Strona 640 z 1093
Kącik posiadaczy MK4
: sob cze 18, 2016 20:13
autor: golf3dawid
Wejdzie na przód 9.5j et35 ew można dać dystans na oponie 215/40? Ktoś coś?
Kącik posiadaczy MK4
: sob cze 18, 2016 20:15
autor: mass143
9.5j to et bardziej pod 25
Kącik posiadaczy MK4
: sob cze 18, 2016 20:20
autor: golf3dawid
Będzie się na tym dało w miarę nisko zejść?
Kącik posiadaczy MK4
: sob cze 18, 2016 20:51
autor: piotrek233
Nie ma szans.
Kącik posiadaczy MK4
: sob cze 18, 2016 21:25
autor: krazorek
Panowie a taki wałek w sekcji sterownika silnika:
18263 - Powertain Data Bus: Software Version Monitoring
P1855 - 35-10 - - - Intermittent
Readnes N/A
Czytałem na forum passata, że uwalony soft od komputera silnika.
Na zagranicznych forach były opinie podzielone - od tych, żeby olać temat i jeździć, po te, że wszystko jest nie tak (ABS ESP itp jest uwalone i dodatkowo CAN wszystko spinający też). W innych modułach nie ma błędu, którego tak jak tego nie mogę wykasować...
Kącik posiadaczy MK4
: sob cze 18, 2016 21:28
autor: mass143
golf3dawid, theblues miał 9.5 ale z oponą 205/40
Re: Kącik posiadaczy MK4
: sob cze 18, 2016 21:34
autor: Barton_
Barton_ pisze:Po przejechaniu z tą dziurą 1400km musiałem dolać 0,7 litra oleju.
Obecnie doraźnie jest ona zaklejona silikonem bo nie mogłem wyjazdu przełożyć.
Wymiana miski za 2 tygodnie i codzienne sprawdzanie poziomu oleju i wielkości plany na miejscu postojowym.
Po kolejnych 700 km ubyło już prawie 2 litry.
Miska wymieniona na zamiennik.
Spasowanie zamiennika na 5 ale odchudzony do granic możliwości - miska około 2 razy lżejsza od zdemontowanej.
Przy okazji olej i 3 filtry.
Szykuje się wymiana paska wielorowkowego. Pytanie co z napinaczem. Wymienia się go czy nie?
Re: Kącik posiadaczy MK4
: sob cze 18, 2016 21:39
autor: krazorek
Barton_ pisze:
Spasowanie zamiennika na 5 ale odchudzony do granic możliwości - miska około 2 razy lżejsza od zdemontowanej.
Nie będziesz miał z niej długo pociechy. Ja swojego toprana załatwiłem na polnej drodze jak musnąłem ziemię(!). Uważaj przy dokręcaniu korka spustowego oleju bo jak przeciągniesz to nic z gwintu nie zostanie, a niedociągnięty przepuszcza olej...
Barton_ pisze:Szykuje się wymiana paska wielorowkowego. Pytanie co z napinaczem. Wymienia się go czy nie?
Ja u siebie nie wymieniałem. Musisz ocenić czy pas jest dobrze wyprężony i czy nie łapie przesadnie drgań.
Kącik posiadaczy MK4
: sob cze 18, 2016 21:45
autor: Barton_
Olej zazwyczaj wymieniam od góry, bez odkręcania korka.
Co do trwałości, obyś się mylił.
Re: Kącik posiadaczy MK4
: sob cze 18, 2016 22:06
autor: piotrek233
mass143 pisze:golf3dawid, theblues miał 9.5 ale z oponą 205/40
Ale z tego co pamiętam musiał się jeszcze ratować kątami żeby to spasować.
Re: Kącik posiadaczy MK4
: sob cze 18, 2016 22:18
autor: czachus
czachus pisze:joseph82 pisze:czachus pisze:Panowie, separator antenowy, niebieski przewód do niebieskiego, ok, ale w kostce która idzie od auta to miejsce jest puste w stosunku do niebieskiego przewodu w kostce od radia. Pusty pin zaznaczyłem na zdjęciu wkrętakiem.
W takiej sytuacji wpinać w żółty w kostce radiowej?
pusty pin zaznaczony wkrętakiem to jest tzw, SAFE. Pin nr 5.
Zasilanie separatora podłącz pod zasilanie po zapłonie, stacyjce. Jak zwał tak zwał. Czyli pin nr 4. Kolor żołty.
Podpinając pod pin nr 7 czyli STAŁY PLUS kolor czerwony separatorv będzie niepotrzebnie ciągle wzbudzony. Bo i po co. A najlepiej to wszystko sprawdzić to miernik w rękę i sprawdzać kiedy po zapłonie jest napięcie. Bardziej łopatologicznie już nie idzie
Dzięki. Muszę kupić miernik, bo mam popsuty i oblecę.
Miernik jest, wziąłem instrukcję od radia i jest tak: przy wyłączonym zapłonie jest 12V na pinie 4 i 8, czyli czarny (masa) i żółty (stałe zasilanie).
Po przekręceniu kluczyka jest na pinie 4 i 7, czyli czarny (masa) i czerwony (włączone zasilanie).
Powinienem podłączyć separator pod czerwony przewód, żeby nie ciągnął przy wyłączonym zapłonie?
Kącik posiadaczy MK4
: sob cze 18, 2016 23:36
autor: SzymonVWGolf
Ponownie pytanie z poprzedniej strony ponieważ to ważna dla mnie sprawą...
Zauważyłem, że mam lekki wyciek oleju z zaworu regulacji ciśnienia [chyba to się nazywa odma] , lecz tu na schemacie
http://tufotki.pl/temp/gYiyCmXCy0CwqLhR" onclick="window.open(this.href);return false; ... aY.png?v=0
jest zaznaczony ten element jako nr 12, da rady kupić coś takiego nowego? albo uszczelnić? Jak rozwiązać problem by było dobrze i nie było wycieku?
Kącik posiadaczy MK4
: ndz cze 19, 2016 11:42
autor: joseph82
czachus, podłącz pod ten pin gdzie pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka a po wyjęciu znika. Prościej nie idzie
Kącik posiadaczy MK4
: ndz cze 19, 2016 12:25
autor: Qto
czachus, najlepiej to pod pin 5 radia... będzie zasilanie dopiero jak włączysz radio
Zabrałem się za ogarnięcie kluczyków po zmianie komfortu na 1C...i jest problem. Jak wydłubać pastylkę immo?
Jak pęknie to kaplica?