Strona 712 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 05, 2016 14:04
autor: dany_47
powyższe dwa płyny będziesz miał w okolicy 45PLN za 5l.
są to markowe płyny, będzie Pan zadowolony ;)

Kącik posiadaczy MK4

: pn gru 05, 2016 17:46
autor: krazorek
Ja tam kiedyś Prestonem sobie przewody porozpuszczałem... ale może to był jakiś zwykły a nie G12. Teraz śmigam na Febim i jest OK - nie pojawia się czarny osad w zbiorniczku wyrównawczym.

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 06, 2016 14:16
autor: mass143
Panowie oglądałem do kupienia S4 i zdziwiła mnie książka serwisowa albo jestem po prostu głupi. Z tego co widze to olej pierwszy raz zmieniony przy 150 tyś? :shock: przeciez to nie możliwe chyba nawet... Może doczytacie cos ciekawego?
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 06, 2016 18:49
autor: sebekgolf
Weź ty najpierw sprawdź, czy ten serwis w ogóle istnieje, a potem zadzwoń i zapytaj czy w ogóle takie auto serwisowali :grin:

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 06, 2016 18:58
autor: krazorek
Były sytuacje, że VW u stolarza w Rzeszy serwisowali :los2:

Z innej beczki: zalałem w lato do Sprintera I generacji ATF 220 do układu wspomagania. Niedawno pompa wspomagania zaczęła głośno pracować (warczeć w momencie kręcenia kierownicą). Dodatkową ciekawostką jest to, że dzieje się tak tylko na zimnym silniku - jak trochę się pojeździ wszystko wraca do normy i jest cicho. Boje się, że ta pompa dostaję w kość i w niedługim czasie padnie.

ATF jest niewłaściwy do tego typu układu? Jakieś inne sugestie co może być przyczyną?

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 06, 2016 19:58
autor: sebekgolf
Olej przekładniowy dobiera sie wg zaleceń klasy producenta, zaglądnij do książki o tym aucie. Inna sprawa czy fabrycznie pracował na mineralnym czy syntetycznym. Jak zaczyna hałasowac na zimnym a na ciepło przestaje, to najprawdopodobniej pompa się kończy. Ja tak miałem w moim gruzie. Skończyło się wywaleniem wspomagania bo i tak kierownica za lekko chodziła :helm:

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 06, 2016 20:36
autor: mass143
Te pierwsze to na pewno ok tylko właśnie według nich olej nie był wymieniany przez 150 tyś... A ten Fisher Fritz na mapach google to jakiś kompleks kilku domów i na warsztat nie wygląda :los2:

Kącik posiadaczy MK4

: wt gru 06, 2016 21:16
autor: krazorek
sebekgolf, Nie wiem co tam zalecają, ale całe forum mercedesa mówi, żeby lać ATF i śmigać...

A jakie są oznaki niedrożności kanałów przelewowych w maglownicy? Chodzi mi o te metalowe przewody w maglu. Bo z nich płyn leciał - były wymieniane i to jest jedyna rzecz, która jeszcze może mieć związek ze sprawą.

Kącik posiadaczy MK4

: śr gru 07, 2016 12:52
autor: checin
Może ktoś miał podobny problem, nie związane z MKIV. Co może być przyczyną ze nie można wbić żadnego biegu na odpalonym silniku? Sprzęgło dość twarde. Na wyłączonym silniku wszystko normalnie się wbija. Audi A4 B5 2.8 Quattro

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr gru 07, 2016 15:31
autor: Barton_
mass143 pisze:Panowie oglądałem do kupienia S4 i zdziwiła mnie książka serwisowa albo...
Nazwa serwisu Fischer Fritz jak z wyliczanki dla dzieci :rotfl:

Kącik posiadaczy MK4

: śr gru 07, 2016 16:24
autor: lwlw
checin, coś z wysprzęglaniem. Może łożysko wyciskowe, samo sprzęgło, może łapa albo wysprzęglik czy pompka przy pedale - o ile tam jest, ale pewnie tak. A może płynu mało albo jakiś syfiasty. Trzeba sprawdzić.

Kącik posiadaczy MK4

: śr gru 07, 2016 16:48
autor: checin
Ogólnie sprawa wygląda tak że przy mniejszych obrotach i mocniejszym dodaniu gazu widać że sprzęgło się czasami potrafiło ślizgać, z tym że redukcja biegu i było ok. No i wczoraj objaw taki że biegi na włączonym silniku nie chciały się wbić, jakość trójka się wbiła i pomału do domu.

Kącik posiadaczy MK4

: śr gru 07, 2016 17:14
autor: bjoern
mi jak pękł docisk to nie szło wstecznego, jedynki i cięzko dwójki wrzucić, na zgaszonym wszystko wchodziło

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr gru 07, 2016 18:04
autor: sebekgolf
krazorek pisze:sebekgolf, Nie wiem co tam zalecają, ale całe forum mercedesa mówi, żeby lać ATF i śmigać...

A jakie są oznaki niedrożności kanałów przelewowych w maglownicy? Chodzi mi o te metalowe przewody w maglu. Bo z nich płyn leciał - były wymieniane i to jest jedyna rzecz, która jeszcze może mieć związek ze sprawą.

No ale masz różne ATF-y Sprawdź co ma być dokładnie wlane.