Strona 696 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: czw lis 03, 2016 17:02
autor: mass143
asa ar1 raczej

Kącik posiadaczy MK4

: czw lis 03, 2016 21:26
autor: krzychu2805
mass143, całkiem możliwe, dzięki za odpowiedź :pub:

Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 04, 2016 03:13
autor: xsebox
a przy tej zmianie alternatora na 180/220 a jakie kable zastosować i jakie bezpieczniki

Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 04, 2016 08:43
autor: mass143
A co daje ten alternator większy?

Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 04, 2016 09:28
autor: Qto
mass143, więcej prądu...

Orientuje się ktoś czy ruszę vagiem sterownik silnika BKC z A3 8P 2005r?
Muszę zrobić synchro walka rozrządu...vcds brak ale coś mi świta że niektóre sterowniki silnika po mk4 jeszcze szły po linii K.

Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 04, 2016 13:05
autor: sebekgolf
mam B5FL AWX z 2005 roku i sterownik normalnie mi łapie na zwykłym KKL
xsebox pisze:a przy tej zmianie alternatora na 180/220 a jakie kable zastosować i jakie bezpieczniki
Napisz co chcesz zrobić/osiągnąć po pierwsze to będzie łatwiej coś doradzić. Zastanawiam się po co pchasz w aż taki alternator. Ja taki wsadziłem ale robię dodatkowe ogrzewanie elektryczne żeby nawet w zimie momentalnie po odpaleniu leciało gorące powietrze.

Ja nie ciągnę nowych kabli, bo aku i tak nie pociągnie aż tyle prądu do ładowania się więc fabryczny kabel może zostać, a obciążenia które będę montował, korzystać będą z wysokoprądowych kabli idących fabrycznie do puszki z bezpiecznikami pod kierownicą. Tyle że wykorzystam kable, które są używane sporadycznie ( jak te od podgrzewania świec żarowych) bo one podczas jazdy nie pracują więc można je obciążyć bez szkody dla instalacji. Tyle że dojdą dodatkowe bezpieczniki ( osobne na obwód ogrzewania).

Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 04, 2016 14:18
autor: misiu126
Czy system nokia dsp w mk4 np pójdzie mi ze starej bory która ma komfort o nr 1j0 do nowej która ma 1c0 ?? Dużo zabawy żeby to podłączyć ?

Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 04, 2016 14:56
autor: Qto
sebekgolf, b5fl to jednak epoka wcześniej...tu golf mk5 byłby dobrym przykładem. Chciałem zadać pytanie na kąciku mk5 ale po szybkim spojrzeniu na ilosc postów sobie darowałem :)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 04, 2016 16:06
autor: cinek2004
Ze sterownikiem silnika powinieneś się połączyć po linii K.

Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 04, 2016 19:33
autor: mass143
Qto, no ok więcej prądu ale po co? przecież seryjny alternator radzi sobie z ładowaniem aku bez problemu - przynajmniej u mnie

Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 04, 2016 19:37
autor: BartesWZL
Jak ludzie wsadzaja tube 1000000W to wtedy wsadzają większy alternator ;P

Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 04, 2016 19:53
autor: sebekgolf
Na to sam alternator nie pomoże. przy reszcie fabrycznej to 120 wystarczy. Jak trzeba dużo basu to się kondensator wkłada żeby chwilowe skoki kompensował.

Kącik posiadaczy MK4

: pt lis 04, 2016 21:50
autor: Skrzak
Macie jakąś sprawdzoną lodówkę do bagażnika, na 12/220V tak żeby pomieściła ze 4 browary i żeby nie kosztowała milion?

Kącik posiadaczy MK4

: sob lis 05, 2016 02:33
autor: MnichPro
Witam, co musze mieć zeby zrobic swapa climatronica? Mam manualna klime