ano to miałem na myśli u mnie się pojawiały pod siedzeniem pasażera z przodu i pod fotelem kierowcy, dokładnie pod dywanem, jeśli tak to pół biedy ściągasz boczki drzwi i poprawiasz folię technologiczną, czy tam przeciwwilgociową .barto125 pisze: chyba że pod dywanem.
Kącik posiadaczy MK2
Moderator: VIP
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kącik posiadaczy MK2
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Re: Kącik posiadaczy MK2
dla mnie z ciekawości, chcę zobaczyć ile w PL zarejestrowanych jest ISUZU TROOPER 3.0 DTI DOHCinż. Mk2_marcin pisze:potrzebujesz jakieś info do pracy mgr, czy dla zabicia z ciekawości?damian_piaski pisze:ciekawi mnie czy jest sposób na to aby sprawdzić ile aut danego modelu zarejestrowanych jest w pl
np ile golfów 2 ile lambo itd
jak myślicie da radę to sprawdzić?
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Kącik posiadaczy MK2
Myślę ze da rady możesz zadzwonić do wydziału komunikacji powiedzieć ze jesteś z gazety motoryzacyjnej i zapytać się ile jest takich sztuk danej marki aut w polsce. Próbować mozesz
Kącik posiadaczy MK2
No i sprzęgło naprawione (trza było linkę naciągnąć ) i jutro pierwsza dłuższa jazda - do pokonania 30km w jedną stronę
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK2
Żyję
Ale nigdy, żadnym samochodem tyle nie stałem na awaryjnych
4x na odcinku 35km (w drodze do domu) spało mi cięgno ze skrzyni biegów.
Nie pasuje mi jedno - strasznie potrafi zamulić jadąc pod górkę, pomimo, że gaz w podłodze to on spada z obrotów i trzeba mieszać biegami.
Poza tym będzie trzeba zainwestować w wygłuszenie, bo trochę głośno się zrobiło w środku i coś ogarnąć pod maską bo jest jeden dźwięk, który mi się nie podoba, a nie mam bladego pojęcia skąd może się brać, a mianowicie przy przyspieszaniu, jak dostanie moment obrotowy (obrotów nie podam, bo nie działa obrotomierz) i turbo zacznie dmuchać tak jak powinno to przy zmianie biegów coś się raz zatłucze - najczęściej przy zmianie z 1 na 2.
Poduszka silnika raczej to nie jest bo by mi cały czas się na dziurach tłukło i autem rzucało. Zastanawiałem się nad wydechem jak miałem nie przykręcony bo leżał na maglownicy ale wydech teraz mam poskładany, a dźwięk został.
Next step - zmiana zawieszenia, bo trochę pływa na dziurach
Ale nigdy, żadnym samochodem tyle nie stałem na awaryjnych
4x na odcinku 35km (w drodze do domu) spało mi cięgno ze skrzyni biegów.
Nie pasuje mi jedno - strasznie potrafi zamulić jadąc pod górkę, pomimo, że gaz w podłodze to on spada z obrotów i trzeba mieszać biegami.
Poza tym będzie trzeba zainwestować w wygłuszenie, bo trochę głośno się zrobiło w środku i coś ogarnąć pod maską bo jest jeden dźwięk, który mi się nie podoba, a nie mam bladego pojęcia skąd może się brać, a mianowicie przy przyspieszaniu, jak dostanie moment obrotowy (obrotów nie podam, bo nie działa obrotomierz) i turbo zacznie dmuchać tak jak powinno to przy zmianie biegów coś się raz zatłucze - najczęściej przy zmianie z 1 na 2.
Poduszka silnika raczej to nie jest bo by mi cały czas się na dziurach tłukło i autem rzucało. Zastanawiałem się nad wydechem jak miałem nie przykręcony bo leżał na maglownicy ale wydech teraz mam poskładany, a dźwięk został.
