Strona 639 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 18, 2016 11:34
autor: krazorek
FIS zawyża mi spalanie. Chciałem zrobić adaptacje i jest problem: kanał 3 jest niedostępny. Jakieś sugestie dlaczego się tak dzieje?

Prawdą jest, że nie dawno zmieniałem licznik. Czyli błąd w kodowaniu, wsadzie? Jeżeli tak to w którym miejscu?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 18, 2016 12:22
autor: Peran
krazorek pisze:FIS zawyża mi spalanie. Chciałem zrobić adaptacje i jest problem: kanał 3 jest niedostępny. Jakieś sugestie dlaczego się tak dzieje?

Prawdą jest, że nie dawno zmieniałem licznik. Czyli błąd w kodowaniu, wsadzie? Jeżeli tak to w którym miejscu?

Edycja wsadu jeśli komórka $145 ma wartość 100 (64 hex ) to jeśli zmienisz na 50 (32 hex) spalanie pokaże o połowę mniejsze.

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 18, 2016 13:11
autor: Qto
krazorek, sprawdź inne kanaly...

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 18, 2016 14:59
autor: krazorek
Peran, dobrze kombinuję, że jak potrzebuję wartość 92% to muszę wpisać 5C (hex), nie?

Qto, Pozostałe raczej działają, Patrzyłem dwójkę - jest niedostępna bo dałem kodowanie USA/Kanada (bez przeglądów), ale jak zmieniłem kodowanie na Europę to już działało. Później był dostępny dopiero 10, ale też nie jestem pewien - tak mi się tylko kojarzy...
We wsadzie zmieniałem tylko info, które musiałem (Vin, numer pin i kod immo)wg. porady kolegi grega + podświetlenie wskazówek po przekręceniu zapłonu.
Masz jakieś podejrzenia co jest nie tak?

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 18, 2016 15:41
autor: Qto
krazorek, mi nie chodzi o to czy działają czy nie...tylko o to, że nie każdy licznik korektę spalania ma w trzecim kanale

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 18, 2016 15:48
autor: SzymonVWGolf
Witam, mam golfa MK4 z 2000roku, kombi z silnikiem 1.9 TDI 81KW, po czym mogę sprawdzić jakie mam oznaczenie literowe silnika [AVG, AHF, ASV, ASK]?
Naklejka na osłonie rozrządu wyblakła i jest nieczytelna, pomoże ktoś?

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 18, 2016 15:51
autor: czachus
Panowie, separator antenowy, niebieski przewód do niebieskiego, ok, ale w kostce która idzie od auta to miejsce jest puste w stosunku do niebieskiego przewodu w kostce od radia. Pusty pin zaznaczyłem na zdjęciu wkrętakiem.
W takiej sytuacji wpinać w żółty w kostce radiowej?Obrazek

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 18, 2016 15:57
autor: Skrzak
SzymonVWGolf pisze:Witam, mam golfa MK4 z 2000roku, kombi z silnikiem 1.9 TDI 81KW, po czym mogę sprawdzić jakie mam oznaczenie literowe silnika [AVG, AHF, ASV, ASK]?
Naklejka na osłonie rozrządu wyblakła i jest nieczytelna, pomoże ktoś?
http://www.vwgolf.pl/dane-techniczne/vw-golf-mk4/
AVG, AHF, ASV, ASK, musiałbyś sobie sprawdzić które z tych w jakich latach były, ewentualnie podpiąć vaga i zczytać. Albo popatrzeć na fotki tych silników i porównać do twojego.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 18, 2016 16:06
autor: czachus
SzymonVWGolf pisze:Witam, mam golfa MK4 z 2000roku, kombi z silnikiem 1.9 TDI 81KW, po czym mogę sprawdzić jakie mam oznaczenie literowe silnika [AVG, AHF, ASV, ASK]?
Naklejka na osłonie rozrządu wyblakła i jest nieczytelna, pomoże ktoś?
Wlepka w bagażniku :bigok:

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 18, 2016 16:08
autor: krazorek
SzymonVWGolf, Książka serwisowa? Naklejka na podłodze w bagażniku? Rozumiem, że chodzi o nie Twoje auto?

Qto, Nie pomyślałem o tym. Podpowiedzi z VCDSa, że dana komórka jest odpowiedzialna za korektę spalania wcale o niczym nie świadczy, prawda?
Czyli muszę przelecieć wszystkie kanały i zobaczyć aktywne... Najpierw zmodyfikuję wsad wg. pomocy kolegi Peran i zobaczę, czy gdzieś się ta wartość pojawi...

Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 18, 2016 16:08
autor: SzymonVWGolf
Skrzak, chyba będę musiał podpiąć się do vaga i zczytać, tak będzie najszybciej i najpewniej.

Pytanie z innej beczki, ostatnio zauważyłem, że mam lekki wyciek oleju z zaworu regulacji ciśnienia [chyba to się nazywa odma] , lecz tu na schemacie
http://tufotki.pl/temp/gYiyCmXCy0CwqLhR ... aY.png?v=0" onclick="window.open(this.href);return false;
jest zaznaczony ten element jako nr 12, da rady kupić coś takiego nowego? albo uszczelnić? Jak rozwiązać problem by było dobrze?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 18, 2016 16:34
autor: Peran
krazorek pisze:Peran, dobrze kombinuję, że jak potrzebuję wartość 92% to muszę wpisać 5C (hex), nie?
Tak.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 18, 2016 17:05
autor: joseph82
czachus pisze:Panowie, separator antenowy, niebieski przewód do niebieskiego, ok, ale w kostce która idzie od auta to miejsce jest puste w stosunku do niebieskiego przewodu w kostce od radia. Pusty pin zaznaczyłem na zdjęciu wkrętakiem.
W takiej sytuacji wpinać w żółty w kostce radiowej?Obrazek
pusty pin zaznaczony wkrętakiem to jest tzw, SAFE. Pin nr 5.
Zasilanie separatora podłącz pod zasilanie po zapłonie, stacyjce. Jak zwał tak zwał. Czyli pin nr 4. Kolor żołty.
Podpinając pod pin nr 7 czyli STAŁY PLUS kolor czerwony separatorv będzie niepotrzebnie ciągle wzbudzony. Bo i po co. A najlepiej to wszystko sprawdzić to miernik w rękę i sprawdzać kiedy po zapłonie jest napięcie. Bardziej łopatologicznie już nie idzie

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob cze 18, 2016 17:53
autor: czachus
joseph82 pisze:
czachus pisze:Panowie, separator antenowy, niebieski przewód do niebieskiego, ok, ale w kostce która idzie od auta to miejsce jest puste w stosunku do niebieskiego przewodu w kostce od radia. Pusty pin zaznaczyłem na zdjęciu wkrętakiem.
W takiej sytuacji wpinać w żółty w kostce radiowej?Obrazek
pusty pin zaznaczony wkrętakiem to jest tzw, SAFE. Pin nr 5.
Zasilanie separatora podłącz pod zasilanie po zapłonie, stacyjce. Jak zwał tak zwał. Czyli pin nr 4. Kolor żołty.
Podpinając pod pin nr 7 czyli STAŁY PLUS kolor czerwony separatorv będzie niepotrzebnie ciągle wzbudzony. Bo i po co. A najlepiej to wszystko sprawdzić to miernik w rękę i sprawdzać kiedy po zapłonie jest napięcie. Bardziej łopatologicznie już nie idzie
Dzięki. Muszę kupić miernik, bo mam popsuty i oblecę.