Jak to nie pomoże to wymień tuleje wahacza. Mam u mnie to samo. I wlasnie sie będę bral za wymianę tulei na poli. Ja byłem na ustawieniu zbieżności, bo sciagalo w prawo a kiera z lekka "patrzyła" w lewo. Po zbieżności niby kiera prosto ale ciągle sciagalo. I niedawno znalazłem rzekomego winowajce. Tuleja prawego wahacza.
Kącik posiadaczy MK4
Moderator: VIP
Re: Kącik posiadaczy MK4
Ostatnio zmieniony sob sty 30, 2016 00:13 przez joseph82, łącznie zmieniany 1 raz.
meine Golf LW5Z 3D AJM http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=442730" onclick="window.open(this.href);return false;
Kącik posiadaczy MK4
krazorek, a co Ty chcesz w ogole zrobic? Wymienic rozrzad? Jesli tak, to musisz to kółko odkrecic.
Kącik posiadaczy MK4
Stary... Wiem że muszę je odkręcić tylko do końca nie mam pomysłu jak...
Bo jeszcze się zdarzały wersje, że były imbusy 7mm i jak je odkręcałeś to schodziło tylko to koło pasowe bez trybu co napędza rozrząd...ale niestety w AXRze jest inaczej i nawet jak odkręcę te imbusy 6mm to i tak ta śruba z łbem 12kątnym będzie trzymać całość. Dlatego chyba muszę jakoś skombinować zestaw nasadek 12kątnych i zdjąć całość razem z tym trybem. Jednakże domyślam się że nie będzie łatwo tego odkręcić. Nie mogę całości zblokować rozrządem bo sobie narobię kłopotów tylko musi być patent na podtrzymanie tego koła i odkręcenie śruby. Jak się bardzo wkur.. to pojadę w niedzielę od rana na giełdę samochodową i zakupię klucz elektryczny z udarem i wtedy powinno pójść? Czy jeszcze nie koniecznie?
Bo jeszcze się zdarzały wersje, że były imbusy 7mm i jak je odkręcałeś to schodziło tylko to koło pasowe bez trybu co napędza rozrząd...ale niestety w AXRze jest inaczej i nawet jak odkręcę te imbusy 6mm to i tak ta śruba z łbem 12kątnym będzie trzymać całość. Dlatego chyba muszę jakoś skombinować zestaw nasadek 12kątnych i zdjąć całość razem z tym trybem. Jednakże domyślam się że nie będzie łatwo tego odkręcić. Nie mogę całości zblokować rozrządem bo sobie narobię kłopotów tylko musi być patent na podtrzymanie tego koła i odkręcenie śruby. Jak się bardzo wkur.. to pojadę w niedzielę od rana na giełdę samochodową i zakupię klucz elektryczny z udarem i wtedy powinno pójść? Czy jeszcze nie koniecznie?
Kącik posiadaczy MK4
Stary... Tez mialem AXRa i wymieniajac rozrzad nie uzywalem zadnych udarowych kluczy.
- BartesWZL
- Gadatliwa bestia
- Posty: 782
- Rejestracja: ndz mar 29, 2015 15:25
- Lokalizacja: Lubin/ dolnośląskie
Kącik posiadaczy MK4
Na firmie robimy to pneumatem i nasadka Stanleya 12 Kątna bez ruszenia się rozrządu Możesz jeszcze poprosić kogoś żeby przytrzymał kluczem wałek rozrządu a Ty odkręcaj śrubę wału grzechotka:)
Moje MKIV 2.0 Votex/X3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=578589" onclick="window.open(this.href);return false;
Corrado VR6 <3
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=91&t=605382" onclick="window.open(this.href);return false;
- sebekgolf
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2220
- Rejestracja: sob wrz 25, 2010 09:48
- Lokalizacja: Goteborg/Oberschlesien
- Auto: Volvo S60 T6 R-Design, MK4 GT TDI i inne takie
Kącik posiadaczy MK4
Ja pieprzę dobra nasadka i odpowiednio długie ramię. Wbij bieg i niech ktoś na hamulcu przytrzyma
Co do ustawienia rozrządu, wałek da się zablokować gwoździem a wał ustawiasz na znaku na kole zamachowym przez "oczko" w dzwonie sprzęglowym
Co do ustawienia rozrządu, wałek da się zablokować gwoździem a wał ustawiasz na znaku na kole zamachowym przez "oczko" w dzwonie sprzęglowym
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 753
- Rejestracja: ndz gru 02, 2012 18:11
Kącik posiadaczy MK4
KoJ@k Ale nie powiedziałeś, że te 4 imbusy się odkręca.
