Strona 593 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: pn kwie 04, 2016 13:43
autor: Dzizas
Aku bankowo dobry, bo nowy, ładowanie w normie. Przetwornica wewnątrz jest ok, bo ją oglądałem, ale jeszcze nie zmieniałem ich miejscami. Uczynię to i zobaczę.
Dzięki

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn kwie 04, 2016 13:57
autor: Freddy
Może być jeszcze starter a przetwornica rzadko szwankuje jak już padnie to tak że nie odpali w ogóle światła a najprędzej to chyba będzie żarnik zamień je miejscami i będziesz wiedział

Wysłane z mojego Tornado 348 przy użyciu Tapatalka

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn kwie 04, 2016 14:35
autor: kostek007
krazorek pisze:Panowie jak tam zaopatrzenie w opony letnie? :hmm:

Zastanawiam się bardzo nad: Dunlop SP Sport Blueresponse albo Continental ContiPremiumContact 5.(?)

Zastanawia mnie dlaczego też, że jak chcę kupić oponę z wyższej półki to często w opisie pojawia się stwierdzenie "zaprojektowana dla aut klasy średniej i wyższej". Czy zakładając ją do auta klasy kompakt traci się w jakimś stopniu właściwości jezdne?
Ja polecam Continental. Miałem je jakiś czas temu tyle ze to byly 2jki a nie 5tki... Porównując je do Hankookow(klasa średnia) jakie mam teraz na mokrej nawierzchni conty spisywaly się idealnie :) Nie tracily toru jazdy ani przede wszystkim hamowania podczas deszczu. 3maly się jak przyklejone. Nie szumialy tez zbytnio.
Moje były 225/45/17

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn kwie 04, 2016 14:38
autor: yogi_ziom
Dzizas, obstawiam starter.
krazorek, Bierz Continentala.

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn kwie 04, 2016 14:44
autor: bosse
U mnie była identyczna sytuacja. Jak się później okazało, miałem starter do wymiany. Po wymianie, problemu już nie było :-)
Ps. Sprawdź ilu pinowy masz starter, bo z tego co czytałem w lampach starego typu masz 2 piny, a w nowych masz 3. Ja osobiście miałem 3 pinowy, bo lampy mam nowego typu i przetwornica jest przykrecona z tyłu lampy do obudowy :-)


Dzizas pisze:Koledzy a jak xenon czasem nie zapala się, albo zapala się za którymś włączeniem świateł to co go boli?
Jak już zaświeci tak będzie działał i świeci normalnym światłem.

Kącik posiadaczy MK4

: pn kwie 04, 2016 16:49
autor: krazorek
Dzięki, zamówiłem Continentala. Miałem wątpliwości bo tego Dunlopa dobrze oceniali, a szwagier miał SP Sport 200 i mówił, że kupa.

Kącik posiadaczy MK4

: pn kwie 04, 2016 22:24
autor: Dzizas
Dzięki Panowie, posprawdzam wszystko i się okaże.
Lampy mam nowego typu a starter z tego co pamiętam to 2pinowy

Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 05, 2016 07:26
autor: sebekgolf
Fakt, nie zwróciłem uwagi że ma być zmiana rozstawu śruby na ten z BMW :helm: Kurde przy 20mm to bym poszedł w stal. Aluminium cienkie i samo w sobie może być słabe przy tej grubości. No chyba żeby skądś wziąć jakieś specjalne stopowe. No nie, to takiej zabawy się nie podejmiemy z kumplem bo w stali jeszcze nie planujemy robić.

Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 05, 2016 14:37
autor: krazorek
Panowie jak to jest ze skórami ze Skody Superb? Ktoś to montował? W jakim stopniu podchodzi to do MKIV w kombi?
Chodzi mi o pierwszą generację Superba:
http://allegro.pl/fotel-fotele-skora-ko ... 77065.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ewentualnie poliftówki:
http://allegro.pl/tapicerka-fotele-skor ... 23432.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Coś się zmienia oprócz tego, że kanapa nie jest dzielona?

Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 05, 2016 15:38
autor: lwlw
Nie mogę otworzyć tylnych prawych drzwi :ass: Co tam się mogło stać i jak sobie z tym poradzić? Może ktoś miał taki przypadek?
Jak się ciągnie za wewnętrzną klamkę to ten kołeczek na górze porusza się i to wszystko. Wcześniej wszystko działało ok i nie było żadnych oznak zbliżającej się awarii.

Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 05, 2016 15:50
autor: krazorek
lwlw, Jak masz zamki z ryglowaniem to padł rygiel/silniczek w zamku. Na odpalonym samochodzie spróbuj otworzyć, ale to może nie pomóc. U mnie się skończyło na zdjęciu boczka na zamkniętych drzwiach, wyjęciu szyby i jak znajdziesz kostkę od zamka to musisz potraktować go napięciem bezpośrednio z akumulatora. Oczywiście jak już otworzysz to zamek do wymiany...

Z tego co ustaliłem chinole mają tendencje do padania więc tylko ori wchodzi w grę...

Mądrzejsi użytkownicy mogliby się wypowiedzieć jak i gdzie wyłącza się ryglowanie oraz czy warto to zrobić.

Kącik posiadaczy MK4

: wt kwie 05, 2016 22:16
autor: lwlw
Dzięki za opis. Ryglowanie chyba mam i to pewnie będzie to co mówisz.
Ale pojeździłem trochę i drzwi się otworzyły jakby nigdy nic i potem jeszcze parę razy też. Kurde jakoś nie widzę wymiany zamka z tyłu :panna: Chyba dam to komuś, ale skasują pewnie ładnie.

Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 06, 2016 07:11
autor: krazorek
Ja bym jeszcze na Twoim miejscu jak już się otworzył to wziął wtyczkę od zamka wypiął bo jak się zrypie na zamkniętym to są na prawdę cyrki, żeby to w ogóle otworzyć. Albo tak jak Ci pisałem wyłączyć to j...e ryglowanie. Przednie zamki to jeszcze sobie kluczykiem podniesiesz a tylny to już jest kaplica.

Btw. Wie ktoś coś o tych fotelach z Suberba? Bo fajne są :bajer:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr kwie 06, 2016 11:07
autor: sebekgolf
krazorek pisze:lwlw, Jak masz zamki z ryglowaniem to padł rygiel/silniczek w zamku. Na odpalonym samochodzie spróbuj otworzyć, ale to może nie pomóc. U mnie się skończyło na zdjęciu boczka na zamkniętych drzwiach, wyjęciu szyby i jak znajdziesz kostkę od zamka to musisz potraktować go napięciem bezpośrednio z akumulatora. Oczywiście jak już otworzysz to zamek do wymiany...

Z tego co ustaliłem chinole mają tendencje do padania więc tylko ori wchodzi w grę...

Mądrzejsi użytkownicy mogliby się wypowiedzieć jak i gdzie wyłącza się ryglowanie oraz czy warto to zrobić.
U mnie było to samo. Raz się drzwi otwarły to już ich nie zamykałem na zamek ( odłączyłem) a drzwi w środku związałem razem sznurem aż kupiłem nowy :grin:
Jak będziesz szukał zamka albo silniczka, to kupuj taki co ma kulkę która po wyskoczeniu na zewnątrz podczas obrotu silniczka dopiero blokuje go na zębatce i odblokowuje. Zamek jest głośniejszy ale te się tak nie psują ;)