Kącik posiadaczy MK4
: śr sie 10, 2016 16:46
Katalogowo kosztuje 760zł, a cena końcowa jest zależna od tego kto ma jakie rabaty. Bądź co bądź, cena bardzo przesadzona.
Craash pisze:Cieknie cały tył, a z przodu w sumie też trochę poci się. Plama oleju jest po lewej stronie patrząc od tyłu samochodu. Oczywiście nic na chama nie było skręcane.
Tak chodzi o te półkola, jedno od strony tandem pompy a drugie zaraz przy kole rozrządu. Powinno się te cztery rogi gdzie półkola się stykają z głowicą posmarować klejem przy montażu uszczelki. Nawet jak się przyglądniesz uszczelce to w tym miejscu linie uszczelniające zmieniają się w takie kwadraciki. Bez kleju będzie się pocić a w gorszym przypadku lać. Ja używałem do tego dichtungsmasse z GM ( Opel). Koszt opakowania 90zł ale i tak tego używam na codzień przy składaniu silników bez stosowania uszczelek więc miałem. Możesz zamiast tego użyć np. Dirko albo czegoś podobnego. Grunt to dobrze odtłuścić przed składaniemkrazorek pisze:Craash To zabolało po kieszeni...
sebekgolf Rozumiem, że chodzi Ci o te półkola? Czym to chciałeś kleić?
Bo ja wymieniałem i cały czas mam tylną ścianę silnika zapoconą. Jeszcze jak będzie chwila to pójdzie w ruch uszczelka od kolektora dolotowego...
Powiem Ci ze wrazenia na duzy plus. Szum zredukowany, jedynie co to jeszcze trzeba klape machnac dwoma warstwami, co by lepiej skrzynia grala od bagaznika zaczalem zeby zapoznac sie z tematem. Teraz jak czas i $$ pozwoli, zabieram sie za podloge (konserwacja i wygluszenie) tylko musze zlokalizowac miejsce dlaczego mam mokre dywaniki kierowcy i pasazera. Dalej to dach, bo przy okazji wleci czarna podsufitka, mam nadzieje ze do tego czasu skompletuje wszystkobartas20 pisze:checin, i jak wrażenia po wygłuszeniu? lecisz dalej z tematem? czy na bagażniku koniec?
podobno spora różnica po wyciszeniu podłogi. od razu deskę zrzuć i ścianę grodziową machnijchecin pisze:Teraz jak czas i $$ pozwoli, zabieram sie za podloge (konserwacja i wygluszenie)
dany_47 pisze:Czujnik przyspieszenia wzdłużnego. Co to za cholera, gdzie się znajduje, czemu powoduje błędy ABS i jak to naprawić?
Odczyty z bloków pomiarowych tego czujnika: na postoju oscyluje wokół 24. Zdaje się że to ponad normę. Ross tech pisał coś że powinno być od -1,5 do 1,5
Może mieliście już z tym styczność i wiecie jak to ugryźć?
Daleko nie daleko, konkretnie przy module komfortu No a z przyspieszeniem to racja, raczej o poprzeczne chodzi.Qto pisze:Czujnik jest na kolumnie kierownicy, daleko od samego koła kierownicy...i nie ma wpływu na ABS - błędy będą w sterowniku ABS, bo to ten sam sterownik
PS na pewno czujnik przyspieszenia wzdłużnego a jie poprzecznego?
Widzę, że robiłeś matami stp, a porownywales je z gms? Czy po prostu w gms płaci się za firme?checin pisze:Ja ostatnio do wygłuszenia bagażnika używałem mat butylowych + pianka kauczukowa. Filcu ponoć się nie używa, bo strasznie dużo wilgoci chłonieKondzio pisze:Qto, corrado
A tak na poważnie to głównie podłogę i tam chce dac mate i filc, a na boczki drzwiowe tylko maty. Sufit na razie odpuszczam.