Strona 607 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 27, 2016 07:52
autor: lwlw
Czasem drażni, ale dzięki temu wiem jak jest naprawdę. Fabryczne rozwiązanie od 75 pokazuje 90 - dla mnie to nie.jest ok. Jakby było w granicach powiedzmy 85-95 to co innego.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 27, 2016 09:02
autor: sebekgolf
krazorek pisze:sebekgolf, Interesowałem się mokrym webastem z Sharana. Okazało się, że bez cięcia podłogi nie da się tego włożyć bo jest mało miejsca.

Suche webasto z Audi gdzie się wkłada? Komora silnika?

Dlaczego piszesz, że Z35 słabe?
No ta grzałka jest mała po prostu. Fajnie grzeje ale słabo ( szczególnie zimą) . Ja pisałem nie o webasto tylko suchej nagrzewnicy. W nowych audi ( nie wiem czy wszystkich) zrezygnowano z mokrej nagrzewnicy na rzecz elektrycznej. Da się ją dołożyć obok mokrej bo jest na tyle miejsca w MK4. Nie wiem teraz z którego mam moją ale jest ponad 2 razy większa od Z35 ( powierzchnia grzewcza jest w zasadzie taka jak normalnej nagrzewnicy, tylko jest cieńsza). Minus taki, że trzeba w wydajniejszy alternator zainwestować. Ja mam u mnie 180A. Tylko muszę jeszcze napinacz zmienić na ten z tłumikiem drgań bo niestety ale oryginalne z MK4 wpada w drgania na niskich obrotach.

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 27, 2016 10:41
autor: hayperekpo
Qto pisze:Fabryczne rozwiązanie dla mnie jest git...wskazówka stoi na 90 tzn ze wsio jest ok
Nie tak do końca - sytuacja sprzed pół roku (wściekłe upały po 30-35st).Padł mi termostat i temperatura poszła do 98-103st,a wskazówka wciąż idealnie pionowo. Gdyby nie alarm od HypeFIS'a usmażyłbym silnik.

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 27, 2016 10:48
autor: Qto
hayperekpo, 103 to jeszcze bezpieczna temperatura...

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 27, 2016 11:00
autor: lwlw
Właśnie w tym rzecz, że wolę wiedzieć czy mam 80 czy 100.

Jak już jesteśmy przy temacie temperatur... Przy jakiej powinien włączać się wentylator w ALH? Jak były te cieplejsze dni i jechałem tak ostrzej po mieście to temp. mi doszła gdzieś do 95 i nie wiem czy dalej by nie rosła, ale zakończyłem jazdę.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 27, 2016 11:05
autor: ttosiekk
A jaka musi być temp żeby licznik pokazał więcej jak 90°?

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 27, 2016 11:12
autor: hayperekpo
Qto pisze:103 to jeszcze bezpieczna temperatura...
Tak, bo akurat jechałem "delikatnie", głównie hamowanie silnikiem, ale za 200-300metrów wjazd na autobane i wtedy od razu skokowo temperatura poszłaby w górę. Pewnie zanim wskazówka by drgnęła, płyn miałby 110st albo i więcej.

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 27, 2016 12:13
autor: lwlw
Zdaje się 90 pokazuje w przedziale 75-105 albo nawet 110.

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 27, 2016 12:53
autor: dany_47
czyli co, jak wskazówka pokazuje 90 idealne to w międzyczasie piec może się smażyć?

w VR6 to dramat jeśli tak się dzieje. to wrażliwy silnik raczej jeśli chodzi o przegrzanie.

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 27, 2016 13:00
autor: lwlw
Nie wiem, może w VR6 zrobili węższy zakres niż 75-105.

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 27, 2016 13:31
autor: Qto
75-107...w tym zakresie licznik pokazuje 90

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 27, 2016 13:31
autor: krazorek
sebekgolf pisze:Tylko muszę jeszcze napinacz zmienić na ten z tłumikiem drgań bo niestety ale oryginalne z MK4 wpada w drgania na niskich obrotach.
A tam nie było czegoś takiego, że sprzęgło alternatora ma w sobie jakiś tłumik drgań? Bo u mnie też łapie drgania po rozruchu jak się aku doładowuje. A ten napinacz z tłumikiem drgań jest od golfa czy od czego innego? Jakiś numer części posiadasz?

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 27, 2016 13:47
autor: HojaNT
Odnośnie tej temp mam vra mam nowy termostat i stałem ostatnio w korku na dworze było około 20 C i miałem vaga wl na temp i temperatura doszła tak 104-106 i dopiero wl sie wentylator to prawidłowe wartości?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 27, 2016 14:09
autor: Azgorath
Qto pisze:75-107...w tym zakresie licznik pokazuje 90
Kurde, myślałem, że ten zakres jest mniejszy, tzn -+ 10 stopni, w takim razie też będę musiał sobie ustawić, żeby pokazywało na zegarach realną temperaturę. Z jednej strony tak jak mówicie - 110 stopni to już trochę dużo, a usmażyć silnik jest bardzo łatwo, szczególnie 6 garów, ale z drugiej strony gdyby fabrycznie było ustawione na rzeczywistą temperaturę, to wyobraźcie sobie kolejki u mechaników "bo temp się waha raz w tą raz w tą" :P