Mam już luźne to koło pasowe i teraz muszę dobrze rozrząd zblokować. Gdzie bym nie patrzył to wszyscy mówią o otworze rewizyjnym koła zamachowego, a u mnie tego nie widzę...co za dziwny silnik...
A będzie dobrze jak zapnę bieg, kołkiem zablokuje hamulec i wtedy się nie ruszy?
Mam już luźne to koło pasowe i teraz muszę dobrze rozrząd zblokować. Gdzie bym nie patrzył to wszyscy mówią o otworze rewizyjnym koła zamachowego, a u mnie tego nie widzę...co za dziwny silnik...
A będzie dobrze jak zapnę bieg, kołkiem zablokuje hamulec i wtedy się nie ruszy?
Kącik posiadaczy MK4
Zeby zdjac kolo pasowe odkrecasz tylko te 4 imbusy, dzisiaj robilem rozrzad w avb, a to jest praktycznie to samo co u. Ciebie. A zeby zblokowac rozrzad to najprosciej i najpewniej bedzie uzyc do tego blokad, kosztuja grosze, a sprawe Ci ulatwią.
Kącik posiadaczy MK4
Zmyliło mnie to, że wizualnie ta śruba z łbem 12kątnym wyglądała tak jak by trzymała całe koło pasowe, a tak nie było...
Wbiłem mu 5 i wcisnąłem hamulec kołkiem tak jak pisałem i nawet nie myślał żeby się gdzieś ruszać^^ Dodatkowo na obu kołach miałem większość możliwych punktów charakterystycznych poznaczonych farbą.
Odpaliłem wczoraj tylko po to żeby zassał płyn chłodniczy i wydaje mi się że przy tych kołach pasowych ciszej to wszystko pracowało.
Podpowiedz mi jeszcze co się po wymianie rozrządu na VAGu sprawdza? Tylko ten kąt odchyłki na wale?
Kącik posiadaczy MK4
Każdemu kto się zastanawia nad przeróbką na sztywne koło zamachowe zdecydowanie polecam Mam od piątku i jestem zadowolony - nie ma żadnych wibracji czy hałasów jak niektórzy straszą, rusza się płynnie, a pedał chodzi tak mięciutko jakby go prawie nie było - choć to akurat dlatego, że nowe
Kącik posiadaczy MK4
Panowie pytanie mam:
Wymieniałem tracze + klocki (przód -Textar) w tym tygodniu, do tego wszła wymiana zwrotnicy (używka) bo gwinty się wyrobiły. Do tego czasu przejechane ok 800 km - hamulce dalej piszczą a poczatkowo klocki ocierały o tarcze (było słychać zwłaszcza przy ekranach dzwiękochłonnych). Od czasu do czasu dalej coś ociera. Moje pytania:
1) Zestaw trefny?
2) Robocizna nie dokońca udana?
3) Zwrotnica jakaś trefna?
4) Jakiś piasek się tam dostał i mnie wku...rza
Co w ogóle wchodzi w skałd takiej zwrotnicy?
Wymieniałem tracze + klocki (przód -Textar) w tym tygodniu, do tego wszła wymiana zwrotnicy (używka) bo gwinty się wyrobiły. Do tego czasu przejechane ok 800 km - hamulce dalej piszczą a poczatkowo klocki ocierały o tarcze (było słychać zwłaszcza przy ekranach dzwiękochłonnych). Od czasu do czasu dalej coś ociera. Moje pytania:
1) Zestaw trefny?
2) Robocizna nie dokońca udana?
3) Zwrotnica jakaś trefna?
4) Jakiś piasek się tam dostał i mnie wku...rza
Co w ogóle wchodzi w skałd takiej zwrotnicy?
Pij mleko będziesz wielki
- Paviarotti
- Lord GTI
- Posty: 3931
- Rejestracja: wt paź 18, 2011 22:39
- Lokalizacja: Jędrzejów
Kącik posiadaczy MK4
lwlw, ja też polecam. Może nie jest to tłumienie wibracji na poziomie nowego dwumasu, ale zdecydowanie MEGA lepiej niż na wytłuczonym dwumasie. W moim przypadku ogromna zmiana na plus w komforcie, w końcu nie telepie budą poniżej 2 tys. obrotów
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości