Strona 605 z 1093
Kącik posiadaczy MK4
: ndz kwie 24, 2016 10:56
autor: HojaNT
Co mówicie siądzie nowy model jr 22 ? Oczywiście 19"
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Re: Kącik posiadaczy MK4
: ndz kwie 24, 2016 11:15
autor: FisheR
dany_47 pisze:Panowie macie jakiegoś dostawcę/sprzedawcę może który ma w ofercie dobre jakościowo wypełnienia nadkoli do R32?
Do zwykłych zderzaków kupowałem jedno to ofert multum a z R32 bieda a zwykłe nie pasują, tzn nie wypełniają zderzaka i syfi się strasznie...
nadkola sa wszedzie takie same tylko przy zderzaku R sa takie dodatkowe plastiki bo jest szerszy z tylem nie wiem jak jest
Re: Kącik posiadaczy MK4
: ndz kwie 24, 2016 12:42
autor: yogi_ziom
peppa_814 pisze:Dziki, zarzuciłem sobie dziś gwinta KW, w miarę ustawiłem i wszystko fajnie poza jedną rzeczą. Przednie prawe koło pochyliło się znacznie do środka (negatyw) i jest skręcone do środka. O ile skręt da się ogarnąć to zastanawia mnie kąt pochylenia, bo w MK4 ponoć nie jest regulowany. Odkręcany był jedynie łącznik stabi no i wiadomo amor. Jak to ogarnąć? Lewe jest w porządku.
U mnie jest podobnie, tylko nie pamiętam które jest pochylone. No i jeszcze tego nie ogarnąłem. Może ktoś się spotkał z czymś takim?
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kącik posiadaczy MK4
: ndz kwie 24, 2016 12:47
autor: peppa_814
yogi_ziom, Masz gwint nowy czy używka? Byłeś z tym u jakiegoś fachowca?
Re: Kącik posiadaczy MK4
: ndz kwie 24, 2016 16:53
autor: Chrzanek`
HojaNT pisze:Co mówicie siądzie nowy model jr 22 ? Oczywiście 19"
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Oczywiście, że tak. Sam chyba się zdecyduję na takie na przyszły sezon, ale w rozmiarze osiemnaście
![hmm :hmm:](./images/smilies/hmm.gif)
Re: Kącik posiadaczy MK4
: ndz kwie 24, 2016 18:23
autor: yogi_ziom
peppa_814 pisze:yogi_ziom, Masz gwint nowy czy używka? Byłeś z tym u jakiegoś fachowca?
Gwint używka oczywiście. Jeszcze nie byłem, bo jakoś czasu nie było. Docelowego obniżenia tez jeszcze nie ma, więc nawet zbieżności nie ustawiłem.
Sprawdziłem, że faktycznie u mnie też prawe poszło na negatyw.
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Re: Kącik posiadaczy MK4
: ndz kwie 24, 2016 21:23
autor: sebekgolf
lwlw pisze:Qto pisze:lwlw pisze:Jak chcesz wprowadz poprawkę do eepromu licznika i będzie Ci pokazywał rzeczywiste spalanie
normalnie VAGiem można temat ogarnąć, nie potrzeba w eepromie grzebać
Tylko, że zakres regulacji jest bardzo mały albo w ogóle to nie działa, już nie pamiętam, ale jakiś problem z tym chyba był.
Jak ja bym mial czas grzebać w licznikach to już dawno siedziałby full fis który przypadkiem kupiłem za jakieś male pieniądze z fajnymi zegarami zamiast tego szajsu fabrycznego, a tak to już 2 lata na półce się kurzy
Teraz są ważniejsze inwestycje... doloty, wydechy i turbawki w planie
![grin :grin:](./images/smilies/grin.gif)
Kącik posiadaczy MK4
: ndz kwie 24, 2016 21:31
autor: RA_FEEL_IT!
Panowie,
Jakby co to zamienię LMy 18" na OZ Aristo 18"
![smirk :smirk:](./images/smilies/smirk.gif)
Kącik posiadaczy MK4
: pn kwie 25, 2016 08:02
autor: KoJ@K
Re: Kącik posiadaczy MK4
: pn kwie 25, 2016 11:26
autor: yogi_ziom
W Adi nie robi takiego wow jak w Golfie, ale jest pięknie.
Sam bym się pokusił o jakieś 19" ale gdzie tym jeździć.
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
Kącik posiadaczy MK4
: pn kwie 25, 2016 17:07
autor: Progresywny
Siema pany, wyrzucał i zaślepiał ktoś z was chłodnice spalin?? W co trzeba sie zaopatrzyć i jak podejsc do tej sprawy
![crazy :crazy:](./images/smilies/crazy.gif)
najchętniej bym to usunąl w cholerę.. ale za bardzo nie wiem co, gdzie, jak zaslepić/ominąć, (Potrzebuje malych wskazówek) pilne!!
![pub :pub:](./images/smilies/pub.gif)
Kącik posiadaczy MK4
: pn kwie 25, 2016 17:10
autor: Krzysiek W.
Witam, kto jedzie na majóvwkę?
Kącik posiadaczy MK4
: pn kwie 25, 2016 17:39
autor: krazorek
Progresywny, Tylko potrzebujesz dekiel na zaślepienie przewodu spalinowego przy turbo (taki sam jak przy zaworze). Jak wywalasz już chłodniczkę to masz mały przewód z płynem chłodniczym - ucinasz na odpowiednią długość i robisz z niego bypass. W związku z tym jeszcze musisz się zaopatrzyć w trochę płynu chłodniczego. Ponadto z tego co kojarzę jest jeszcze ingerencja w ten przewód co idzie do nagrzewnicy w kabinie - najlepszym rozwiązaniem jest wymiana złączki w ścianie grodziowej z podgiętej na prostą (bo jedną zostawiasz i masz prostą, a druga jest podgięta bo przewód wchodzi z innego kierunku, ale jak ja improwizowałem nie mając tej złączki to ilość przewodów jaka Ci się resztuje spokojnie wystarcza na zrobienie jakiegoś obejścia...
Re: Kącik posiadaczy MK4
: pn kwie 25, 2016 18:21
autor: dany_47
Krzysiek W. pisze:Witam, kto jedzie na majóvwkę?
![okej :okej:](./images/smilies/okej.gif)