A no nie.myszu pisze:Z bezkluczykowym dostępem ?
Ale mimo wszystko trochę za częsta taka wymiana.
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
A no nie.myszu pisze:Z bezkluczykowym dostępem ?
wręcz przeciwnie, najnowsza możliwa generacja haldexahorsi pisze:a przypadkiem ten najnowszy haldex nie jest troche okrojony wzgledem tego z mk6?mario q. pisze:Ja juz wymienialem 2 msc temu. Tez wychodzi jakos po 8 msc..
Troche dziwi mnie ten uslizg czytajac kiedys jaki to jest zajebisty najnowszy haldex.
ze najnowsza to nie znaczy najlepsza.krz_p pisze:wręcz przeciwnie, najnowsza możliwa generacja haldexahorsi pisze:a przypadkiem ten najnowszy haldex nie jest troche okrojony wzgledem tego z mk6?mario q. pisze:Ja juz wymienialem 2 msc temu. Tez wychodzi jakos po 8 msc..
Troche dziwi mnie ten uslizg czytajac kiedys jaki to jest zajebisty najnowszy haldex.
Ustawienie zbieżności załatwiło sprawę.MichalWit pisze:Czasami mam jakieś niepokojące jednorazowe stuki podczas odpuszczania gazu na wolnych obrotach i podczas manewrowania po parkingu. Rowinski twierdzi, ze tak ma byc, inny serwis twierdzi natomiast, zeby czekać aż sie totalnie rozsypie, wtedy bedzie wiadomo co. Pojawiło sie to jakis czas temu, jestem przekonany, ze wcześniej tego nie było.
Ktoś moze sie spotkał z tym u siebie?
Pacjent GTI Performance dsg, 32kkm
U niego zakończyło się tylko na strachu i niewielkich kosztach:
volf_66 pisze:Koledzy wróciłem z ASO, okazało się, że to normalna prozaiczna rzecz, która się zdarza, spaliła się żarówka H7, wymiana żarówki (cena żarówki około 50 zł), zapłaciłem 107zł
Tylko, że reflektor w R pewnie ma inne części składowe.. No, ale Twoje auto jeszcze na gwarancji, więc co by to nie było, VW stawia
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości