Kącik posiadaczy MK4
: wt cze 28, 2016 11:37
yogi_ziom...pytanie jak to wagowo wpłynie na auto
Swap to nie piwo ze możesz yebnąć na miejscuSkrzak pisze:Przewieź go w miejscu do tego przeznaczonym - w komorze silnika ;p
Jeśli dało by się jechać bez silnika, to luzSkrzak pisze:Przewieź go w miejscu do tego przeznaczonym - w komorze silnika ;p
O to toRobson91 pisze:Swap to nie piwo ze możesz yebnąć na miejscu
Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka
Na facebooku GTI Parts, jakoś tak, ogarnij u Niego taki temat, bo ma wiele swapów chyba.yogi_ziom pisze:Mam mate w bagażniku, wiec źle by nie było, ale fakt ze trudniej ogarnąć. Załatwia właśnie przyczepkę i auto, bo mazda nie ma haka.
Niestety ja tak fajnie nie mam, bo w okolicy brakuje sprawdzonego silnika i będę leciał 350km w jedna stronę po ten silniczek ale mam nadzieje, ze warto.
Golf od dwóch tygodni stoi u mechanika, wiec przeszczep jest potrzebny na już i dlatego lecę tak daleko po silnik.
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
kodowanie zegarów?krazorek pisze:Co jest nie tak jak FIS wywala "ENGINE WORKSHOP"?
dany_47 pisze:kodowanie zegarów?krazorek pisze:Co jest nie tak jak FIS wywala "ENGINE WORKSHOP"?
Albo odpięte oświetlenie? Co grzebałeś w elektryce?
Panowie czy można kupić jakąś Aftermarketowa chłodnice do Mk4 VR6? Żeby plug & play było? Oczywiście chodzi o zwiększenie wydajności cieplnej - lepsze chłodzenie.