Marcin gaz odpada... ważny jest dla mnie bagażnik który i tak w mk4 jest mały a wozić zapas to już w ogóle nic nie zapakuję... szukam mk2 w dieslu i koniec, na dojazdy do roboty nie ma nic lepszego.
Kącik posiadaczy MK2
: wt kwie 08, 2014 22:31
autor: inż. Mk2_marcin
damian_piaski, ile km robisz do roboty? albo rocznie?
kupujesz coś? czy nadal oglądasz?
Re: Kącik posiadaczy MK2
: śr kwie 09, 2014 00:52
autor: Max93
Paviarotti pisze:
inż. Mk2_marcin pisze:to bardzo nie dobrze bo jak wysiądzie wspomaganie to będzie 100 razy gorzej kręcić kierownicą.
No wiem w sobotę będziemy działać z mechanikiem.
Wiem coś o zepsutym wspomaganiu
Kieruje się gorzej niż **ujowo, tylko, że mi pompa powiedziała papa
Kącik posiadaczy MK2
: śr kwie 09, 2014 01:49
autor: kubarog
A ja nie mam wcale wspomagania i o
Czasami można się nieźle zmęczyć jak trzeba trochę pokręcić po mieście i na parkingach, tym bardziej z mniejszą kierą i na szerszych kapciach
Kącik posiadaczy MK2
: śr kwie 09, 2014 02:03
autor: Max93
Nie mieć wspomagania, a mieć zepsute wspomaganie to dwie różne sytuacje.
Miałem traktora bez wspomagania na 185/75r14 i dużo lżej chodziła kierownica jak u mnie teraz przy 175/65r13. Już nie mówię o tym, że w Punto mk1, które miałem to tam nie potrzeba było mieć wspomagania bo tak fajnie chodziła kierownica
Kącik posiadaczy MK2
: śr kwie 09, 2014 02:13
autor: kubarog
No tak tu masz rację, jak padnie wspomaganie to dopiero jest masakra
Miałem okazję wyrwać kompletne wspomaganie w dobrej kasie, ale byłem już tak padnięty że nie chciało mi się go demontować
Stwierdziłem, że przy swapie dojdzie wspoma
Re: Kącik posiadaczy MK2
: śr kwie 09, 2014 07:33
autor: damian_piaski
inż. Mk2_marcin pisze:damian_piaski, ile km robisz do roboty? albo rocznie?
kupujesz coś? czy nadal oglądasz?
jest taki pomysł żeby kupić ale jak narazie nie ma mam czasu bo pracuje 7 dni w tygodniu
dziennie robie conajmniej 65 km
Kącik posiadaczy MK2
: śr kwie 09, 2014 11:42
autor: inż. Mk2_marcin
damian_piaski, to rzeczywiście mk2 diesel + klima
EDIT 21.23
Co tak cicho pany?
Re: Kącik posiadaczy MK2
: śr kwie 09, 2014 21:32
autor: damian_piaski
[youtube][/youtube]
brzmi pięknie
Kącik posiadaczy MK2
: czw kwie 10, 2014 00:28
autor: barto125
kubarog, nie trzeba na siłkę chodzić ;D
Re: Kącik posiadaczy MK2
: czw kwie 10, 2014 00:46
autor: Max93
damian_piaski pisze:[youtube][/youtube]
brzmi pięknie
Cudo ale i tak nie przebije to dźwięku V8'ki Scani jeszcze z serii 3, gdzie silnik był na zwykłej pompie.
Ale wracając do Cumminsa to nie trzeba wyjeżdżać do USA, żeby go posłuchać bo nasze polskie Solarisy jeżdżą na tych motorach
Dźwięk wolnoobrotowego, wysokoprężnego silnika mógłbym słuchać godzinami i nigdy by mi się nie znudził
Coraz bardziej mi się podoba to co robię.
Dzisiaj przyszedł do mnie amerykański kapitan, szkoleniowiec pilotów Lufthansa, który latał dla USAF.
Kącik posiadaczy MK2
: czw kwie 10, 2014 01:13
autor: barto125
I co z tym kapitanem? ;p
Kącik posiadaczy MK2
: czw kwie 10, 2014 01:20
autor: Max93
Lata tu i tak, po całym świecie, raz B-37 raz B-47 (jak mi na początku powiedział w lotniczym slangu to nie skapowałem o co kaman, a chodziło konkretnie o Boeing 737 i 747 JumboJet ) Tłumaczył mi różnice między 747-400, którym lata, a 747-800, którym latał.
W okresie letnim jest proszony przez Lufthansę, żeby latał w Europie, i ciągał ludy chrześcijańskie z Jerozolimy (jak dobrze pamiętam ), a dzisiaj mi mówił, że z Krakowa leci do Frankfurtu i tam robi przerwę.
Latał też z ambasadami i innymi wysoko postawionymi człowiekami
I jak dobrze zrozumiałem to ma 3 domy
2 w Kalifornii i jeden właśnie gdzieś w okolicach Jerozolimy (ale nie dam głowy uciąć, bo mówił typowym lotniczym slangiem z dziwnym angielskim akcentem)