Łooo k*wa za drogo wg mnie?
Ja ogarniałem temat z kumplem całość 2.5" od turbo az po wydech + końcówki pod V6, to ceny nie powiem bo NIGDY takiej nie uzyskasz, ale w 3 flaszkach wódki i skrzynce piwa sie zmieściłem + materiał sobie ogarniałem sam (gośc z wawy miał lepsze ceny jak we FMICu) i tłumik końcowy przelotowy z RM Motors w sumie najdrozsza sprawa.
U Ciebie benzyna to bedzie więcej jak jeden tłumik, ale od razu Ci pisze 1.8 tyś to zdecydowanie za drogo.
Czas pracy jedna, dobra 12 / 14h dniówka i wydech gotowy.
Robisz docinki znaczysz, szczepiasz ściągasz spawasz montujesz i gotowe.
Jeśli masz jakiegoś znajomego ogarnietego w spawaniu to naprawdę jest to wykonalne bez sensu kłaniać sie niby profi zakładom
Ostatnio tez kumplowi ogarniał wydech bo robił swap w swoim MKIII z 2.0 ABF na 1.8T AUQ + osprzęt z BAMa i wiem ze DP 3" a reszta 2.5 albo 2.75 (juz nie pamiętam) i tez na dwóch tłumikach.
Popytaj znajomych moze ktoś akurat ma fach w ręce do spawania TIGiem i spokojnie Ci to ogarnie.
Bo nie da się ukryć ale profi zakłady cenia sobie takie tjuningi