Strona 679 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz wrz 11, 2016 22:26
autor: sebekgolf
MnichPro pisze:sebekgolf,
Tyl 256 ori cupra + adapter. No wiesz do mocy 320+ to i tak średni zestaw. To podpowiess mi jakie opony kupic?
Przy masie MK4 na zimę optymalna jest szerokość opony 195 Im dasz więcej, tym gorszą przyczepność będziesz miał bo nacisk jednostkowy spada.
FisheR pisze:problem w polo 6n ale moze ktos bedzie wiedzial ,mianowicie wymienialem mechanizm podnoszenia szyby drzwi kierowcy i po zalozeniu wszystkiego szyba zamiast sie opuszczac idzie do gory i na odwrot ,gdzie moze byc problem? silnik zostal przelozony ze starego mechanizmu a wtyczki nie da sie inaczej podlaczyc. Dodam ze przed wymiana nie szlo wogole otworzyc szyby tal byly linki splatane
Silniczek nie został obrócony w obudowie? Może ktoś juz tam paluchy wcześniej wkładał i obrócił silniczek przez co ma odwrotne obroty teraz. Zakładam że linki masz poprawnie założone.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: ndz wrz 11, 2016 22:50
autor: krazorek
Muszę się tym poduszkom dobrze przyjrzeć bo chyba któraś się kończy...

Z serii 100 pytań do Sebka:
sebekgolf pisze: Zacisk przód E38 4 tłoczki monoblok ( koniecznie z E38 ewentualnie Mercedesa bodaj SL-a są bardzo podobne i tłoczki te same).
(...)
Pompa hamulcowa na dużym tłoczku.
Czy zacisk od e38 podjedzie pod tarczę 280 i żeby dalej marzyć felga 15"? :hmm:
Rozwiń temat tej pompy bo mam do wymiany (przepuszcza między sekcjami i jak potrzebuję mocniej zahamować to zapieram się o kiere :los2:) - która to jest na tym dużym tłoczku? Patrzyłem w 4carsie te od T5 to facet stwierdził, że jedna wygląda na zdjęciu podobnie do mojej i w Ate jest dwa razy droższa od tej, która katalogowo u mnie siedzi...

Kącik posiadaczy MK4

: ndz wrz 11, 2016 23:13
autor: dany_47
z tego co wiem większość pomp które pasują pod MK4 jest tłoczek 23,81mm.
Ciężko dopasować coś z większym tłokiem żeby zachować ABS i ESP.

Kącik posiadaczy MK4

: pn wrz 12, 2016 08:19
autor: MnichPro
Ile jest mniej wiecej wart zderzak przerobiony na USA to jest obrysy i gładka listwa ma on jeszcze miejsca na spryski. Prosze o racjonalne odp brak do niego obrysów

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn wrz 12, 2016 08:56
autor: Chrzanek`
piotrek233 pisze:
Chrzanek` pisze:Ile może kosztować czujnik temperatury zew. w ASO? Czy wziąć w sklepie moto jakiejś lepszej firmy? Ma ktoś orientację?
Ja ten czujniku mam ze szrotu, działa już 3 rok. Wiec chyba nie ma co przepłacać w aso- to tylko czujnik temp zew. Co innego gdyby było to czujniki silnika, który może powodować złą prac silnika czy problemy z odpalaniem.
Jeżeli by była to naprawdę jakaś nie duża kwota to czemu by nie z ASO nowy ori? Nie zapominajmy, że ASO to stan umysłu,
więc niekiedy ceny nowych ori rzeczy mają naprawdę niskie w porównaniu do zamienników w sklepach moto etc. :-)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn wrz 12, 2016 09:19
autor: sebekgolf
krazorek pisze:Muszę się tym poduszkom dobrze przyjrzeć bo chyba któraś się kończy...

Z serii 100 pytań do Sebka:
sebekgolf pisze: Zacisk przód E38 4 tłoczki monoblok ( koniecznie z E38 ewentualnie Mercedesa bodaj SL-a są bardzo podobne i tłoczki te same).
(...)
Pompa hamulcowa na dużym tłoczku.
Czy zacisk od e38 podjedzie pod tarczę 280 i żeby dalej marzyć felga 15"? :hmm:
Rozwiń temat tej pompy bo mam do wymiany (przepuszcza między sekcjami i jak potrzebuję mocniej zahamować to zapieram się o kiere :los2:) - która to jest na tym dużym tłoczku? Patrzyłem w 4carsie te od T5 to facet stwierdził, że jedna wygląda na zdjęciu podobnie do mojej i w Ate jest dwa razy droższa od tej, która katalogowo u mnie siedzi...
Hmm, przy tarczy 280 raczej będzie więcej rzeźby. Ja przy 312, po założeniu adapterów i tak musialem delikatnie podszlifować mocowania na zaciskach, bo dotykały już zwrotnicy. Choć może dałoby się to zrobić. Jak już będę mial auto z powrotem i będę zakładał hamulce po lakierowaniu, to się przyglądnę, bo może jakby się podszlifowało nieco mocniej mocowanie zacisku, to może wejdzie.

Co do pompy o którą pytasz, było kilka typów pomp. W moim seryjnie była pompa z tłoczkiem większym niż 23 z drobnymi o którym wspomina tutaj Dany_47 (Jak mnie pamięć nie myli to 25 z groszami). Z tego co kiedyś patrzyłem to powinna podejść pompa z T4, jeszcze jak zapodasz ją wraz z biserwem to powinno robić na prawdę dobrą robotę. Problemem jest tylko pompa ABS którą trzeba trochę przesunąć bo wadzi o nią po takiej zmianie pompa hamulcowa ( przynajmniej tak wyszło jak ja robiłem przymiarki do biserwa, przy montażu zestawu na stałe będę pompę ABS przesuwał). No i koniecznie sprawdź węże wszelakie podciśnienia, bo jak gdzieś jest nieszczelność to będziesz miał gorsze podciśnienie w układzie sterującym m. in, gruszkę, a co za tym idzie serwo będzie słabiej wspomagało podczas hamowania (mało kto na to zwraca uwagę).

Kącik posiadaczy MK4

: pn wrz 12, 2016 14:23
autor: mass143
Chrzanek`, bo na szrocie dadzą Ci go za free, a w aso zapłacisz z 80 zł no ale jak wolisz :kac:

Kącik posiadaczy MK4

: pn wrz 12, 2016 14:29
autor: boris_kafarrow
Może ktoś miał taki przypadek. Co może być powodem tego, że konkretnie diesel AJM bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku? Na zimnym po nocy od "strzała", natomiast po przejażdżce i próbie ponownego uruchomienia za 10 min trzeba go kręcić z 10 - 15 sek zanim odpali. Były odpinane kostki od czujników, sprawdzanie akumulatora i nawet próba odpalenia na kable, czy aby nie jest problem z prądem, chłodzenie pompy paliwa wodą i dalej to samo.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn wrz 12, 2016 14:42
autor: Chrzanek`
mass143 pisze:Chrzanek`, bo na szrocie dadzą Ci go za free, a w aso zapłacisz z 80 zł no ale jak wolisz :kac:
Jest konkret na moje pytanie, cenę znam więc wiem jak to działa.
Nie wiem jakie masz szroty u siebie, ale u mnie
to i za jakąś śrubkę zapewne zechcą zapłaty, takie realia u mnie :grin:

Kącik posiadaczy MK4

: pn wrz 12, 2016 15:03
autor: hayperekpo
Qto, możesz poudawać sygnał obrotów jakimś generatorem na NE555 :helm:

Kącik posiadaczy MK4

: pn wrz 12, 2016 15:47
autor: Qto
hayperekpo, to już nie moja dziedzina :P Elektryka ok, elektronika nie ok :) Ja tylko wiem, że Climatronic ten sygnał potrzbeuję

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn wrz 12, 2016 18:39
autor: dany_47
boris_kafarrow pisze:Może ktoś miał taki przypadek. Co może być powodem tego, że konkretnie diesel AJM bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku? Na zimnym po nocy od "strzała", natomiast po przejażdżce i próbie ponownego uruchomienia za 10 min trzeba go kręcić z 10 - 15 sek zanim odpali. Były odpinane kostki od czujników, sprawdzanie akumulatora i nawet próba odpalenia na kable, czy aby nie jest problem z prądem, chłodzenie pompy paliwa wodą i dalej to samo.
Co pokazuje na VAGu?
Przechodzi mi przez myśl filtr paliwa lub pompa paliwa.
A rano jak go odpalisz od strzała jak mówisz, to możesz jeździć cały dzień bez marudzenia? Nic po jakimś czasie się nie zmienia, jedzie cały czas tak samo?

Kącik posiadaczy MK4

: pn wrz 12, 2016 19:47
autor: Paclawek
Nie ma ktoś na handel ciemnych dekorów z mk4 Gti? Każdy zawsze marudził że są brzydkie a nigdzie ich nie można trafić.

Kącik posiadaczy MK4

: pn wrz 12, 2016 19:48
autor: BartesWZL
Pacławek takie? Obrazek