Strona 659 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: wt lip 19, 2016 10:18
autor: Skrzak
Grzybem ci zarosło i wygląda jak resztki gąbki.

Kącik posiadaczy MK4

: wt lip 19, 2016 13:09
autor: sebekgolf
yogi_ziom, tył nie dostanie uślizgu bo masz ABS ( no chyba że zepsuty), ponoć w pompie ABSu da się kodować rozmiary tarcz, ale ja tego nie robiłem.

Kącik posiadaczy MK4

: wt lip 19, 2016 13:18
autor: Skrzak
sebekgolf pisze:Wybebeszałem całe ( dosłownie całe) auto, włączając w to elektrykę. Nie wiem w czym widzisz problem. Tydzień wolnego i zdążysz rozłożyć i złożyć samochód (oczywiście jak masz narzędzia, a jak jakiegoś brakuje to się nie bawisz tylko je kupujesz).
No w moim przypadku to conajmniej miesiąc bo jest wiele rzeczy których szkoda nie zrobić skoro wszystko byłoby na wierzchu.

Kącik posiadaczy MK4

: wt lip 19, 2016 13:21
autor: yogi_ziom
sebekgolf, niestety ja mam tą pompę, gdzie się tego nie da przestawić. Przy zmianie na 312 nic nie ustawiałem. Słabo by było, gdyby ABS łapał, bo tył się ślizga :kac:

Kącik posiadaczy MK4

: wt lip 19, 2016 14:43
autor: FisheR
jak wcisniesz obieg zamkniety to powinna byc zamknieta

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt lip 19, 2016 14:48
autor: FisheR
sebekgolf pisze:
yogi_ziom pisze:Zmienia się w sumie pojemność, ale z drugiej strony siła hamowania pozostaje ta sama, no i nadal jest to tylko tylny hebel.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
ehh te braki elementarnej wiedzy z fizyki...

Po pierwsze należałoby zacząć mówić o MOMENCIE hamowania. Zacisk ten sam, więc SIŁA NACISKU KLOCKA ta sama. Zmieniasz jednak średnicę tarczy, przez co klocek jest dalej od środka obrotu tarczy, czyli zwiększasz ramię na którym działa siła nacisku klocka, czyli zwiększasz moment hamujący

Jak dalej nie rozumiecie to proste doświadczenie. Bierzecie odważnik 1 kg ( albo sobie worek cukru w siatce weźcie), a teraz zamontujcie go na końcu kija od miotły na odległości 50cm od ręki, zobaczcie jak próbuje wykręcić nadgarstek, a potem zamontujcie go na odległości 1m od ręki. Może takie doświadczenie pomoże nieco zrozumieć o co tutaj chodzi.

Przez wszystkie fora, zarówno Octavii, Audi, VW i wiele innych krążą te same (bzrudne) stwierdzenia...

:pub: =D>

Kącik posiadaczy MK4

: wt lip 19, 2016 22:13
autor: Stanley777
joseph82, FisheR, yogi_ziom, dzięki panowie :pub: będę musiał tam zajrzeć jeszcze raz obadać ten temat i klapke bo wszystko wskazuje na to że się szmata zacięła :los2:

Błędy na klimatroniku też przy okazji sprawdzę.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt lip 19, 2016 23:02
autor: joseph82
Stanley777 pisze:joseph82, FisheR, yogi_ziom, dzięki panowie :pub: będę musiał tam zajrzeć jeszcze raz obadać ten temat i klapke bo wszystko wskazuje na to że się szmata zacięła :los2:

Błędy na klimatroniku też przy okazji sprawdzę.
Stanley777 tu link jak rozprawić się z bykiem 1274 viewtopic.php?t=144660" onclick="window.open(this.href);return false; ja oczywiście pisałem wyżej. Ustawiłem klapki na obiegu otwartym i odłączyłem zasilanie od silniczka nimi steryjącym

Kącik posiadaczy MK4

: śr lip 20, 2016 07:12
autor: sebekgolf
Z tą posraną klapką to na okrągło są problemy. Robiłem to już dwa razy i stwierdziłem że leję na to sikiem prostym, nie chce mi się kolejny raz targać schowka. Wcześniej trybo się zrypało, później coś tam jeszcze. Teraz potencjometr wywala błąd ale klapa chodzi :panna:

Kącik posiadaczy MK4

: śr lip 20, 2016 08:06
autor: Qto
Żeby ten silniczek wytargać...to nic nie trzeba demontować :bajer: ...ale fakt że bez schowka jest łatwiej
Ja robiłem 3x i też się poddalem... silniczek zamontowany i ustawiony w pozycji otwartej (klapki tez) i odłączona wtyczka

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lip 20, 2016 09:34
autor: filip2
Pany widzieli takie.... ;-)
Wrzucam jako ciekawostkę ;-)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Kącik posiadaczy MK4

: śr lip 20, 2016 13:20
autor: Skrzak
A jest 1.4? ;p

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lip 20, 2016 15:56
autor: filip2
Nie miałem odwagi :-P

Kącik posiadaczy MK4

: śr lip 20, 2016 19:11
autor: dany_47
Panowie, pytanie z serii "gdzie i za ile i jakie najlepiej"...

Regulowane wahacze na tył do MK4.