Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
golf3dawid
Forum Master
Forum Master
Posty: 1502
Rejestracja: pn lis 01, 2010 23:34
Lokalizacja: Sosnowiec

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: golf3dawid » sob cze 18, 2016 20:13

Wejdzie na przód 9.5j et35 ew można dać dystans na oponie 215/40? Ktoś coś?


Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.

Mój Golf MK4 Smoked Front

Obrazek

mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » sob cze 18, 2016 20:15

9.5j to et bardziej pod 25



Awatar użytkownika
golf3dawid
Forum Master
Forum Master
Posty: 1502
Rejestracja: pn lis 01, 2010 23:34
Lokalizacja: Sosnowiec

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: golf3dawid » sob cze 18, 2016 20:20

Będzie się na tym dało w miarę nisko zejść?


Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.

Mój Golf MK4 Smoked Front

Obrazek

piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » sob cze 18, 2016 20:51

Nie ma szans.



Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » sob cze 18, 2016 21:25

Panowie a taki wałek w sekcji sterownika silnika:
18263 - Powertain Data Bus: Software Version Monitoring
P1855 - 35-10 - - - Intermittent
Readnes N/A
Czytałem na forum passata, że uwalony soft od komputera silnika.
Na zagranicznych forach były opinie podzielone - od tych, żeby olać temat i jeździć, po te, że wszystko jest nie tak (ABS ESP itp jest uwalone i dodatkowo CAN wszystko spinający też). W innych modułach nie ma błędu, którego tak jak tego nie mogę wykasować...



mass143
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 996
Rejestracja: pn kwie 01, 2013 01:44
Lokalizacja: Sandomierz

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: mass143 » sob cze 18, 2016 21:28

golf3dawid, theblues miał 9.5 ale z oponą 205/40



Awatar użytkownika
Barton_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: śr sty 14, 2015 13:18
Lokalizacja: Tu i Tam

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Barton_ » sob cze 18, 2016 21:34

Barton_ pisze:Po przejechaniu z tą dziurą 1400km musiałem dolać 0,7 litra oleju.
Obecnie doraźnie jest ona zaklejona silikonem bo nie mogłem wyjazdu przełożyć.

Wymiana miski za 2 tygodnie i codzienne sprawdzanie poziomu oleju i wielkości plany na miejscu postojowym.
Po kolejnych 700 km ubyło już prawie 2 litry.
Miska wymieniona na zamiennik.
Spasowanie zamiennika na 5 ale odchudzony do granic możliwości - miska około 2 razy lżejsza od zdemontowanej.
Przy okazji olej i 3 filtry.

Szykuje się wymiana paska wielorowkowego. Pytanie co z napinaczem. Wymienia się go czy nie?


________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » sob cze 18, 2016 21:39

Barton_ pisze: Spasowanie zamiennika na 5 ale odchudzony do granic możliwości - miska około 2 razy lżejsza od zdemontowanej.
Nie będziesz miał z niej długo pociechy. Ja swojego toprana załatwiłem na polnej drodze jak musnąłem ziemię(!). Uważaj przy dokręcaniu korka spustowego oleju bo jak przeciągniesz to nic z gwintu nie zostanie, a niedociągnięty przepuszcza olej...
Barton_ pisze:Szykuje się wymiana paska wielorowkowego. Pytanie co z napinaczem. Wymienia się go czy nie?
Ja u siebie nie wymieniałem. Musisz ocenić czy pas jest dobrze wyprężony i czy nie łapie przesadnie drgań.



Awatar użytkownika
Barton_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: śr sty 14, 2015 13:18
Lokalizacja: Tu i Tam

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Barton_ » sob cze 18, 2016 21:45

Olej zazwyczaj wymieniam od góry, bez odkręcania korka.
Co do trwałości, obyś się mylił.


________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.

piotrek233
Forum Master
Forum Master
Posty: 1177
Rejestracja: wt wrz 11, 2007 19:09
Lokalizacja: Bielsko

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: piotrek233 » sob cze 18, 2016 22:06

mass143 pisze:golf3dawid, theblues miał 9.5 ale z oponą 205/40
Ale z tego co pamiętam musiał się jeszcze ratować kątami żeby to spasować.



czachus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: wt cze 07, 2016 22:42

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: czachus » sob cze 18, 2016 22:18

czachus pisze:
joseph82 pisze:
czachus pisze:Panowie, separator antenowy, niebieski przewód do niebieskiego, ok, ale w kostce która idzie od auta to miejsce jest puste w stosunku do niebieskiego przewodu w kostce od radia. Pusty pin zaznaczyłem na zdjęciu wkrętakiem.
W takiej sytuacji wpinać w żółty w kostce radiowej?Obrazek
pusty pin zaznaczony wkrętakiem to jest tzw, SAFE. Pin nr 5.
Zasilanie separatora podłącz pod zasilanie po zapłonie, stacyjce. Jak zwał tak zwał. Czyli pin nr 4. Kolor żołty.
Podpinając pod pin nr 7 czyli STAŁY PLUS kolor czerwony separatorv będzie niepotrzebnie ciągle wzbudzony. Bo i po co. A najlepiej to wszystko sprawdzić to miernik w rękę i sprawdzać kiedy po zapłonie jest napięcie. Bardziej łopatologicznie już nie idzie
Dzięki. Muszę kupić miernik, bo mam popsuty i oblecę.
Miernik jest, wziąłem instrukcję od radia i jest tak: przy wyłączonym zapłonie jest 12V na pinie 4 i 8, czyli czarny (masa) i żółty (stałe zasilanie).

Obrazek

Obrazek

Po przekręceniu kluczyka jest na pinie 4 i 7, czyli czarny (masa) i czerwony (włączone zasilanie).Obrazek

Powinienem podłączyć separator pod czerwony przewód, żeby nie ciągnął przy wyłączonym zapłonie?



SzymonVWGolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: śr maja 18, 2016 19:18

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: SzymonVWGolf » sob cze 18, 2016 23:36

Ponownie pytanie z poprzedniej strony ponieważ to ważna dla mnie sprawą...
Zauważyłem, że mam lekki wyciek oleju z zaworu regulacji ciśnienia [chyba to się nazywa odma] , lecz tu na schemacie
http://tufotki.pl/temp/gYiyCmXCy0CwqLhR" onclick="window.open(this.href);return false; ... aY.png?v=0
jest zaznaczony ten element jako nr 12, da rady kupić coś takiego nowego? albo uszczelnić? Jak rozwiązać problem by było dobrze i nie było wycieku?



Awatar użytkownika
joseph82
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 1477
Rejestracja: pn sty 09, 2012 21:09
Lokalizacja: CTU

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: joseph82 » ndz cze 19, 2016 11:42

czachus, podłącz pod ten pin gdzie pojawia się napięcie po przekręceniu kluczyka a po wyjęciu znika. Prościej nie idzie


meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » ndz cze 19, 2016 12:25

czachus, najlepiej to pod pin 5 radia... będzie zasilanie dopiero jak włączysz radio

Zabrałem się za ogarnięcie kluczyków po zmianie komfortu na 1C...i jest problem. Jak wydłubać pastylkę immo?
Jak pęknie to kaplica?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości