Strona 499 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: czw sty 07, 2016 16:49
autor: Mattpl
szkoda, dzięki ;)

Kącik posiadaczy MK4

: czw sty 07, 2016 18:10
autor: bosse
Jak to nie pasuje z variant do HB? Oczywiście że pasuje przód i tył. Jedynie nie pasuje tył jeśli jest 4motion...

Kącik posiadaczy MK4

: czw sty 07, 2016 18:51
autor: Kondzio
Potrzebuję pomocy.
W czasie mrozów, temperatura na climatronicu ustawiona na max (HI) i na szybę leci gorące powietrze, ale na twarz oraz nogi zimne. Dopiero jak pochodzi ok. 10min leciało w miarę ciepłe.
Dziś zrobiłem diagnozę climatronica i wyskoczyly mi dwa błędy, o których nie znalazłem odpowiedzi która jasno mówi co i jak.
Nr błędów:
4FA i 318

Bora 2.3 V5

Kącik posiadaczy MK4

: czw sty 07, 2016 19:10
autor: piotrek233
piotrek233 pisze:przód tak- tył nie
bosse pisze:Jak to nie pasuje z variant do HB? Oczywiście że pasuje przód i tył. Jedynie nie pasuje tył jeśli jest 4motion...
Chyba kolego masz racje, wprowadziłem w błąd kolegę Mattpl. Na pewno była taka różnica w Golfie III wydalało mi się że w IV też tak jest...

Dla pewności niech ktoś potwierdzi że kombi i HB pasuje.

Kącik posiadaczy MK4

: czw sty 07, 2016 19:28
autor: nitrox89
piotrek233 pisze:Dla pewności niech ktoś potwierdzi że kombi i HB pasuje.
Potwierdzam, #pewne_info

Jak coś to mam gwint do pogonienia - JOM.

Kącik posiadaczy MK4

: czw sty 07, 2016 19:42
autor: Qto
tylko większość producentów do varianta ma osobny towar - pewnie sztywniejsza sprężyna
yogi_ziom pisze:Qto, szukaj BAM ewentualnie jakieś AUQ. Stan silnika bez rozbiórki ciężko sprawdzić. Możesz chyba co najwyżej organoleptycznie ogarnąć czy jest ok. Luzy turbiny, stan rozrządu itd.
patrzę za całym autem do pojeżdżenia na chwilę (z rok)...i jak będzie ok to graty do mnie a reszta na żyletki :los2: ...tylko muszę zobaczyć jak tu z ubezpieczeniem na takie wynalazki, bo podejrzewam że może być kilkukrotnie przekroczyć wartość auta :banghead:

Kącik posiadaczy MK4

: czw sty 07, 2016 20:17
autor: Mattpl
Ok, dzięki. Rozgraniczenie na hb i variant jest ze względu na to, że variant ma wyższe dopuszczalne naciski? Tak by przynajmniej wynikało z opisu AP u Mapeta.

Kącik posiadaczy MK4

: czw sty 07, 2016 23:05
autor: joseph82
Kondzio, https://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q= ... 6eMRVhMirA" onclick="window.open(this.href);return false;
to co znalazłem to w linku powyżej a co do pierwszego błędu to tu podaje jeszcze link z forum do rozwiązania problemu viewtopic.php?t=144660" onclick="window.open(this.href);return false;. Tylko, że u mnie było to że kalpa obiegu otwartego- zamkniętego z pozycji zamkniętej nie wracała do pozycji otwartej. To wziąłem rozebrałem wszystko, klapy recznie ustawiłem na poz otwartą i odłączyłem kostki zasilające. Fakt problem z parującymi szybami minęło a za to diagnozując klimatronika vagiem to wyskakuje mi błąd brak masy czy zwarcia coś tam coś tam ale wiem czym to jest spowodowane to zlewam to :okej:

Kącik posiadaczy MK4

: pt sty 08, 2016 09:28
autor: Dratwa
Pilna sprawa. Posypał mi się alternator i koszt jego regeneracji to okoł 600 zł, nowy kosztuje 700 zł, ale ja nie chcę wydawać aż tyle pieniędzy, więc myślę nad kupnem używanego.

http://allegro.pl/alternator-vw-1-9-tdi ... bi_c=61914" onclick="window.open(this.href);return false;

Dużo osób kupuje z tej aukcji, co o tym myślicie?

Kącik posiadaczy MK4

: pt sty 08, 2016 10:16
autor: BartesWZL
600zl? To co oni wszystko beda wymieniac? Dowiedz sie co Ci poszlo w nim i orientacyjnie powiem Ci ile to kosztuje w miare rozsadnej cenie.

Kącik posiadaczy MK4

: pt sty 08, 2016 10:23
autor: Qto
Dratwa, kup używkę lub jak z tej aukcji - regenerowany - 120A...i po kłopocie.

Kącik posiadaczy MK4

: pt sty 08, 2016 10:33
autor: MaciekV5
Dratwa, Gdzie tyle zawołali za regenerację? W Łodzi, jeśli chodzi o rozruszniki lub alternatory, to zawsze regeneruję na ul. Bydgoskiej, zazwyczaj dla alternatora to był przedział 200-400zł. Ewentualnie to co koledzy wyżej Ci podpowiedzieli.

Kącik posiadaczy MK4

: pt sty 08, 2016 11:03
autor: Dratwa
120A to podobno ta sama obudowa co 70A, potwierdzi ktoś?

Oddałem samochód do mechanika, bo.coś głośno terkotało pod maską. Winny był alternator. Mechanik był dzisiaj z tym alternatorem u elektryka na Kosynierów, no i tyle zawołali. Do wymiany są na pewno łożyska, koła pasowe i jakieś sprzęgło kierunkowe, szczotkotrzymacz też chyba. Ogólnie wszystko :los2:

Kącik posiadaczy MK4

: pt sty 08, 2016 11:09
autor: BartesWZL
Lozyska po 15zl za sztuke kolo pasowe ze sprzeglem musialbym zobaczyc, pewnie bedzie tez komutator to 40zl + nowe szczotki jesli regulator dobry 40zl i robota 100-150zl. Jesli alternator ladowal ale wydawal odglosy itp to to nie sa duze koszta, najdrozsze sa plyty prostownicze, wirniki, regulatory.

To nie jest 600zl, rozumiem wszystko kosztuje itp, ale zeby tak zdzierac z ludzi to jest po prostu nie porozumienie.