Strona 569 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 12, 2016 10:46
autor: FisheR
Stanley777 pisze:lwlw, o to Ci chodzi?

Obrazek

http://www.getem.pl/sklep/towar.1515.ze ... 45b41.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Robson91, 3 dyszki powiadasz :bajer: ostatnio dzwoniłem i koszt powyzej 50zyla

PS: Jeśli oczywiście mówimy o tym samym :bigok:
kilka lat temu kupowalem to na getem albo w skodzie za kilkanascie zlotych dziala do dzis

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 12, 2016 11:36
autor: MnichPro
sebekgolf pisze:
bjoern pisze:jak z dziwnego? z innego niż zwykłe zderzaki? takiego plasitku jest pełno dookoła :)
Pewnie ma na myśli laminat zamiast ABS'u. Ale to w sumie nawet prościej. Tnie zderzak jak chce a resztę uzupełnia matą szklaną z żywicą. Robota prosta. Szlifuje się dość fajnie szlifierką. Tylko potem przed lakierowaniem trzeba żelkot położyć.


Przeciez zderzaki ori z r32 nie sa wykonane z abs'u ani laminatu... Tylko dziwnego plastiku..

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 12, 2016 11:39
autor: lwlw
Panowie mam problem - pojawiły mi się wibracje przy przyspieszaniu, ogólnie jak auto ciągnie, tak powyżej 100. To podobno przegub wewnętrzny? Jak ustalić który? Jakieś inne rzeczy? Czy opony mogę wykluczyć? Nie są już pierwszej młodości, ale to by chyba biło cały czas a nie tylko jak się gazu daje? Dodam, że niedawno sprzęgło robiłem, wywaliłem dwumasę - może tu jest jakiś problem? Ale nie jestem w stanie powiedzieć czy to się zbiega w czasie, bo mało trasami ostatnio jeździłem i nie wiem kiedy to się zaczęło, może przypadek.

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 12, 2016 12:57
autor: Stanley777
lwlw, to jak nie jest 100% diagnoza, miałem u siebie podobnie i okazało się ze to przegub zewnętrzny, jadąc jak zazebialo to robiło kierownicą jak puszczalem gaz było ok oprócz tego podczas skrętu w prawo stukalo z lewej strony.

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 12, 2016 13:54
autor: bjoern
lwlw, przyczyną może być zaówno przegub jak i dwumas, mam to samo u siebie :/ jak depnę mocno z niskich obrotów ~2k, to wtedy przenosi wibracje, Pytałem kuzyna to mówił, że na prawym wewn przegubie mam trochę za duży luz, złap jedną ręką za półoś a drugą za koniec przy skrzyni i poruszaj półosią, minimalny luz jest normalny.

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 12, 2016 14:53
autor: lwlw
No właśnie muszę popatrzeć, może coś będzie widać.
Myślę, że zewnętrzny raczej nie, bo nie stuka na skręconych kołach. Wewnętrzny to chyba drogi jest, to chyba razem z półosią?
Dwumasy już nie mam :-)

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 12, 2016 15:29
autor: Stanley777
lwlw, sam przegub wewnętrzny a na co Ci nowa półoś :jezor:
Cena przegubu wedle uznania co do firmy , Hart, LTR, Pascal, Statim, MaxGear, Metelli, SKF, Spidan, na 4/5 pierwszych firm w kwestii przegubu wewn. to nawet bym nie spojrzał, ale m.in takie firmy wystepują, co kupisz zalezy od Ciebie :bigok: i nie daj sie złapać na sprzedawce który sypie teksty "Panie bierz ten sporo osób bierze i jest zadowolona" kazdy sprzedawca wciska to czym handluje :D

Re: Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 12, 2016 15:53
autor: sebekgolf
MnichPro pisze:
sebekgolf pisze:
bjoern pisze:jak z dziwnego? z innego niż zwykłe zderzaki? takiego plasitku jest pełno dookoła :)
Pewnie ma na myśli laminat zamiast ABS'u. Ale to w sumie nawet prościej. Tnie zderzak jak chce a resztę uzupełnia matą szklaną z żywicą. Robota prosta. Szlifuje się dość fajnie szlifierką. Tylko potem przed lakierowaniem trzeba żelkot położyć.


Przeciez zderzaki ori z r32 nie sa wykonane z abs'u ani laminatu... Tylko dziwnego plastiku..


No to jak jest z innego plastiku ( nie dziwnego, tylko innego) to kupujesz spoiwo pod ten typ plastiku. Najgorszy jest PP bo tego nie chcą się kleje chwytać. Wtedy pozostaje tylko spawarka do plastiku. Ogólnie większość da się pokleić klejem firmy Versachem do plastiku. Fajnie się nim robi.

Stanley777 pisze:lwlw, to jak nie jest 100% diagnoza, miałem u siebie podobnie i okazało się ze to przegub zewnętrzny, jadąc jak zazebialo to robiło kierownicą jak puszczalem gaz było ok oprócz tego podczas skrętu w prawo stukalo z lewej strony.
Najprościej zewnętrzny sprawdza się tak :

Stajesz na parkingu, opuszczasz szyby, skręcasz koła na całego, wrzucasz wsteczny i powoli zaczynasz jechać do tyłu w kółko. Jak będzie miarowe chrupanie to już wiadomo ze to zewnętrzny. Wewnętrzny najprościej na podnośniku sprawdzić.

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 12, 2016 16:43
autor: lwlw
A bo myślałem, że to jest razem.
Jakbym miał kupować Harta to już bym wolał używaną półoś kupić :chytry:
Ok, dzięki wszystkim.

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 12, 2016 17:01
autor: trepson_vlcrew
chopy silniczki elektrycznych szyb o początku 1c2 jakiego potrzebują modułu komfortu ?

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 12, 2016 17:13
autor: Qto
theblues888, 1C...ale pamiętaj że te silniczki to angole

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 12, 2016 17:31
autor: trepson_vlcrew
wiem wiem... zamieni sie stronami i będzie gitarra ;) dzięki

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 12, 2016 18:16
autor: Paviarotti
lwlw pisze:Jakbym miał kupować Harta to już bym wolał używaną półoś kupić :chytry:
To akurat jest całkiem sensowne rozwiązanie. Ori gumy były wytrzymałe, a jeśli trafisz na niezajechany przegub to jest szansa, że pojeździ jeszcze sporo.

Kącik posiadaczy MK4

: sob mar 12, 2016 19:35
autor: lwlw
No właśnie ja mam gumy w super stanie jeszcze. Na szafie 324 kkm.