Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Skrzak » wt lip 19, 2016 10:18

Grzybem ci zarosło i wygląda jak resztki gąbki.



Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » wt lip 19, 2016 13:09

yogi_ziom, tył nie dostanie uślizgu bo masz ABS ( no chyba że zepsuty), ponoć w pompie ABSu da się kodować rozmiary tarcz, ale ja tego nie robiłem.


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Skrzak » wt lip 19, 2016 13:18

sebekgolf pisze:Wybebeszałem całe ( dosłownie całe) auto, włączając w to elektrykę. Nie wiem w czym widzisz problem. Tydzień wolnego i zdążysz rozłożyć i złożyć samochód (oczywiście jak masz narzędzia, a jak jakiegoś brakuje to się nie bawisz tylko je kupujesz).
No w moim przypadku to conajmniej miesiąc bo jest wiele rzeczy których szkoda nie zrobić skoro wszystko byłoby na wierzchu.



Awatar użytkownika
yogi_ziom
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: wt cze 19, 2012 21:36
Lokalizacja: Szczecin

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: yogi_ziom » wt lip 19, 2016 13:21

sebekgolf, niestety ja mam tą pompę, gdzie się tego nie da przestawić. Przy zmianie na 312 nic nie ustawiałem. Słabo by było, gdyby ABS łapał, bo tył się ślizga :kac:


Kupię: Wkład dojazdówki 18"

Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1

MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek :)

Awatar użytkownika
FisheR
...
...
Posty: 3579
Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: FisheR » wt lip 19, 2016 14:43

jak wcisniesz obieg zamkniety to powinna byc zamknieta


MK IV TDI 4MOTION :dol:
Obrazek

Awatar użytkownika
FisheR
...
...
Posty: 3579
Rejestracja: ndz cze 15, 2008 22:40
Lokalizacja: Pelplin>Silent Hill
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: FisheR » wt lip 19, 2016 14:48

sebekgolf pisze:
yogi_ziom pisze:Zmienia się w sumie pojemność, ale z drugiej strony siła hamowania pozostaje ta sama, no i nadal jest to tylko tylny hebel.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
ehh te braki elementarnej wiedzy z fizyki...

Po pierwsze należałoby zacząć mówić o MOMENCIE hamowania. Zacisk ten sam, więc SIŁA NACISKU KLOCKA ta sama. Zmieniasz jednak średnicę tarczy, przez co klocek jest dalej od środka obrotu tarczy, czyli zwiększasz ramię na którym działa siła nacisku klocka, czyli zwiększasz moment hamujący

Jak dalej nie rozumiecie to proste doświadczenie. Bierzecie odważnik 1 kg ( albo sobie worek cukru w siatce weźcie), a teraz zamontujcie go na końcu kija od miotły na odległości 50cm od ręki, zobaczcie jak próbuje wykręcić nadgarstek, a potem zamontujcie go na odległości 1m od ręki. Może takie doświadczenie pomoże nieco zrozumieć o co tutaj chodzi.

Przez wszystkie fora, zarówno Octavii, Audi, VW i wiele innych krążą te same (bzrudne) stwierdzenia...

:pub: =D>


MK IV TDI 4MOTION :dol:
Obrazek

Awatar użytkownika
Stanley777
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 952
Rejestracja: pn lip 18, 2011 11:09
Lokalizacja: Brzesko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Stanley777 » wt lip 19, 2016 22:13

joseph82, FisheR, yogi_ziom, dzięki panowie :pub: będę musiał tam zajrzeć jeszcze raz obadać ten temat i klapke bo wszystko wskazuje na to że się szmata zacięła :los2:

Błędy na klimatroniku też przy okazji sprawdzę.


Mój Były Golfik :kwiatek:

ARL+, SkóryRecaro, CzarnyŚrodek,Tempomat, FotochromAmbient, KratkiBora, PodstopnicaNakładkiAudiTT, LamkaW8, ModułyLed6000k, DekoryAlu, FullFIS + HypeFIS, CarAudio + MFD/TV/Yatour, CzarnyFront, PrzódTyłV6, GładkaListwa, PrzelotKwas2.5", SwapHebli312/256, ZawieszenieKWv3, PoliuretanStrongFlex, TomasonTN1


Obrazek Obrazek

Także Teeegooo... ;]]] :hmm: :food: :satan: :ass:

https://naforum.zapodaj.net/images/ba7c6910c46c.jpg

Awatar użytkownika
joseph82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 1477
Rejestracja: pn sty 09, 2012 21:09
Lokalizacja: CTU

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: joseph82 » wt lip 19, 2016 23:02

Stanley777 pisze:joseph82, FisheR, yogi_ziom, dzięki panowie :pub: będę musiał tam zajrzeć jeszcze raz obadać ten temat i klapke bo wszystko wskazuje na to że się szmata zacięła :los2:

Błędy na klimatroniku też przy okazji sprawdzę.
Stanley777 tu link jak rozprawić się z bykiem 1274 viewtopic.php?t=144660" onclick="window.open(this.href);return false; ja oczywiście pisałem wyżej. Ustawiłem klapki na obiegu otwartym i odłączyłem zasilanie od silniczka nimi steryjącym


meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
sebekgolf
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2220
Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: sebekgolf » śr lip 20, 2016 07:12

Z tą posraną klapką to na okrągło są problemy. Robiłem to już dwa razy i stwierdziłem że leję na to sikiem prostym, nie chce mi się kolejny raz targać schowka. Wcześniej trybo się zrypało, później coś tam jeszcze. Teraz potencjometr wywala błąd ale klapa chodzi :panna:


Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss

Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16

https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » śr lip 20, 2016 08:06

Żeby ten silniczek wytargać...to nic nie trzeba demontować :bajer: ...ale fakt że bez schowka jest łatwiej
Ja robiłem 3x i też się poddalem... silniczek zamontowany i ustawiony w pozycji otwartej (klapki tez) i odłączona wtyczka



Awatar użytkownika
filip2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 750
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: filip2 » śr lip 20, 2016 09:34

Pany widzieli takie.... ;-)
Wrzucam jako ciekawostkę ;-)
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek


vRSzkodnik - nic więcej, nic mniej jak Octavia II RS w gnoju :D

Skrzak
Forum Master
Forum Master
Posty: 1520
Rejestracja: pt cze 14, 2013 15:23
Lokalizacja: Wilno
Auto: Bora kombi Highline
Silnik: ARL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Skrzak » śr lip 20, 2016 13:20

A jest 1.4? ;p



Awatar użytkownika
filip2
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 750
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 16:00
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: filip2 » śr lip 20, 2016 15:56

Nie miałem odwagi :-P


vRSzkodnik - nic więcej, nic mniej jak Octavia II RS w gnoju :D

dany_47
Forum Master
Forum Master
Posty: 1026
Rejestracja: sob mar 14, 2015 17:24
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: dany_47 » śr lip 20, 2016 19:11

Panowie, pytanie z serii "gdzie i za ile i jakie najlepiej"...

Regulowane wahacze na tył do MK4.


Było: MK4 1.8 BIG TURBO 370KM i 470Nm

Obrazek

Jest: Passat B5.5 R32 TURBO 740KM i 790Nm

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości