Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Moderatorzy: G0 Karcio, zlos, VIP
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
A gdzie u nas jest chłodnica oleju?
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
MatthewG pisze:A gdzie u nas jest chłodnica oleju?
zapewne w podstawce filtra oleju macie ten wymiennik ciepła /silnikowy/
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Ostatnio zmieniony czw lip 07, 2011 13:11 przez gluszcz, łącznie zmieniany 1 raz.
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Chodzi o olej silnikowy czy przekładniowy?MatthewG pisze:A gdzie u nas jest chłodnica oleju?
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Ad dodatkowej chłodnicy oleum (silnikowego oczywiście)
http://www.vagsg.com/forums/showthread. ... 854&page=3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... st-Results" onclick="window.open(this.href);return false;
mk5 co prawda ale chodzi o ogólny pogląd
http://www.vagsg.com/forums/showthread. ... 854&page=3" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forums.vwvortex.com/showthread.p ... st-Results" onclick="window.open(this.href);return false;
mk5 co prawda ale chodzi o ogólny pogląd
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Michał [vRS]
Manual Devil
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Przekładnie mnie nie interesuje Tomku bo ja się manualem wożę
Silnika oczywiście.
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
OK. Pooglądałem i (niestety) zmieniam:
- intercooler z S3 na APR (link)
- dolot powietrza, osłona filtra, osłona termiczna (izoluje DP / wydech od dolotu) Evoms Intake System:
![Obrazek](http://www.golfmk6.com/forums/attachment.php?s=9c405da79f331ff3f1a7bb74880bfc14&attachmentid=3320&d=1281875498)
Powody:
- seryjny IC z S3 praktycznie ma identyko pojemność cieplną jak seria w R20; wymiana polega więc na polepszeniu nastroju właściciela oraz stanu kieszeni sprzedawcy; silnik dalej się poci w temparaturach +20 st. C.
- dolot Evoms jest na razie opcją, zanim go kupię to będę próbować zabawy w izolację termiczną pokrywy silnika z R20 (taśmy, folie, ceramiki itp. są na stole analizatora i wkrótce wybiorę coś i spróbuję zaizolować);
- jeśli izolacja termiczna g.wno da, to wleci dolot Evoms + dodatkowa izolacja termiczna by złoś; zaletą wielką Evoms jest to, że akumulator zostaje na miejscu
Zamawiam na dniach i będzie coś więcej o efektach![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- intercooler z S3 na APR (link)
- dolot powietrza, osłona filtra, osłona termiczna (izoluje DP / wydech od dolotu) Evoms Intake System:
Powody:
- seryjny IC z S3 praktycznie ma identyko pojemność cieplną jak seria w R20; wymiana polega więc na polepszeniu nastroju właściciela oraz stanu kieszeni sprzedawcy; silnik dalej się poci w temparaturach +20 st. C.
- dolot Evoms jest na razie opcją, zanim go kupię to będę próbować zabawy w izolację termiczną pokrywy silnika z R20 (taśmy, folie, ceramiki itp. są na stole analizatora i wkrótce wybiorę coś i spróbuję zaizolować);
- jeśli izolacja termiczna g.wno da, to wleci dolot Evoms + dodatkowa izolacja termiczna by złoś; zaletą wielką Evoms jest to, że akumulator zostaje na miejscu
Zamawiam na dniach i będzie coś więcej o efektach
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Sam nie wiem co napisać, powiem tyle: gdybyście mnie posłuchali to już mielibyście rakiety
Trochę nieskromnie..
![jezor :jezor:](./images/smilies/jezor.gif)
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
No właśnie widać, że nie wiesz co napisać...MatthewG pisze:Sam nie wiem co napisać, powiem tyle: gdybyście mnie posłuchali to już mielibyście rakiety Trochę nieskromnie..
![smoke :smoke:](./images/smilies/smoke.gif)
Porównywanie temperatur:siwy_mag pisze:analizowałeś intercooler THS jest trochę tańszy THS
APR:
![Obrazek](http://www.goapr.de/images/20t_fsi_fmic_temparature_gr.jpg)
THS:
![Obrazek](http://www.awesome-gti.co.uk/shopimages/products/extras/ths_graph.jpg)
Myślałem, że THS-ów chwilowo nie ma w sprzedaży, stąd wybór APR. Z wykresów wynika, że są identyko wydajne, więc zostają tylko argumenty ceny i problemów przy montażu.
Ceny:
THS 2700 zł + transport
APR 4400 zł + transport
APR ma jedną istotną różnicę w konstrukcji w porównaniu do THS-a, mianowicie gorące powietrze jest konstrukcyjnie inaczej dzielone i wdmuchiwane na rdzeń. W ten sposób cały rdzeń ma identyko temperaturę, bez gorętszych punktów blisko wlotu. Ale to bardziej technologiczny bajer do poprawienia samopoczucia kupującego, bo w testach wydajność jest identyczna.
EDIT: THS zamówiony, przy okazji z kitem z zewnętrznym filtrem powietrza ITG.
Gdyby R-ki były dla wszystkich, to nazywałyby się GTI.
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
TYM JEŻDŻĘ Taki tam sobie skromny golfik w drodze do 10.xx na 1/4 mili <KLIK>
Dawaj lajka! FB.com/GolfR32Turbo
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Hahaha, zerknij lepiej na tą porcję informacji, która wam wysłałemzlos pisze:No właśnie widać, że nie wiesz co napisać...
![kac :kac:](./images/smilies/kac.gif)
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Kurcze przystępna ta cena...zlos pisze:THS 2700 zł + transport
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
To już jest z rurkami, gotowy do montażu ?
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Michał [vRS]
Manual Devil
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
TEN DOLOT I Tk się bedzie grzał, ma on jakis dopływ powietrza z zewnątrz ?
fajnie jakby dało się go wydłużyć w nadkole gdzieś ...
ZŁOŚ, CS mówi że nie warto zmieniać fimca z s3 poniżej 400 koni ... idziesz w większą moc ?
fajnie jakby dało się go wydłużyć w nadkole gdzieś ...
ZŁOŚ, CS mówi że nie warto zmieniać fimca z s3 poniżej 400 koni ... idziesz w większą moc ?
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Cena na ich stronie to 610 funtów. Tak, to już jest komplet.vrs pisze:Kurcze przystępna ta cena...
To już jest z rurkami, gotowy do montażu ?
Myślę, że najlepiej będzie jak takie pytania będziesz zadawał mu osobiściegre pisze:ZŁOŚ, CS mówi że nie warto zmieniać fimca z s3 poniżej 400 koni ... idziesz w większą moc ?
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
2015 - ... Mocy przybywaj?
2010 - 2014 Golf .:R20
2010 - 2014 Golf .:R20
Modyfikacje mechaniczne silnika Golfa Rxx
Tam jak masz tą rurkę jest wlot powietrza z przodu do komory silnikagre pisze:TEN DOLOT I Tk się bedzie grzał, ma on jakis dopływ powietrza z zewnątrz ?
To jest to propozycja warta rozważenia, skoro IC z S3 z rurkami to około 1,6K PLN (nowy) to już lepiej dać ten 1K więcej i mieć porządny ICMatthewG pisze: Cena na ich stronie to 610 funtów. Tak, to już jest komplet.
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Pozdrawiam
Michał [vRS]
Manual Devil![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Michał [vRS]
Manual Devil
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 78 gości