Strona 495 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: wt sty 05, 2016 20:39
autor: BartesWZL
Zębatka 11 zębowa jest inna i raczej nie polecam zmieniania, wsadź normalnie 10 zębów jak powinno być dla świętego spokoju.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt sty 05, 2016 20:54
autor: mtamig
Ok, dzięki

Wysłane z mojego Lenovo A820 przy użyciu Tapatalka

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt sty 05, 2016 20:55
autor: KoJ@K
nitrox89 pisze:Nie łatwiej kabel do klemy + i dotykać świec? Jak zaiskrzy to grzeje, jak nie to nie. Ja zmieniałem 2 lata temu i wszystkie 4 były out :helm:

To ze Ci iskrzy, to wcale nie znaczy, ze dogrzewa tak jak trzeba i w takim czasie jak trzeba. :bajer:

Kącik posiadaczy MK4

: wt sty 05, 2016 21:38
autor: Qto
Wracając do poliuretanów...kolorów raczej mieszał nie będę bo nie chce mi się czaszkować gdzie co dać. Brać od Mapeta czy szukać Powerflexów?

Kącik posiadaczy MK4

: wt sty 05, 2016 21:58
autor: Stanley777
A czy sprawdzanie świec na żarówkę 12V to też średni pomysł? mianowicie po zapłonie, jeden kabelek do świecy drugi do minusa aku, jak zaświeci to ok, jak nie to lipa. Pytam bo słyszałem że taka opcja też jest. Czy jest to wiarygodne?

Qto, gdzie kupisz to już kwestia kasy ja pamiętam brałem wtedy StrongFlexa były aukcje na allegro bo u Mapeta nie mogłem akurat wtedy wszystkiego skompletować. Masz też opcje brać z Olkusza, jest firma co zajmuje się tam poliuretanami.

Zwróć uwagę na poli tylnej belki jak dobrze pamiętam są dwa rozmiary, ja akurat brałem 72mm z tym że mój poli w tylną belkę ma wiadomo, środkiem otwór pod tuleje amelilinowa a oprócz tego ma porozwiercane otworki, dzięki którym właśnie 72mm jak już wskoczy to siedzi konkretnie.

Kącik posiadaczy MK4

: wt sty 05, 2016 22:03
autor: BartesWZL
Stanley kontrolke podpinasz pod + na aku i sprawdzasz, jak kontrolka swieci pełnym światłem to świeca dobra, jak nie to do wymiany.

Kącik posiadaczy MK4

: wt sty 05, 2016 22:44
autor: wuPiotrek
mam kilka pytan, od niedawna mam golfa IV, wczesniej mialem na krotki czas dwie trójki wiec raczej nie jestem w temacie vw.

po pierwsze - abs. kontrolka zaczeła się zapalać ale dopiero w trakcie jazdy. rozumiem, że raczej problem czujnika? nie mam zadnego kabla do vagów, mam tylko ELM na bluetooth, da sie tym cokolwiek sprawdzic w golfie? (w poprzednik aucie - saab, moglem sobie bez problemu odczytac jak i skasowac wszystkie bledy). pytanie jeszcze czy jazda ze swiecaca kontrolka ma jakies konsekwencje? uklad hamulcowy wtedy jest sprawny tylko ze bez pomocnika jakim jest abs czy przestaje dzialac wszystko lacznie z reguacja sily hamowania? strasznie nie chce mi sie na tym mrozie przy tym grzebac, mi sam brak abs nie przeszkadza.

po drugie - ogolnie kontrolki. co mnie bardzo dziwi kontrolki cisnienia oleju, poduszek, poziomu plynu chlodnicy i hamulcy (!) gasną po przekreceniu stacyjki w tym samym momencie. nie powinny one gasnac pojedynczo? czemu po przekreceniu zaplonu kontrolka cisnienia oleju nie swieci sie caly czas? (ladowanie sie swieci). bycmoze tak to po prostu jest w vw, lecz mam lekkie obawy, wiec prosze o pomoc. kontrolki nie sa spiete razem, a przynajmniej ta od poziomu plynu chlodzacego dziala niezaleznie, bo zaswiecila sie gdy bylo go malo.

z góry dzieki za pomoc.

Kącik posiadaczy MK4

: wt sty 05, 2016 22:53
autor: KoJ@K
Qto, wedlug mnie nie widze sensu przeplacania za nazwe i polecic moge poli z Olkusza - firma Deuter, wez sobie czerwone. :bajer:

Kącik posiadaczy MK4

: wt sty 05, 2016 23:14
autor: joseph82
o firmie z Olkusza jakieś 2 lata temu pisał i polecał sebekgolf że poliuretany z Olkusza są polecane w offrołdzie i dają radę

Kącik posiadaczy MK4

: wt sty 05, 2016 23:26
autor: Qto
Stanley777, KoJ@K, joseph82, dzięki
Tył na razie zostawiam...nie tak dawno temu wrzucałem lemfordery...a i całą belkę będę zmieniał, więc nie ma sensu wywalać siana. Stabi chyba też na razie zostawię bo są nowe...czyli chyba zostają wahacze :bigok: obadam jeszcze łączniki stabilizatora - pewnie wybite po zmianie stabi :helm:

Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 06, 2016 00:32
autor: krazorek
A zmieniał ktoś kiedyś te gumy co są pomiędzy budą, a tą belką co idzie pod autem za silnikiem? Bo robiłem wahacz cały w zeszłym roku (pełne Lemforedry włożyłem), ale teraz przy obniżonych temperaturach jakaś guma skrzeczy na np. progach zwalniających. I teraz nie wiem czy wahacz przymroziło za bardzo, czy te się kończą bo to w sumie jedyne gumy, których w zeszłym roku nie ruszałem...

Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 06, 2016 00:47
autor: BartesWZL
Jak przy progach skrzeczy to gumy trzymające stabilizator

Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 06, 2016 01:05
autor: Qto
u mnie sworzeń skrzeczał jak stara wersalka...

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr sty 06, 2016 05:22
autor: Robson91
Qto pisze:...a i całą belkę będę zmieniał
Czemu będziesz zmieniał ?



Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka