Strona 646 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: wt cze 28, 2016 11:37
autor: Qto
yogi_ziom...pytanie jak to wagowo wpłynie na auto :chytry:

Kącik posiadaczy MK4

: wt cze 28, 2016 11:51
autor: yogi_ziom
Qto, próbowałem poszukać trochę info. Sam silnik ok 150 kg, do tego skrzynia ok 60kg. Razem lekko ponad 200kg. Na całe auto to nie jest wiele, ale ten ciężar będzie dociskał tylną oś, więc też ciężko ocenić, czy auto przeżyje :P

Kącik posiadaczy MK4

: wt cze 28, 2016 11:56
autor: Qto
Wrzuć trzy osoby do bagażnika i zobacz jak się zachowa zawieszenie.
Ja bym jednak myślał o przyczepce...

Kącik posiadaczy MK4

: wt cze 28, 2016 12:24
autor: Skrzak
Przewieź go w miejscu do tego przeznaczonym - w komorze silnika ;p

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt cze 28, 2016 12:27
autor: Robson91
Skrzak pisze:Przewieź go w miejscu do tego przeznaczonym - w komorze silnika ;p
Swap to nie piwo ze możesz yebnąć na miejscu :los2:

Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt cze 28, 2016 12:36
autor: yogi_ziom
Skrzak pisze:Przewieź go w miejscu do tego przeznaczonym - w komorze silnika ;p
Jeśli dało by się jechać bez silnika, to luz :)
Robson91 pisze:Swap to nie piwo ze możesz yebnąć na miejscu :los2:

Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
O to to :pub:

Idę testować bagażnik, ale podejrzewam, że faktycznie skończy się na przyczepce, choć przez to będę musiał sporo km dołożyć...

Edyta: 3 osoby w bagaju i pupa na ziemi. Łącznie ok 270kg. Chyba jednak przyczepka zostaje...

Kącik posiadaczy MK4

: wt cze 28, 2016 13:56
autor: Chrzanek`
yogi_ziom, Ja od razu bez zastanowienia załatwiłem autko z hakiem i przyczepkę, jak jechałem po swapa.
Potem to już udało się dogadać z matulą i zabrałem jej autko z hakiem, przyczepka kolejna załatwiona i pojechało
auto na swapa, plus drugie prowadzone przez ziomka z przyczepką. Szkoda auta na przewożenie silnika i osprzętu.
Raz, ze syf, dwa że tak dobrze nie zabezpieczysz jak na przyczepce pasami, bo to też jest ważne.. Ja po silnik jechałem ok 100km
w jedną i potem powrót, więc pasami się ogarnęło i było spoko, a jak się resztki płynu wylały to nie problem,
bo się przyczepkę spłukało i tyle, a w aucie niby folia itp, ale zawsze jest zagrożenie, że gdzieś poleci, a nie wspomnę
o zapachu pozostawionym przez płyn ewentualnie. Więc nie kombinuj tylko łatw lepiej przyczepkę ;)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt cze 28, 2016 14:10
autor: yogi_ziom
Mam mate w bagażniku, wiec źle by nie było, ale fakt ze trudniej ogarnąć. Załatwia właśnie przyczepkę i auto, bo mazda nie ma haka.
Niestety ja tak fajnie nie mam, bo w okolicy brakuje sprawdzonego silnika i będę leciał 350km w jedna stronę po ten silniczek :( ale mam nadzieje, ze warto.
Golf od dwóch tygodni stoi u mechanika, wiec przeszczep jest potrzebny na już i dlatego lecę tak daleko po silnik.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt cze 28, 2016 15:07
autor: Chrzanek`
yogi_ziom pisze:Mam mate w bagażniku, wiec źle by nie było, ale fakt ze trudniej ogarnąć. Załatwia właśnie przyczepkę i auto, bo mazda nie ma haka.
Niestety ja tak fajnie nie mam, bo w okolicy brakuje sprawdzonego silnika i będę leciał 350km w jedna stronę po ten silniczek :( ale mam nadzieje, ze warto.
Golf od dwóch tygodni stoi u mechanika, wiec przeszczep jest potrzebny na już i dlatego lecę tak daleko po silnik.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Na facebooku GTI Parts, jakoś tak, ogarnij u Niego taki temat, bo ma wiele swapów chyba.
Z Gdańska chyba są, w sumie nadal daleko do Ciebie, bo widzę, że ze Szczecina jesteś.
Mata, matą ale ja proponuję przyczepkę, jednak zabezpieczenie jest ważne, bo co zrobisz, jak mocne heblowanie czeka,
bo jakiś mosiek wyjedzie? Zaczepy w kanapie nie wytrzymają i pójdzie to wszystko do przodu i nie chcę nawet myśleć
co dalej, sam wiesz o co chodzi :) Bo ja już w rodzinie miałem taki przypadek i 5 osób z jednego auta poszło w piach.

Kącik posiadaczy MK4

: wt cze 28, 2016 15:53
autor: yogi_ziom
Chrzanek`, Nie widziałem ich. Ehh człowiek tyle nie zna :pub:
Mam załatwioną przyczepkę i auto z hakiem. Gdańsk faktycznie bliżej niż Wrocek, ale już zaklepałem sobie silnik, więc nie chcę teraz kombinować tym bardziej, że potrzebuję "na już"...
No masz rację, że tak może być. W każdym razie, ze niedługo wyjeżdżam, żeby sobie rano odebrać i spokojnie wrócić. W końcu 350km z przyczepką będę się dosłownie ciągnął :satan:

Kącik posiadaczy MK4

: wt cze 28, 2016 23:02
autor: krazorek
Co jest nie tak jak FIS wywala "ENGINE WORKSHOP"?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt cze 28, 2016 23:33
autor: dany_47
krazorek pisze:Co jest nie tak jak FIS wywala "ENGINE WORKSHOP"?
kodowanie zegarów?
Albo odpięte oświetlenie? Co grzebałeś w elektryce? :)


Panowie czy można kupić jakąś Aftermarketowa chłodnice do Mk4 VR6? Żeby plug & play było? Oczywiście chodzi o zwiększenie wydajności cieplnej - lepsze chłodzenie.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr cze 29, 2016 07:09
autor: sebekgolf
dany_47 pisze:
krazorek pisze:Co jest nie tak jak FIS wywala "ENGINE WORKSHOP"?
kodowanie zegarów?
Albo odpięte oświetlenie? Co grzebałeś w elektryce? :)


Panowie czy można kupić jakąś Aftermarketowa chłodnice do Mk4 VR6? Żeby plug & play było? Oczywiście chodzi o zwiększenie wydajności cieplnej - lepsze chłodzenie.

Nie tylko to . U mnie takie coś wywaliło przy złej rezystancji na pedale gazu. VagCom w ręce i lecisz z tematem.

Kącik posiadaczy MK4

: śr cze 29, 2016 10:12
autor: krazorek
Wymieniałem licznik na taki z fisem. Komunikat pojawia się tylko przy podpięciu licznika. Później go już nie ma. W kodowaniu jest raczej ok. No jedyne co zmieniłem w stosunku do poprzedniego to przedostatnia cyfrę z 1 na 3 (odpowiada za przeglądy - 3 brak komunikatów o przeglądach).