Kącik posiadaczy MK4

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

Awatar użytkownika
Robson91
VW Baron
VW Baron
Posty: 3352
Rejestracja: pn cze 11, 2012 11:51
Lokalizacja: Małopolskie

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Robson91 » pn lut 01, 2016 19:08

Można założyć amor o krótszym tłoczysku od dotychczasowego ? Oczywiscie mowa o gwincie

Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=533635" onclick="window.open(this.href);return false; powoli do przodu...

Obrazek

boris_kafarrow
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 753
Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: boris_kafarrow » pn lut 01, 2016 19:15

Wg mnie, w niczym, to nie będzie przeszkadzało.



Awatar użytkownika
Barton_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: śr sty 14, 2015 13:18
Lokalizacja: Tu i Tam

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Barton_ » pn lut 01, 2016 19:36

Paska jak i całego rozrządu można wcale nie wymieniać.
Wystarczy dać 20 zeta na tacę, wypowiedzieć intencję i mocno wierzyć, że część wytrzyma kolejne 10 tysięcy kilometrów.


________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: lwlw » pn lut 01, 2016 19:40

To inaczej - co mówi instrukcja w kwestii zalecanego interwału paska? :chytry:
No ale nic - przynajmniej się ruch w temacie zrobił :bigok:



Awatar użytkownika
RA_FEEL_IT!
Administrator
Administrator
Posty: 2306
Rejestracja: pt gru 19, 2008 16:14
Lokalizacja: Wrocław
Auto: Passat B5 FL 1.8T
Silnik: AWT

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: RA_FEEL_IT! » pn lut 01, 2016 19:56

Panowie, czy dokładka jahre podejdzie do mojego wozidła z coolerem?



Awatar użytkownika
Barton_
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 768
Rejestracja: śr sty 14, 2015 13:18
Lokalizacja: Tu i Tam

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Barton_ » pn lut 01, 2016 19:57

Instrukcja traktuje o częściach sygnowanych logo VW czy o zamiennikach?


________________________
Wysłane ze schabowego przy użyciu widelca.

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19378
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Qto » pn lut 01, 2016 19:58

lwlw pisze:To inaczej - co mówi instrukcja w kwestii zalecanego interwału paska?
zależy od rocznika (paska, przed 06.99 były inne niż po tej dacie - instrukcja zakłada że kupisz pasek w ASO) i skrzyni biegów - 60 dla pierwszych pasków lub 90kkm dla nowszych. W przypadku zerwania też zaleca wymianę :los2:



flatron1984
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 422
Rejestracja: ndz mar 25, 2012 17:42

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: flatron1984 » pn lut 01, 2016 20:10

Ja kiedyś pytałem w ASO co ile należy wymieniać pasek. Koleś zapytał o oznaczenie silnika (silnik ALH) i powiedział, że co 90tys. Mówił że wymieniało się też co 60tys jak szedł plastikowy napinacz i pasek nie wzmacniany, ale teraz to już raczej nie spotykane


ALH -> seria 98,1KM/225Nm -> soft 122,2KM/290,5Nm -> 0,205 & korekta 142,5KM/319Nm

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » pn lut 01, 2016 22:47

Jednak przy naciąganiu pasa musiałem szarpnąć odkręcając śrubę na kole od zaworów bo było zawsze 0.0 CF a dzisiaj patrzę i jest 3.3 CF. Z tego co doczytałem na forum Passata lepiej jak jest ujemna wartość niż dodatnia. Korygując trafiłem na wartość -0.6. Ujdzie nie?

Jak to się prawidłowo powinno robić? Bo na stojącym silniku jest zawsze 0.0 dopiero jak się odpali to jest jakaś wartość...? Metodą prób i błędów?

Qto Jak mi się po trasie zerwał to go nitką poszyłem i jeszcze pociągnął te 20 kkm do kolejnego zerwania. Raz można zeszyć, więc ludzi na koszty nie naciągaj :los2:
Chyba że w paru miejscach strzeli to wtedy nitka za drogo wychodzi...



Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: KoJ@K » wt lut 02, 2016 00:29

krazorek, -0,6 niby może być, masz w aucie zrobiony program ? Sprawdza się na odpalonym oczywiście, najlepiej zagrzanym silniku, a jeszcze lepiej jest zrobic loga grupy 004 i zobaczyc, do jakich obrotów i jak trzyma napinacz.


Obrazek

Awatar użytkownika
Paclawek
Kapitan Palniczek
Kapitan Palniczek
Posty: 141
Rejestracja: czw sty 15, 2009 13:07
Lokalizacja: Łódź
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: Paclawek » wt lut 02, 2016 16:55

Panowie mam pytanie trochę z innej beczki. Mam z piwnicy masę kluczy (płaskich oczek itd.) nie są to jakieś chińskie tandety tylko stare polskie narzędzia. Niestety są dość mocno zaśniedziałe. Ma ktoś pomysł w czym je wymoczyć żeby nadawały się jeszcze do używania?? Jakieś nitro czy benzyna? :?


Obrazek
TURBODIESEL INTERCOOLER POLSKA NIEMCY STEFAN MOLLER!

Awatar użytkownika
krazorek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 458
Rejestracja: pt gru 25, 2009 18:17
Lokalizacja: centralna PL

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: krazorek » wt lut 02, 2016 17:05

Oczywiście że jest program :bigok: 141 KM wypluł.
Silnik był ciepły, ale jeszcze tak jak piszesz - muszę to wszystko zlogować.
Czyli grupy 4 8 i 10 nie?



Awatar użytkownika
yogi_ziom
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 739
Rejestracja: wt cze 19, 2012 21:36
Lokalizacja: Szczecin

Re: Kącik posiadaczy MK4

Post autor: yogi_ziom » wt lut 02, 2016 17:07

Paclawek pisze:Panowie mam pytanie trochę z innej beczki. Mam z piwnicy masę kluczy (płaskich oczek itd.) nie są to jakieś chińskie tandety tylko stare polskie narzędzia. Niestety są dość mocno zaśniedziałe. Ma ktoś pomysł w czym je wymoczyć żeby nadawały się jeszcze do używania?? Jakieś nitro czy benzyna? :?
Fosol

Wysłane z mojego SM-T705 przy użyciu Patapalka


Kupię: Wkład dojazdówki 18"

Sprzedam: 3SDM 0.01 18" 5x100 8,5J i 9,5J + Nexen N'Fera SU1

MK4 GTI TDI -> Mój szaraczek :)

Awatar użytkownika
KoJ@K
...
...
Posty: 5923
Rejestracja: pt maja 28, 2010 08:45
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Kącik posiadaczy MK4

Post autor: KoJ@K » wt lut 02, 2016 17:31

Jesli chodzi o rozrzad to 004. Zobaczysz po logach jak trzyma napinacz od 3000-4000obr, czy bedzie duzo na + uciekalo, jak jest program to ja bym z miejsca ustawil okolice -1.5 i wtedy logi.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości