Strona 670 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: śr sie 10, 2016 16:46
autor: Craash
Katalogowo kosztuje 760zł, a cena końcowa jest zależna od tego kto ma jakie rabaty. Bądź co bądź, cena bardzo przesadzona.

Kącik posiadaczy MK4

: śr sie 10, 2016 18:56
autor: bartas20
checin, i jak wrażenia po wygłuszeniu? lecisz dalej z tematem? czy na bagażniku koniec?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr sie 10, 2016 19:54
autor: sebekgolf
Craash pisze:Cieknie cały tył, a z przodu w sumie też trochę poci się. Plama oleju jest po lewej stronie patrząc od tyłu samochodu. Oczywiście nic na chama nie było skręcane.

Mało prawdopodobne żeby na tym odcinku się tak po prostu lało. Może źle nabiłeś uszczelkę w siedziska, szczególnie tam gdzie sa śruby. Uszczelkę nabijasz w pokrywę, a w uszczelkę nabijasz takie kołki dystansowe żeby nie dało się za dużo dokręcić pokrywy. Klucza dynamometrycznego do tego nie trzeba. Dokręcasz ręką aż poczujesz opór. Wystarczy.
krazorek pisze:Craash To zabolało po kieszeni...

sebekgolf Rozumiem, że chodzi Ci o te półkola? Czym to chciałeś kleić?

Bo ja wymieniałem i cały czas mam tylną ścianę silnika zapoconą. Jeszcze jak będzie chwila to pójdzie w ruch uszczelka od kolektora dolotowego...
Tak chodzi o te półkola, jedno od strony tandem pompy a drugie zaraz przy kole rozrządu. Powinno się te cztery rogi gdzie półkola się stykają z głowicą posmarować klejem przy montażu uszczelki. Nawet jak się przyglądniesz uszczelce to w tym miejscu linie uszczelniające zmieniają się w takie kwadraciki. Bez kleju będzie się pocić a w gorszym przypadku lać. Ja używałem do tego dichtungsmasse z GM ( Opel). Koszt opakowania 90zł ale i tak tego używam na codzień przy składaniu silników bez stosowania uszczelek więc miałem. Możesz zamiast tego użyć np. Dirko albo czegoś podobnego. Grunt to dobrze odtłuścić przed składaniem

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr sie 10, 2016 21:49
autor: checin
bartas20 pisze:checin, i jak wrażenia po wygłuszeniu? lecisz dalej z tematem? czy na bagażniku koniec?
Powiem Ci ze wrazenia na duzy plus. Szum zredukowany, jedynie co to jeszcze trzeba klape machnac dwoma warstwami, co by lepiej skrzynia grala :) od bagaznika zaczalem zeby zapoznac sie z tematem. Teraz jak czas i $$ pozwoli, zabieram sie za podloge (konserwacja i wygluszenie) tylko musze zlokalizowac miejsce dlaczego mam mokre dywaniki kierowcy i pasazera. Dalej to dach, bo przy okazji wleci czarna podsufitka, mam nadzieje ze do tego czasu skompletuje wszystko :bigok:

Kącik posiadaczy MK4

: śr sie 10, 2016 21:55
autor: bartas20
checin pisze:Teraz jak czas i $$ pozwoli, zabieram sie za podloge (konserwacja i wygluszenie)
podobno spora różnica po wyciszeniu podłogi. od razu deskę zrzuć i ścianę grodziową machnij :)

Kącik posiadaczy MK4

: śr sie 10, 2016 22:06
autor: checin
Pewnie tak jest jak mowisz. Wyciszenie bagazniku, dalo efekty, a co dopiero wygluszenie calej podlogi :bigok: tak, tak, sciana tez, tylko to trzeba miec wlasnie troche wiecej czasu

Kącik posiadaczy MK4

: śr sie 10, 2016 22:18
autor: Skrzak
No jakby w tedeiku taki poziom osiągnąć jak w w mk4 1.6 bcb, to byłoby git. Tam to mam tak że jak stoję na jałowym to wogle nie słychać silnika ani nie ma wibracji że trzeba spojrzeć na licznik żeby się przekonać że jest odpalony. Weź zrób taki efekt w dizlu.

Kącik posiadaczy MK4

: śr sie 10, 2016 22:49
autor: dany_47
Czujnik przyspieszenia wzdłużnego. Co to za cholera, gdzie się znajduje, czemu powoduje błędy ABS i jak to naprawić?
Odczyty z bloków pomiarowych tego czujnika: na postoju oscyluje wokół 24. Zdaje się że to ponad normę. Ross tech pisał coś że powinno być od -1,5 do 1,5
Może mieliście już z tym styczność i wiecie jak to ugryźć?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw sie 11, 2016 07:30
autor: Robson91
Jaki gwint ma bat anteny ? M5 czy M6 ?

Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw sie 11, 2016 09:44
autor: sebekgolf
dany_47 pisze:Czujnik przyspieszenia wzdłużnego. Co to za cholera, gdzie się znajduje, czemu powoduje błędy ABS i jak to naprawić?
Odczyty z bloków pomiarowych tego czujnika: na postoju oscyluje wokół 24. Zdaje się że to ponad normę. Ross tech pisał coś że powinno być od -1,5 do 1,5
Może mieliście już z tym styczność i wiecie jak to ugryźć?

Pewnie masz ESP. Czujnik znajduje się pod kierownicą, więc musisz plastików trochę odkręcić. Robiłeś może coś z kierownicą i ją zrzucałeś ?

Kącik posiadaczy MK4

: czw sie 11, 2016 10:44
autor: Qto
Czujnik jest na kolumnie kierownicy, daleko od samego koła kierownicy...i nie ma wpływu na ABS - błędy będą w sterowniku ABS, bo to ten sam sterownik

PS na pewno czujnik przyspieszenia wzdłużnego a nie poprzecznego?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw sie 11, 2016 12:46
autor: sebekgolf
Qto pisze:Czujnik jest na kolumnie kierownicy, daleko od samego koła kierownicy...i nie ma wpływu na ABS - błędy będą w sterowniku ABS, bo to ten sam sterownik

PS na pewno czujnik przyspieszenia wzdłużnego a jie poprzecznego?
Daleko nie daleko, konkretnie przy module komfortu :grin: No a z przyspieszeniem to racja, raczej o poprzeczne chodzi.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw sie 11, 2016 17:04
autor: Kondzio
checin pisze:
Kondzio pisze:Qto, corrado :los2:
A tak na poważnie to głównie podłogę i tam chce dac mate i filc, a na boczki drzwiowe tylko maty. Sufit na razie odpuszczam.
Ja ostatnio do wygłuszenia bagażnika używałem mat butylowych + pianka kauczukowa. Filcu ponoć się nie używa, bo strasznie dużo wilgoci chłonie

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek
Widzę, że robiłeś matami stp, a porownywales je z gms? Czy po prostu w gms płaci się za firme?

Kącik posiadaczy MK4

: czw sie 11, 2016 17:26
autor: Kondzio
Ewentualnie gdzie kupowales?