Re: Kącik posiadaczy MK4
: czw mar 10, 2016 08:59
Twój ? Czy dalej brak czasu na kończenie ? Kibicowalem ostro projektowi, ale odkąd pracuję zawodowo to i u mnie wszystkie projekty leżąhayperekpo pisze:A tam, niech się robi hałasChrzanek` pisze:Tylko nie wstawiajcie tego na facebooka na grupy, bo zjedzą Was
Zależy od bieżnika i gumy, nie od producentayogi_ziom pisze:Chyba najgorsze opony na których jeździłem. Miałem w dwóch autach, przyczepność na mokrym jak dla mnie zerowa.sebekgolf pisze:Z budżetowych a dość dobrych opon to Barumki są. Tyle że dość szybko znikają w porównaniu z innymi.
Ostatnio znajomy z mojego polecenia wziął sobie też nexena i bardzo zadowolony.
Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka
U mnie pomiędzy stelażem lusterka a trójkątem, w miejscu gdzie są te frezy też jest delikatny luz. To bez znaczenia. Ważne jest, abyś posmarował powierzchnie podczas składania tego do kupy oraz odpowiednio mocno ścisnął sprężynę podczas składania, bo inaczej lusterko będzie wibrować.krazorek pisze:Nie o plastik chodzi tylko o trzpień pod sprężyną - tam są dwa frezy, które trzymają Ci pozycje normalną/złożoną. O ile złożona jest taka sama tak w pozycji normalnej kąty się różnią między GB i EU.
Podpowiem Ci jeszcze, że ja całą operację wykonałem na aucie bez odkręcania tego mocowania - teraz masz już chyba jasność co zostaje od EU a co dajesz od GB.
Kiedyś daaaawno temu drążyłem temat bo mi walnęła sprężyna w moim tdi. Wszystkich sprężyn stosowanych w MK4 było pod 20 rodzajów. Jak chcesz szukać takich samych, to musisz patrzeć po oznaczeniu kropkowym ( te kolorowe kropki na sprężynie). Inaczej nie dojdziesz która będzie pasować. Różniły się średnicami drutu, twardością, długością, charakterystyką.ViruS001 pisze:Tyle to wiem, tylko właśnie nie wiem czy 1.4 ma taką samą twardość jak 1.6 bo tych to w ogóle nie można znaleźć :/krazorek pisze:ViruS001, Podejść podejdzie, ale twardością się pewnie będzie różnił a co za tym idzie nie możesz wymienić jednego tylko dwa. Amor to jest element, na którego zużycie wpływa wiele czynników i auto się może różnie zachowywać jak dasz dwa różne amortyzatory. Od diesla do benzyny to sprężyny przekładali żeby było sztywniej, o amortyzatorach było cicho...
Ja to bym poprowadził kawałek kabelka przez przepust bo bym widoku upieprzonych zawiasów smarem nie wytrzymałkrazorek pisze:Chrzanek`, Swoją drogą mam antenę od CB na klapie i kolo co mi montował stwierdził, że nie mam masy na klapie i opierdzielił miedziuchą zawiasy. Jak narzazie nic się nie dzieje...