Strona 647 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: śr cze 29, 2016 10:35
autor: Qto
krazorek pisze:Komunikat pojawia się tylko przy podpięciu licznika. Później go już nie ma
To w czym problem?

Kącik posiadaczy MK4

: śr cze 29, 2016 11:49
autor: krazorek
Qto, :pub:

A tak bardziej poważnie:
viewtopic.php?f=140&t=597246" onclick="window.open(this.href);return false;

Po zmianie wsadu te błędy z licznika poginęły, ale został ten "Software Version Monitoring". I może to ma jakiś związek ze sprawą...a może nie ma...

Kącik posiadaczy MK4

: śr cze 29, 2016 13:00
autor: dany_47
ale to na liczniku czy na vagu?

Kącik posiadaczy MK4

: śr cze 29, 2016 14:24
autor: krazorek
Na wyświetlaczu FIS zaraz po podpięciu zasilania (mówię o "ENGINE WORKSHOP").
Błędy z VAGa w temacie do którego dałem link...

Kącik posiadaczy MK4

: czw cze 30, 2016 10:31
autor: Chrzanek`
Dzięki Panowie za pomoc w sprawie stabilizatora s3. Wszystko założone i nareszcie spokój podczas jazdy :-)
Oczywiście pewnie do czasu, aż zacznę bawić się znów w obniżenie mojej kozy. Ale to później.

Teraz drugi temat, potrzebuję numer części, bo nie mogę znaleźć wszystkiego (pewnie, źle/słabo szukam)
Temat znany, zmienić muszę gumy na wahaczach, tak jak pisaliście. Zresztą domyślałem się, że to będzie
do wymiany, bo gwint już siedzi 1,5r więc ori na pewno się wyebały i tak się też stało.
No więc poliuretany na razie odpuszczę. Chcę zakupić te pełne dedykowane do TT i R32.
Znalazłem numer tych tylnych tulejek na wahacz 8N0407182A, tylko nie jestem pewien czy dobry numer oem.
No i jeszcze potrzebuję na przód. Jakby ktoś poratował, to super by było :D I pytanie w razie W, gdzie najlepiej kupić?
Sklep moto? Czy może ktoś z Was ma dostęp do takich części? Pozdrawiam :pub:

Kącik posiadaczy MK4

: czw cze 30, 2016 10:56
autor: Stanley777
Chrzanek`, zerknij na pierwszą stronę kącika :bigok: :pub:

Nie mą za co :jezor:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw cze 30, 2016 11:37
autor: Chrzanek`
Stanley777 pisze:Chrzanek`, zerknij na pierwszą stronę kącika :bigok: :pub:

Nie mą za co :jezor:
Całe życie w niewiedzy :o Ile My piwa już musimy wypić :D A misiu kolorowy, powiedz mi jeszcze,
czy wymieniać te i te, czy tylko te na pełne. Bo byłem w sklepie moto i mówią, że wystarczą tylko te jedne,
bo drugie są takie same jak ori. Prawda czy fałsz?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw cze 30, 2016 12:46
autor: Robson91
Prawda ;) idz z numerem do sklepu i ci dobiora jakiej firmy chcesz ;) lemfo, swag delphi wszyscy je robią :P chyba ze musowo muszą być ori


Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw cze 30, 2016 13:37
autor: yogi_ziom
Te mniejsze są wszędzie takie same. Ja wymieniałem tylko te duże na te pełne właśnie.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka

Kącik posiadaczy MK4

: czw cze 30, 2016 14:41
autor: Chrzanek`
Ok, dzięki :D Mam już u siebie te pełne, może jak czas pozwoli to dziś zmienię :grin:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt lip 01, 2016 08:30
autor: sebekgolf
yogi_ziom pisze:Te mniejsze są wszędzie takie same. Ja wymieniałem tylko te duże na te pełne właśnie.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Nie do końca. Występuje też wersja przednich tulei gumowych które mają zatopioną stalową tulejkę

Kącik posiadaczy MK4

: pt lip 01, 2016 12:09
autor: lwlw
mtamig pisze:Gumy na stabilizatorze najczęściej skrzypią:D
krazorek pisze:Dobrze gada. Sprawdź przy przejeżdżaniu przez próg zwalniający.
Gumy staba to swoją drogą - też mi skrzypią właśnie jak przez progi przejeżdżam. Mam poli i mnie wq...ą, zwykłe były ciche, chyba je wywalę.
A tu mam takie skrzypienie dużo gorsze i trochę inne, ewidentnie gdzieś przy lewym kole tylko nie chcę wymieniać elementów w ciemno.
Qto pisze:lwlw, jeśli podejrzewasz sworzen...to polej go woda i jak przejdzie to sworzen do wymiany...jak nie przejdzie to poleć gumy na stabi...itd
Czasami używam też wd40 aby znaleźć przyczyne:
Wodą? Myślałem właśnie żeby strzykawką zapodać oleju albo właśnie WD40 pod gumkę, a z wierzchu to coś da jak osłonki dobre? Tylko muszę wreszcie się za to zabrać, bo trzeszczy jak stary tapczan :grin:
yogi_ziom pisze: Panowie, czy 1.9tdi wejdzie z osprzętem i skrzynią do bagaja kombi? :)
I czy to w ogóle dobry pomysł tak wieźć? Czy może lepiej kombinować przyczepkę...
Wiozłem raz w kombi oplowski 1,6 beznyna 16SV :bigok: Wlazł bez składania siedzeń. Diesel będzie większy, ale myślę, że też się zmieści, najwyżej siedzenia położysz. Tylko zabezpiecz jakimiś kartonami, folię podłóż czy coś, bo może zawsze olej czy płyn kapnąć :bigok: No ale tak jak pisali - ryzyko jest, a tyle km to już w ogóle. Szkoda, że bliżej nie znalazłeś silnika.
krazorek pisze:Co jest nie tak jak FIS wywala "ENGINE WORKSHOP"?
Normalnie to jest błąd silnika, ale jak pojawił Ci się po zabawie z zegarami to nie wiem...

Kącik posiadaczy MK4

: pt lip 01, 2016 12:36
autor: Qto
lwlw, woda czy wd40 nie ma wiekszego znaczenia...to i tak nie jest sposób na usunięcie usterki tylko na jej zlokalizowanie. Woda wykluczeniu smar...później wyschnie i dalej będzie skrzypiec.

Kącik posiadaczy MK4

: pt lip 01, 2016 13:17
autor: sebekgolf
Jak tak czytam to się zastanawiam, czy ktokolwiek sprawdził, czy ta guma ze stabilizatora czy jakakolwiek inna z tych skrzypiących jest odporna na olej ? Normalną gumę olej jak i smar degradują. Ja w celu uciszenia gum na stabie kupiłem po prostu smar silikonowy który dodatkowo konserwuje gumę, podlewarowałem jedno koło ( wtedy stab idzie w dół i robi się delikatna szczelina między stabem a jego gumą), włożyłem tam rurkę z dyszy sprayu i waliłem aż się wylewało. Skrzypienie ustało na 2 miesiące, co później nie wiem bo od jakiegoś czasu auto na warsztacie stoi.