Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » ndz wrz 11, 2016 22:26

MnichPro pisze:sebekgolf,
Tyl 256 ori cupra + adapter. No wiesz do mocy 320+ to i tak średni zestaw. To podpowiess mi jakie opony kupic?
Przy masie MK4 na zimę optymalna jest szerokość opony 195 Im dasz więcej, tym gorszą przyczepność będziesz miał bo nacisk jednostkowy spada.
FisheR pisze:problem w polo 6n ale moze ktos bedzie wiedzial ,mianowicie wymienialem mechanizm podnoszenia szyby drzwi kierowcy i po zalozeniu wszystkiego szyba zamiast sie opuszczac idzie do gory i na odwrot ,gdzie moze byc problem? silnik zostal przelozony ze starego mechanizmu a wtyczki nie da sie inaczej podlaczyc. Dodam ze przed wymiana nie szlo wogole otworzyc szyby tal byly linki splatane
Silniczek nie został obrócony w obudowie? Może ktoś juz tam paluchy wcześniej wkładał i obrócił silniczek przez co ma odwrotne obroty teraz. Zakładam że linki masz poprawnie założone.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » ndz wrz 11, 2016 22:50

Muszę się tym poduszkom dobrze przyjrzeć bo chyba któraś się kończy...

Z serii 100 pytań do Sebka:
sebekgolf pisze: Zacisk przód E38 4 tłoczki monoblok ( koniecznie z E38 ewentualnie Mercedesa bodaj SL-a są bardzo podobne i tłoczki te same).
(...)
Pompa hamulcowa na dużym tłoczku.
Czy zacisk od e38 podjedzie pod tarczę 280 i żeby dalej marzyć felga 15"? :hmm:
Rozwiń temat tej pompy bo mam do wymiany (przepuszcza między sekcjami i jak potrzebuję mocniej zahamować to zapieram się o kiere :los2:) - która to jest na tym dużym tłoczku? Patrzyłem w 4carsie te od T5 to facet stwierdził, że jedna wygląda na zdjęciu podobnie do mojej i w Ate jest dwa razy droższa od tej, która katalogowo u mnie siedzi...



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » ndz wrz 11, 2016 23:13

z tego co wiem większość pomp które pasują pod MK4 jest tłoczek 23,81mm.
Ciężko dopasować coś z większym tłokiem żeby zachować ABS i ESP.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

MnichPro
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 196
Rejestracja: pn kwie 14, 2014 15:08

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: MnichPro » pn wrz 12, 2016 08:19

Ile jest mniej wiecej wart zderzak przerobiony na USA to jest obrysy i gładka listwa ma on jeszcze miejsca na spryski. Prosze o racjonalne odp brak do niego obrysów



Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1643
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » pn wrz 12, 2016 08:56

piotrek233 pisze:
Chrzanek` pisze:Ile może kosztować czujnik temperatury zew. w ASO? Czy wziąć w sklepie moto jakiejś lepszej firmy? Ma ktoś orientację?
Ja ten czujniku mam ze szrotu, działa już 3 rok. Wiec chyba nie ma co przepłacać w aso- to tylko czujnik temp zew. Co innego gdyby było to czujniki silnika, który może powodować złą prac silnika czy problemy z odpalaniem.
Jeżeli by była to naprawdę jakaś nie duża kwota to czemu by nie z ASO nowy ori? Nie zapominajmy, że ASO to stan umysłu,
więc niekiedy ceny nowych ori rzeczy mają naprawdę niskie w porównaniu do zamienników w sklepach moto etc. :-)


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » pn wrz 12, 2016 09:19

krazorek pisze:Muszę się tym poduszkom dobrze przyjrzeć bo chyba któraś się kończy...

Z serii 100 pytań do Sebka:
sebekgolf pisze: Zacisk przód E38 4 tłoczki monoblok ( koniecznie z E38 ewentualnie Mercedesa bodaj SL-a są bardzo podobne i tłoczki te same).
(...)
Pompa hamulcowa na dużym tłoczku.
Czy zacisk od e38 podjedzie pod tarczę 280 i żeby dalej marzyć felga 15"? :hmm:
Rozwiń temat tej pompy bo mam do wymiany (przepuszcza między sekcjami i jak potrzebuję mocniej zahamować to zapieram się o kiere :los2:) - która to jest na tym dużym tłoczku? Patrzyłem w 4carsie te od T5 to facet stwierdził, że jedna wygląda na zdjęciu podobnie do mojej i w Ate jest dwa razy droższa od tej, która katalogowo u mnie siedzi...
Hmm, przy tarczy 280 raczej będzie więcej rzeźby. Ja przy 312, po założeniu adapterów i tak musialem delikatnie podszlifować mocowania na zaciskach, bo dotykały już zwrotnicy. Choć może dałoby się to zrobić. Jak już będę mial auto z powrotem i będę zakładał hamulce po lakierowaniu, to się przyglądnę, bo może jakby się podszlifowało nieco mocniej mocowanie zacisku, to może wejdzie.

