Golf mk7 R

Forum entuzjastów Golfa R, R32

Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP

myszu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn cze 23, 2014 17:20

Golf mk7 R

Post autor: myszu » ndz lip 13, 2014 11:22

Takie coś sobie ubzdurałem. 3 opcje:

1. Tarcze i zaciski 4 tłoczkowe Audi TT-RS 370x32. Najtaniej ale też taki półśrodek bo 2 kolejne opcje droższe ale mocniej hamują. Potrzebne dystanse do kół
Późniejszy serwis to ok 2200 zł za ori tarcze nawiercane, pływające w ASo. Z minusów to podobno może być tak duże, że będzie prawie dotykać 18'' felge
2. Brembo 8 tłoczkowe + Tarcze 365 x 34 od Phaetona 5.0. Mając dzwon tarczy, można kupić tarcze rotory nawiercane od taroxa. Tarcze są o 10mm wyższe. Jeśli się zmieszczą i dojdą 10 mm bliżej zwrotnicy, będzie więcej miejsca na zacisk. Pytanie czy to da radę. Też pewnie konieczne dystanse. Tanie tarcze od Pheatona 360x34 chyba nie wejdą, bo mają 10mm mniejszą średnice piasty i dzwon tarczy jest taki stożkowy
3. Opcja to komplet z RSQ3, te same 8 tłoczkowe brembo, tarcza pływająca RS (taka sama jest w RS4, R8 itd tylko inne osadzenie).
Z plusów - ori komplet nowy, nieużywany, te samo osadzenie tarczy, zacisku więc wchodzi p&p. Wytrzymałe (w miarę) tarcze na starcie.
Z minusów to większa cena, droższe tarcze (tylko raczej zostaje ASO), będzie pewnie potrzeba dystanse do kół
Koszt eksploatacji - 2700 zł za tarcze pływające (kwiatki) audi RSQ3 365x34. Nie wiem jakiej jakości są tarcze w audi RS.

Pompa hamulcowa nowa jest konieczna? Felgi mam fabryczne 18'' i do tego 18'' OZ na tor. ET50



GTI2007
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 915
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 23:30

Golf mk7 R

Post autor: GTI2007 » ndz lip 13, 2014 15:23

weź te od rs3… będziesz z nich zadowolony:) na serwis nie patrz bo kupisz dobre tarcze w intercars czy iparts czemu serwis!!?? jak tam doliczają 30-40 na niektórych komponentach….;/


Sprzedam fotele Motorsport z Audi RS5. PRIV stan idelany 18000tys przebiegu

myszu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn cze 23, 2014 17:20

Re: Golf mk7 R

Post autor: myszu » ndz lip 13, 2014 21:53

Szukalem tych tarcz i nigdzie nie widzialem zamiennika. Tylko w Aso znalazlem



GTI2007
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 915
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 23:30

Golf mk7 R

Post autor: GTI2007 » ndz lip 13, 2014 23:20

pojawią się to dopiero świeży produkt…:)


Sprzedam fotele Motorsport z Audi RS5. PRIV stan idelany 18000tys przebiegu

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Golf mk7 R

Post autor: Rapix » pn lip 14, 2014 00:08

pompa hamulcowa nie potrzebna Ci nowa



Awatar użytkownika
Popielniczka
Forum Master
Forum Master
Posty: 1032
Rejestracja: czw maja 05, 2011 13:07
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Golf mk7 R

Post autor: Popielniczka » pn lip 14, 2014 00:53

Będą tańsze, ktoś montował do MK6 ze Scuderii Hamulce i tarcze w serwisie 2 000 euro, a w internecie takie same za 2000 zl :)


Mój golf na forum: viewtopic.php?f=180&t=615360
Mój golf na YT: http://www.youtube.com/playlist?list=PL60121CBC1B532BF4"
Było : Volvo V50 2.0D
Było: MK6 GTI 272km
Jest: MK7.5 R 2018

Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: Golf mk7 R

Post autor: korzen88 » pn lip 14, 2014 22:17

Ja bym sobie komplet od RS3 odpuścił, strasznie szybko się zużywają, nawet przy lekkim traktowaniu.