Next step - zmiana zawieszenia, bo trochę pływa na dziurach
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Cięgno Ci spada, bo się wypina zapinka, czy się wysuwa z zapinki?
Co do zamulania, sprawdź czy gdzieś powietrze nie leci w przewodach.
Co może tłuc, to nie mam pojęcia...
Co do zamulania, sprawdź czy gdzieś powietrze nie leci w przewodach.
Co może tłuc, to nie mam pojęcia...
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
Wysuwa się.
W których przewodach ma lecieć powietrze?
Co do tłuczenia to mam pierwszego kandydata - wydech - obija się o pas tylny ale czy to na pewno on to nie wiem.
Teraz się przejechałem i zauważyłem, że jak turbo dmucha, czyli silnik ma swój moment i jak odpuszczę gaz i przycisnę z powrotem do końca to też się tłucze.
W których przewodach ma lecieć powietrze?
Co do tłuczenia to mam pierwszego kandydata - wydech - obija się o pas tylny ale czy to na pewno on to nie wiem.
Teraz się przejechałem i zauważyłem, że jak turbo dmucha, czyli silnik ma swój moment i jak odpuszczę gaz i przycisnę z powrotem do końca to też się tłucze.
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Od paliwa.
Jak się wysuwa to wyczyścić i na klej.
Jak się wysuwa to wyczyścić i na klej.
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
No jakiś bąbel się pokaże z powietrzem w przewodzie od filtra do pompy ale to mały bąbel i to nie cały czas.
Jak wyregulować cięgna bo dzisiaj zgubiłem wsteczny i nie mogłem go już znaleźć
Jak wyregulować cięgna bo dzisiaj zgubiłem wsteczny i nie mogłem go już znaleźć
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Kącik posiadaczy MK2
Normalnie masakra do piątku muszę oddać pracę mgr a moja promotorka jak zwykle się ociąga...
miała mi sprawdzić i wysłać na emaila. A składanie prac itd.. też jest czasochłonne bo druk zajmuje 1 dzień i kompletowanie dokumentów drugi dzień. załamka
miała mi sprawdzić i wysłać na emaila. A składanie prac itd.. też jest czasochłonne bo druk zajmuje 1 dzień i kompletowanie dokumentów drugi dzień. załamka
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK2
o pamiętam to... bieganie z obiegówką...
Prace sam sobie wydrukowałem w domu tylko dałem do oprawienia
wiem z własnego doświadczenia że to wszystko się załatwia na ostatnią chwilę więc się nie martw
Prace sam sobie wydrukowałem w domu tylko dałem do oprawienia
wiem z własnego doświadczenia że to wszystko się załatwia na ostatnią chwilę więc się nie martw
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
Kącik posiadaczy MK2
Ja to mam cholerne szczęście.
Ogarniam sobie to i tamto przy aucie i się patrzę, coś mam krzywy pas przedni.
Patrzę się - belka mi się odkręciła z jednej strony i się oparła na pasie - masakra
Ogarniam sobie to i tamto przy aucie i się patrzę, coś mam krzywy pas przedni.
Patrzę się - belka mi się odkręciła z jednej strony i się oparła na pasie - masakra
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK2
przyszły dziś springi do golfa... lesjofors dedykowane konkretnie pod 1.8AGN mam nadzieję że się sprawdzą bo na KYB mało misy nie urwałem...
na tył też mam nowe i chcę zrobić gruntowny remont zawieszki z tyłu, muszę z tyłu belkę wywalić polakierować i wymienic osłony tarcz i nowe silentbloki dać. Jestem przerażony bo nigdy tego nie robiłe a nie chcę zginąć przy tym i popsuć auta
na tył też mam nowe i chcę zrobić gruntowny remont zawieszki z tyłu, muszę z tyłu belkę wywalić polakierować i wymienic osłony tarcz i nowe silentbloki dać. Jestem przerażony bo nigdy tego nie robiłe a nie chcę zginąć przy tym i popsuć auta
Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości