Strona 702 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 12, 2016 17:22
autor: sauber
Witam Pany, dokładał ktoś z was do radia RCD200 aux ?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 12, 2016 18:42
autor: Craash
MnichPro pisze:Craash,
Mógłbym prosić o link na getem do tych raczek?? Bo szukam i nie mogę znalezc
http://www.getem.pl/index.php?szukaj_ka ... &x=19&y=13" onclick="window.open(this.href);return false;

Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 12, 2016 22:03
autor: misiu126
Może ktoś mi powiedziec kturedyk idzie wiązka od dsp w borze sedan ??? Prawym czy lewym progiem ???

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 12, 2016 22:18
autor: filip2
Postaram się jutro jakoś lepiej obadać sprawę jak to u mnie jest :-)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 12, 2016 22:19
autor: misiu126
filip2 pisze:Postaram się jutro jakoś lepiej obadać sprawę jak to u mnie jest :-)
Będę bardzo wdzięczny :)

Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 13, 2016 00:23
autor: Skrzak
Ale masakra, wymiana filtra paliwa i wężyków idących w stronę pompy. Jeden wąż na króćcu tym pod kątem 90st idący w kierunku turbiny mniej więcej, zaciśnięty cybancikiem, który nie miał żadnego wypustka żeby to podważyć. Inne na reszcie przewodów są takie że ściskasz i zdejmujesz a tu to jakiś jełop projektował. U was też ta jedna obejma jest taka?

Kącik posiadaczy MK4

: ndz lis 13, 2016 13:25
autor: abusza
Ktoś wie po co jest ten wąski pasek z klamerką w tym steropianowym wypełnieniu zapasówki?

Kącik posiadaczy MK4

: pn lis 14, 2016 20:22
autor: checin
Witam, pytanie nie związane z MKIV, ale z grupy VAG. Auto audi a4 b5 2.8 problem związany z poziomem paliwa. Na VAGu pokazuje błąd:

771 - czujnik poziomu paliwa - G przerwa lub zwarcie do plusa.

Test licznika zrobiony i wskazówka sie podnosi. Mialj ktoś podobny problem? Gdzie szukać przyczyny? :pub:

Kącik posiadaczy MK4

: pn lis 14, 2016 20:54
autor: Qto
checin, czujnik jest w baku a testem z vaga sprawdzasz sam wskaźnik w liczniku

Kącik posiadaczy MK4

: wt lis 15, 2016 12:12
autor: checin
Qto, Dzięki :pub: urwany był kabel przy tym czujniki. A mam jeszcze pytanie czy można jakoś programem sprawdzić żarówki? Na Fisie pokazuje mi błąd przepalonej żarówki chociaż wszystkie sie palą

Kącik posiadaczy MK4

: wt lis 15, 2016 18:38
autor: Mattpl
W superbie I miałem tak dwa razy, raz jak walnięty był sterownik ksenonów i raz jak poszedł czujnik poziomowania na wahaczu.

Kącik posiadaczy MK4

: wt lis 15, 2016 21:47
autor: checin
Mattpl, ksenonow i soczewek tutaj brak. Pozycjonowania wahacze w tym modelu chyba nie ma :D czym to można zdiagnozowac?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 16, 2016 02:50
autor: Peran
checin pisze:Qto, Dzięki :pub: urwany był kabel przy tym czujniki. A mam jeszcze pytanie czy można jakoś programem sprawdzić żarówki? Na Fisie pokazuje mi błąd przepalonej żarówki chociaż wszystkie sie palą
Nie wiem jak w tym modelu ale w A6 kontrola żarówek odbywała się przez pomiar prądu jaki płynie w poszczególnym obwodzie.
Każda żarówka o innej mocy niż nominalne a zwłaszcza LED od razu wyskakiwał błąd.
Warto też przejrzeć oprawki czy nie są zaśniedziałe.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 16, 2016 20:32
autor: sebekgolf
Garrison pisze:Czy dziwne dźwięki z nadmuchów mogą być generowane przez samą dmuchawę, która jest za schowkiem? I czy jest ona jakoś powiązana z obrotami silnika? Bo coś zaczyna mi przy ~1200obr/min. buczeć, za chwilę przestaje i znowu przy ~1800obr/min. się się budzi i hałasuje. Raczej jest to wewnątrz, bo przy uchyleniu szyb dźwięk się nie nasila. Ewentualnie poduszka pod silnikiem, bo przy otwartym oknie szybą trochę trzęsie :D

@up, jeśli szyba Ci normalnie wychodzi to nie patrz na to. Ta uwaga jest na wypadek, jakby się mechanizm zaciął. Taki protip na poluzowanie - tak to rozumiem :bigok:
Najpierw sprawdź czy to wentylator z dmuchawy nie dostaje już luzu na ośce. Jak się ten dźwięk pojawi znów, to zwiększ obroty wentylatora i zobaczysz czy zniknie.

mass143 pisze:
Qto pisze:Jak ktoś nie wpadnie na pomysł ze śrubami to zwykle wbija kołek do środka...
:lol: :lol: :lol:
Nie wiem co w tej wypowiedzi takiego zabawnego. Najprostsza metoda, wbić wewnętrzną część kołka do środka, potem zewnętrzną da się już palcami przeważnie wypchnąć i po temacie. Kołek ma taki rozmiar że nie wpadnie pomiędzy poszycie drzwi (przynajmniej u mnie nie było takiej możliwości).