Co do pompy o którą pytasz, było kilka typów pomp. W moim seryjnie była pompa z tłoczkiem większym niż 23 z drobnymi o którym wspomina tutaj Dany_47 (Jak mnie pamięć nie myli to 25 z groszami). Z tego co kiedyś patrzyłem to powinna podejść pompa z T4, jeszcze jak zapodasz ją wraz z biserwem to powinno robić na prawdę dobrą robotę. Problemem jest tylko pompa ABS którą trzeba trochę przesunąć bo wadzi o nią po takiej zmianie pompa hamulcowa ( przynajmniej tak wyszło jak ja robiłem przymiarki do biserwa, przy montażu zestawu na stałe będę pompę ABS przesuwał). No i koniecznie sprawdź węże wszelakie podciśnienia, bo jak gdzieś jest nieszczelność to będziesz miał gorsze podciśnienie w układzie sterującym m. in, gruszkę, a co za tym idzie serwo będzie słabiej wspomagało podczas hamowania (mało kto na to zwraca uwagę).


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » pn wrz 12, 2016 14:23

Chrzanek`, bo na szrocie dadzą Ci go za free, a w aso zapłacisz z 80 zł no ale jak wolisz :kac:



boris_kafarrow
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: boris_kafarrow » pn wrz 12, 2016 14:29

Może ktoś miał taki przypadek. Co może być powodem tego, że konkretnie diesel AJM bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku? Na zimnym po nocy od "strzała", natomiast po przejażdżce i próbie ponownego uruchomienia za 10 min trzeba go kręcić z 10 - 15 sek zanim odpali. Były odpinane kostki od czujników, sprawdzanie akumulatora i nawet próba odpalenia na kable, czy aby nie jest problem z prądem, chłodzenie pompy paliwa wodą i dalej to samo.



Awatar użytkownika
Chrzanek`
Forum Master
Forum Master
Posty: 1643
Rejestracja: pt lis 21, 2014 01:56
Lokalizacja: Ostrołęka
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Chrzanek` » pn wrz 12, 2016 14:42

mass143 pisze:Chrzanek`, bo na szrocie dadzą Ci go za free, a w aso zapłacisz z 80 zł no ale jak wolisz :kac:
Jest konkret na moje pytanie, cenę znam więc wiem jak to działa.
Nie wiem jakie masz szroty u siebie, ale u mnie
to i za jakąś śrubkę zapewne zechcą zapłaty, takie realia u mnie :grin:


__________________________________________
Kliknij, a zostaniesz przeniesiony do mojego tematu
Obrazek
1.8t 4motion - R32 body - 213HP - oem+

http://bit.ly/sklep-fm_world
:gora: Mój sklep internetowy :gora:

Awatar użytkownika
hayperekpo
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2719
Rejestracja: sob kwie 07, 2007 13:41
Lokalizacja: Kraków/GOP

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: hayperekpo » pn wrz 12, 2016 15:03

Qto, możesz poudawać sygnał obrotów jakimś generatorem na NE555 :helm:


Obrazek
Zanim zapytasz na PW, skorzystaj z forumowej szukajki, FAQ i wujaszka Google

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn wrz 12, 2016 15:47

hayperekpo, to już nie moja dziedzina :P Elektryka ok, elektronika nie ok :) Ja tylko wiem, że Climatronic ten sygnał potrzbeuję



dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » pn wrz 12, 2016 18:39

boris_kafarrow pisze:Może ktoś miał taki przypadek. Co może być powodem tego, że konkretnie diesel AJM bardzo ciężko pali na rozgrzanym silniku? Na zimnym po nocy od "strzała", natomiast po przejażdżce i próbie ponownego uruchomienia za 10 min trzeba go kręcić z 10 - 15 sek zanim odpali. Były odpinane kostki od czujników, sprawdzanie akumulatora i nawet próba odpalenia na kable, czy aby nie jest problem z prądem, chłodzenie pompy paliwa wodą i dalej to samo.
Co pokazuje na VAGu?
Przechodzi mi przez myśl filtr paliwa lub pompa paliwa.
A rano jak go odpalisz od strzała jak mówisz, to możesz jeździć cały dzień bez marudzenia? Nic po jakimś czasie się nie zmienia, jedzie cały czas tak samo?


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

Awatar użytkownika
Paclawek
Kapitan Palniczek
Kapitan Palniczek
Posty: 141
Rejestracja: czw sty 15, 2009 13:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Paclawek » pn wrz 12, 2016 19:47

Nie ma ktoś na handel ciemnych dekorów z mk4 Gti? Każdy zawsze marudził że są brzydkie a nigdzie ich nie można trafić.


Obrazek
TURBODIESEL INTERCOOLER POLSKA NIEMCY STEFAN MOLLER!

Awatar użytkownika
BartesWZL
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 782
Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: BartesWZL » pn wrz 12, 2016 19:48

Pacławek takie? Obrazek


Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;

Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 29 gości