Strona 578 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: pn mar 21, 2016 12:57
autor: trepson_vlcrew
w którym miejscu w 1.8t jest filtr oleju ?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn mar 21, 2016 13:21
autor: filip2
Jak ostatnio patrzyłem to był z przodu silnika ;-) Pod kolektorem dolotowym :-)

Kącik posiadaczy MK4

: pn mar 21, 2016 13:23
autor: Qto
kostek007 pisze:czy boczki przy oslonie pod silnikiem sa takie same do wszystkich benzyniakow (szczegolnie 1.4, 1.6 8v i 1.6 16v)?
przy tych silnikach są takie same...
...a ogólnie, z fabryki wyjeżdżało 7 różnych osłon na prawą stronę i 3 na lewą (tutaj tylko ARL ma inną i dla stalowej osłony środkowej była inna)

Zapłon mi się skończył...chciałem komplet (świeczki, przewody, cewka) NGK, ale na moim wypiździejewie nie ma. Ściągać z PL graty czy kupić to co tu dostępne...ze świecami problemu nie ma...ale cewki i kable tylko Haas (pierwsze słyszę)

Kącik posiadaczy MK4

: pn mar 21, 2016 13:31
autor: trepson_vlcrew
jest dojście bez zdejmowania zderzaka i bez kanału ?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn mar 21, 2016 13:40
autor: filip2
Przy wymianie filtra - bez kanału mało wygodne - ale szczerze mówiąc to nie próbowałem ;-) Ale nic rozbierać nie trzeba. Może poza tą krótką plastikową osłoną co jest od spodu - jest dużo wygodniej ;-) chyba że jej nie masz

Kącik posiadaczy MK4

: pn mar 21, 2016 13:51
autor: dany_47
Qto a orientowałeś się jak z BOSCHem będzie?
Ich tylko trzeba przypilnować o numery produktów. Ja z sondami miałem mały meksyk bo od numeru OEM do finalnej sondy którą zamontowałem okazało się że było 3 zmiany numeru produktu. A o tym że akurat ten numer jest zamiennikiem OEM do mojego VR6 powiedział mi dopiero sprzedawca który wygrzebał z katalogu co i jak. A jak sprawdzam na BOSCHu to mi mówią że to do JEEPa jakiegoś 3.0D :D
Koniec końców jeśli chodzi o jakość ich wyrobów to w pełni ufam tej firmie i jestem zadowolony choć bałagan mają w dokumentacjach.
I w razie W informują z góry "nie mamy tej części ale za tydzien/2 tygodnie/miesiąc [czy ileś tam] będziemy mieli" i faktycznie w ten czas ją mają.

U mnie w VR6 Przewody + świece ~1000PLN i cewka ~1500PLN. I również mnie to czeka i pójdę właśnie chyba w BOSCHa.




A osłony spodu silnika to fakt, lepiej z kanału się te boczne zakłada. Również ostatnio montowałem.
Bo ta przednia co wchodzi w zderzak to można się pomęczyć z pozycji leżącej. Boczne lepiej z kanału lub podnośnika.

Kącik posiadaczy MK4

: pn mar 21, 2016 14:01
autor: Qto
dany_47 pisze:Qto a orientowałeś się jak z BOSCHem będzie?
w świecach mogę przebierać do woli...NGK, Beru, Denso, Bosch i kilka innych...ale cewka i przewody tylko firmy Haas :crazy:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn mar 21, 2016 14:49
autor: Chrzanek`
theblues888 pisze:jest dojście bez zdejmowania zderzaka i bez kanału ?
Bez zdejmowania tak, ale lepiej na kanale. Położenie filtra oleju jest raczej takie samo jak w 1.4 czy 1.6
Z przodu, jak podniesiesz machę to od razu rzuca się w oczy

Kącik posiadaczy MK4

: pn mar 21, 2016 16:51
autor: kostek007
Dzięki Panowie już kupiłem ;)
A co do osłon to 1.6 16v ma trochę inną niż 1.6 8v tak na marginesie, ale boczki te same tak jak mówicie ;)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn mar 21, 2016 17:07
autor: yogi_ziom
Pany, czy lusterko wewnętrzne trzeba jakoś specjalnie ściągać? Znajomy chciał wymienić, bo się zbiło, ale nie idzie tego zdjąć. Znalazłem opis, że trzeba przekręcić w lewo, ale ni cholery nie chce drgnąć. Może to jakimiś szczypcami złapać?

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka

Kącik posiadaczy MK4

: pn mar 21, 2016 17:18
autor: ViruS001
WD-40, mocno złapać i kręcić :)

https://www.youtube.com/watch?v=N4x7mRvp_dU" onclick="window.open(this.href);return false;

Kącik posiadaczy MK4

: pn mar 21, 2016 17:19
autor: Chrzanek`
Dobra, muszę wrócić do tematu stabilizatora. Fajnie jak mi przypomnicie, bo mi się troszkę pomieszało.
Mam gwinta z Technixa, w sumie to z Tjuuuning art'a, ale ten sam ciort. Czyli te zawieszenie nie ma miejsca
na stabilizator z s3 czy tam tt. Ale idzie to zamontować na ori łącznikach stabilizatora, dobrze kojarzę fakt?
Muszę się za to wziąć, bo napierdziela na dziurach i na nierównościach i denerwuje. Najpierw ogarnę temat
stabi, a później w ostateczności podłużnica. Czy może jednak trzeba zainwestować w te regulowane łączniki?
Wybaczcie za spam i z góry dzięki za odpowiedź :bigok:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn mar 21, 2016 17:42
autor: yogi_ziom
Można. Najłatwiej, jak masz te cienkie, wtedy idzie je ładnie podgiąć. Ewentualnie na tych co masz, to też założysz. Trzeba tylko stronami zamienić jak dobrze pamiętam. Nie będzie to wyglądać, ale będzie działać :)

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka

Kącik posiadaczy MK4

: pn mar 21, 2016 17:45
autor: Chrzanek`
Wyglądać nie musi, aby działało. Od spodu jak będzie stał na kołach nikt nie będzie zaglądał chiba :grin:
Do jakiej kwoty szukać tego stabi? Znajomy ma i muszę mu zaoferować cenę rozsądną dla mnie i dla niego :p