcze klocki
koszt zajebistych tarcz i klocków jest zbliżony do kosztu zestawu wydajniejszych zacisków i zwykłych tarcz, no chyba ze mówimy o nowiutkim zestawie BBK
Hamulce heble tarcze klocki
Wybór padł na Stoptecha nacinanego plus DS2500 na przód. Myślę jeszcze jaki klocek dać na tył bo wybór jest mały. DS2500 brak.
Jeżeli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego zanim odejdziesz to kupiłeś sobie zły samochód.
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Hamulce heble tarcze klocki
Dzięki za polecenie sklepu. Kupiłem od nich EBC Yellow (jedyne które są produkowane do tego auta, DS2500 brak, performance także) i mieli od ręki, a nie jak reszta 2tygodnie. Także w przyszłym tygodniu montaż.
Jeżeli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego zanim odejdziesz to kupiłeś sobie zły samochód.
- Kevin_mkII
- Gadatliwa bestia
- Posty: 768
- Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
- Lokalizacja: Worthersee
- Kontakt:
Hamulce heble tarcze klocki
Widzę, że teraz wszyscy idą w EBC. U Pawła ten zestaw działa zadziwiająco dobrze..
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości