Strona 530 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 01, 2016 19:08
autor: Robson91
Można założyć amor o krótszym tłoczysku od dotychczasowego ? Oczywiscie mowa o gwincie

Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 01, 2016 19:15
autor: boris_kafarrow
Wg mnie, w niczym, to nie będzie przeszkadzało.

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 01, 2016 19:36
autor: Barton_
Paska jak i całego rozrządu można wcale nie wymieniać.
Wystarczy dać 20 zeta na tacę, wypowiedzieć intencję i mocno wierzyć, że część wytrzyma kolejne 10 tysięcy kilometrów.

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 01, 2016 19:40
autor: lwlw
To inaczej - co mówi instrukcja w kwestii zalecanego interwału paska? :chytry:
No ale nic - przynajmniej się ruch w temacie zrobił :bigok:

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 01, 2016 19:56
autor: RA_FEEL_IT!
Panowie, czy dokładka jahre podejdzie do mojego wozidła z coolerem?

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 01, 2016 19:57
autor: Barton_
Instrukcja traktuje o częściach sygnowanych logo VW czy o zamiennikach?

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 01, 2016 19:58
autor: Qto
lwlw pisze:To inaczej - co mówi instrukcja w kwestii zalecanego interwału paska?
zależy od rocznika (paska, przed 06.99 były inne niż po tej dacie - instrukcja zakłada że kupisz pasek w ASO) i skrzyni biegów - 60 dla pierwszych pasków lub 90kkm dla nowszych. W przypadku zerwania też zaleca wymianę :los2:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 01, 2016 20:10
autor: flatron1984
Ja kiedyś pytałem w ASO co ile należy wymieniać pasek. Koleś zapytał o oznaczenie silnika (silnik ALH) i powiedział, że co 90tys. Mówił że wymieniało się też co 60tys jak szedł plastikowy napinacz i pasek nie wzmacniany, ale teraz to już raczej nie spotykane

Kącik posiadaczy MK4

: pn lut 01, 2016 22:47
autor: krazorek
Jednak przy naciąganiu pasa musiałem szarpnąć odkręcając śrubę na kole od zaworów bo było zawsze 0.0 CF a dzisiaj patrzę i jest 3.3 CF. Z tego co doczytałem na forum Passata lepiej jak jest ujemna wartość niż dodatnia. Korygując trafiłem na wartość -0.6. Ujdzie nie?

Jak to się prawidłowo powinno robić? Bo na stojącym silniku jest zawsze 0.0 dopiero jak się odpali to jest jakaś wartość...? Metodą prób i błędów?

Qto Jak mi się po trasie zerwał to go nitką poszyłem i jeszcze pociągnął te 20 kkm do kolejnego zerwania. Raz można zeszyć, więc ludzi na koszty nie naciągaj :los2:
Chyba że w paru miejscach strzeli to wtedy nitka za drogo wychodzi...

Kącik posiadaczy MK4

: wt lut 02, 2016 00:29
autor: KoJ@K
krazorek, -0,6 niby może być, masz w aucie zrobiony program ? Sprawdza się na odpalonym oczywiście, najlepiej zagrzanym silniku, a jeszcze lepiej jest zrobic loga grupy 004 i zobaczyc, do jakich obrotów i jak trzyma napinacz.

Kącik posiadaczy MK4

: wt lut 02, 2016 16:55
autor: Paclawek
Panowie mam pytanie trochę z innej beczki. Mam z piwnicy masę kluczy (płaskich oczek itd.) nie są to jakieś chińskie tandety tylko stare polskie narzędzia. Niestety są dość mocno zaśniedziałe. Ma ktoś pomysł w czym je wymoczyć żeby nadawały się jeszcze do używania?? Jakieś nitro czy benzyna? :?

Kącik posiadaczy MK4

: wt lut 02, 2016 17:05
autor: krazorek
Oczywiście że jest program :bigok: 141 KM wypluł.
Silnik był ciepły, ale jeszcze tak jak piszesz - muszę to wszystko zlogować.
Czyli grupy 4 8 i 10 nie?

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt lut 02, 2016 17:07
autor: yogi_ziom
Paclawek pisze:Panowie mam pytanie trochę z innej beczki. Mam z piwnicy masę kluczy (płaskich oczek itd.) nie są to jakieś chińskie tandety tylko stare polskie narzędzia. Niestety są dość mocno zaśniedziałe. Ma ktoś pomysł w czym je wymoczyć żeby nadawały się jeszcze do używania?? Jakieś nitro czy benzyna? :?
Fosol

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka

Kącik posiadaczy MK4

: wt lut 02, 2016 17:31
autor: KoJ@K
Jesli chodzi o rozrzad to 004. Zobaczysz po logach jak trzyma napinacz od 3000-4000obr, czy bedzie duzo na + uciekalo, jak jest program to ja bym z miejsca ustawil okolice -1.5 i wtedy logi.