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

myszu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn cze 23, 2014 17:20

Golf mk7 R

Post autor: myszu » śr lip 16, 2014 14:18

RS3 zaciski się nie mieszczą w 18'' Felgę...
Zobaczymy jak przyjdzie 8 tłoczek czy da radę. Na felgi OZ łatwiej wchodził zacisk od RS3, ale na felgi seryjne 7,5J jest kiepsko, będzie trzeba duży dystans.
Przydałyby się felgi, które są lepiej rozwiązane pod zacisk, ET jak fabryczne ale rotory felg takie wystające bardziej



JJacek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 367
Rejestracja: sob paź 17, 2009 22:27
Lokalizacja: Warszawa

Re: Golf mk7 R

Post autor: JJacek » śr lip 23, 2014 12:21

Popielniczka pisze:No i ktoś pisał 4.3s do 100, a mierzone XXX razy MK6 R stage 3 (360hp) na amerykanskich forach maja 3,9 , 4.0 i to powtarzalne.
Rybak pisze:4.3 do setki,to jest bardzo adekwatny czas tej erki do mocy którą się legitymuje,czyli jest ok.A na tych amerykańskich forach to piszą chyba mitomanii-fantaści :jaja:
Podejrzewam, że w Ameryce jest mierzone przyspiesznie 0-60 mil/h i do tego na dragstripie, więc wynik lepszy niż to 4.3s jest możliwy przy tych założeniach.
Rybak pisze:Proste jak drut...400 kucy+,tyle samo co w MK6 R,bo to niemal identyczne silniki.W MK7 R wsadzili lepszy cooler,dolot,turbinę,dlatego samym boxem ( w terminie póżniejszym softem),można "wykrzesać" tyle mocy co w szóstce w stage 3 u "kompotów".Także w siódemce skończy się zapewne na stage 1.5 z mocą zbliżoną do stage 4 w szóstce...
Nie wiem czy to nie jest czasem już ten nowy silnik, czyli EA888 a nie 'stary' EA113.
korzen88 pisze:Ja bym sobie komplet od RS3 odpuścił, strasznie szybko się zużywają, nawet przy lekkim traktowaniu.
Tzn. ? Może po prostu robi dobrze to co powinien robić czyli hamuje.
Wyczynowy klocek czyli CL RC8 z tego co czytałem jest w stanie 'schrupać' tarczę (N grupową, wyczynową) na jednym trackday'u. Czy to oznaczy, że jest zły?



Awatar użytkownika
Rybak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 896
Rejestracja: czw lis 18, 2010 19:54
Lokalizacja: Szczecin

Golf mk7 R

Post autor: Rybak » śr lip 23, 2014 14:30

JJacek pisze:Nie wiem czy to nie jest czasem już ten nowy silnik, czyli EA888 a nie 'stary' EA113.
Nie jest to EA888,jest to inny silnik o innym oznaczeniu,na pierwszy rzut oka bardzo podobny.



mk6gti
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: wt sty 07, 2014 00:55

Golf mk7 R

Post autor: mk6gti » śr lip 23, 2014 15:05

Oczywiście, że to jest EA888! Tylko, że 3.generacja ;) Ten sam silnik montują w Mk7 GTi i Mk7 R. W Rce ma on inne wnętrzności ;)



Awatar użytkownika
korzen88
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 637
Rejestracja: pn sie 10, 2009 11:49
Lokalizacja: Szczecin

Re: Golf mk7 R

Post autor: korzen88 » śr lip 23, 2014 20:00

JJacek pisze:
korzen88 pisze:Ja bym sobie komplet od RS3 odpuścił, strasznie szybko się zużywają, nawet przy lekkim traktowaniu.
Tzn. ? Może po prostu robi dobrze to co powinien robić czyli hamuje.
Wyczynowy klocek czyli CL RC8 z tego co czytałem jest w stanie 'schrupać' tarczę (N grupową, wyczynową) na jednym trackday'u. Czy to oznaczy, że jest zły?
Jazda codzienna z bardzo rzadkim upalaniem, bez jazdy po torze. Dla porównania kolega który po 20k km wymieniał komplet hamulców w RS3 w poprzednim Gti miał wymianę po 50k km, dzwonił nawet do jednego zaprzyjaźnionego aso w wawie żeby sie dowiedzieć czy każde Rs3 tak ma i powiedzieli ze podobnie to wyglada. Problem może być związany z podsterownoscia Rs3, w erce lżejszej o dobre 100kg i mniej podsterownej może to wyglądać lepiej.


Golf mk2>Mk4>GTI5>GTI7

GTI2007
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 915
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 23:30

Golf mk7 R

Post autor: GTI2007 » ndz lip 27, 2014 12:59

Jak coś ja będę miał na sprzedaż tarcze plus klocki plus zaciski od audi rs5 za jakies 2 tygodnie jak tylko nowe przyjdą:)


Sprzedam fotele Motorsport z Audi RS5. PRIV stan idelany 18000tys przebiegu

myszu
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 404
Rejestracja: pn cze 23, 2014 17:20

Golf mk7 R

Post autor: myszu » pn lip 28, 2014 01:02

Czy S3 8V i 7R ma takie samo podwozie?
Stablizatory i sprężyny będą te same?

Eibach i HR w katalogach ma graty do S3, ale do 7R, ale skoro to ta sama platforma, powinno być zamienne. Pytam bo mnie mody już gryzą ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Golf R”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 70 gości