Strona 585 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 25, 2016 22:21
autor: krazorek
bjoern, Podziękował.

Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 25, 2016 22:35
autor: lwlw
piotrek233, dzięki wielkie - nie pomyślałem o tym, a faktycznie może patent dać rade. U siostry robili tak jak świece z silnika wypluło i było OK. Jedyny problem może być taki, że tam nie za dużo można rozwiercić, bo jest dość blisko brzegu.
Jeśli chodzi o benzyniaki to musiałbym poszukać, ale 1,4 i 1,6 miały chyba 256, 1,8T 288, więc zgaduję, że ewentualnie jedynie 1,8 i 2,0 mogły mieć chyba tarcze 280mm.

Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 25, 2016 22:45
autor: GM84
lwlw pisze:1,8
Potwierdzam.

Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 25, 2016 22:48
autor: Qto
1.6 miały 256 i 280

Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 25, 2016 23:12
autor: lwlw
No właśnie zastanawiałem się czy to błąd w katalogu czy co.
Dzięki panowie :bigok:

Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 25, 2016 23:16
autor: BartesWZL
2.0 115km tarcze 280mm

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 25, 2016 23:30
autor: joseph82
lwlw pisze:Panowie, zerwałem gwint w zwrotnicy przy dokręcaniu zacisku :rozpacz: Czy występują jakieś nadwymiarowe te prowadniki tak żeby przegwintować zwrotnicę czy tylko wymiana zwrotnicy pozostaje? Mam hamulce 280 mm - rozumiem, że różne zwrotnice są na różne hamulce, które silniki miały heble 280 oprócz mojego ALH?
http://allegro.pl/tulejki-zerwany-napra ... 19894.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Kącik posiadaczy MK4

: pt mar 25, 2016 23:55
autor: lwlw
:pub:
Tam jest ta śruba 8? Nie mam pewności, tak ni to 8 ni to 9 mi się wydawało...

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 26, 2016 00:08
autor: joseph82
to tylko podałem link przykładowy. Ale widać, że jest możliwość naprawy gwintu bez rozwiercania, gwintowania. Tą tulejkę wkleić na klej.
lwlw teraz mnie uświadomiłeś, że sam se zamówiłem zła tulejkę. W głowie mi został skok 12x1,5 a to teraz mi się przypomniało, że jest skok gwintu od końcówki drązka kierowniczego. Muszę od nowa tą tulejkę szukać

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 26, 2016 00:14
autor: lwlw
Na szczęście nie jest to majątek :-)
Ale jak bez gwintowania? Wydaje mi się, że trzeba tak czy inaczej - zwłaszcza jak gwint wewnętrzny 8mm, zewnętrzny 12.

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 26, 2016 10:18
autor: joseph82
normalnie bez gwintowania, w tym żeliwie już jest za mało tzw. ''mięsa'' by gwintować. To trzeba poszukać gwint reperacyjny gdzie gwint zewnętrzny wynosi te 8mm i tą tulejkę WKLEIĆ w zwrotnicę a ten golec- śrubę nagwintować na mniejszą średnicę. I taki zestaw będę szukać

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 26, 2016 13:34
autor: trepson_vlcrew
http://allegro.pl/promo-nowosc-grill-vw ... 91573.html" onclick="window.open(this.href);return false;

ma ktoś u siebie albo ma dojscie do takiego grila ?

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 26, 2016 13:40
autor: bjoern
:rozpacz:

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 26, 2016 13:57
autor: trepson_vlcrew
ehhh wiedziałem... potrzebne mi pare inf o nim...