Strona 475 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 10, 2015 18:56
autor: czinekisz
Chrzanek` pisze:'
A teraz pytanie do gwinciarzy. Moja pierwsza zima na gwincie. Czym wysmarować gwincior i zabezpieczyć? Widziałem, że izolacją takie tjuningi robią, sprawdza to się w praktyce? Pozdrawiam ;)
Ja polecam INOX ;)

Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 10, 2015 19:07
autor: Stanley777
Panowie od gwintu to takie pytanie, jest różnica w markach AP, KW Eibach,Koni, Bilstein pod względem regulacji że na jednym można niżej na innym nie, nie pytam o komfort bo s*ał to pies ale właśnie chodzi mi o obniżenie, jak to jest.

Ma ktoś jakieś fotki jak to komu leży tylko bez podcinania podłużnicy, ze stabi od S3 albo bez itd :bajer:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 10, 2015 19:08
autor: Robson91
czinekisz pisze:
Chrzanek` pisze:'
A teraz pytanie do gwinciarzy. Moja pierwsza zima na gwincie. Czym wysmarować gwincior i zabezpieczyć? Widziałem, że izolacją takie tjuningi robią, sprawdza to się w praktyce? Pozdrawiam ;)
Ja polecam INOX ;)
Albo tasma zbrojona i smar :D

Wysłane z mojego LG-E975 przy użyciu Tapatalka

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 10, 2015 19:08
autor: Dratwa
HojaNT pisze:Nie po to 4 motion kupiłem :helm: :bajer:
Zazdroszczę, masz jakiś filmik z zeszłej zimy może jak to chodzi?

Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 10, 2015 20:22
autor: Adek99
Jeśli byłby ktoś zainteresowany to posiadam na sprzedaż manetki z tempomatem. :bajer: :bigok:

Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 10, 2015 20:37
autor: macabra_
Stanley777, KW V1 Inox, przód na samym dole z helperami, tył sama sprężyna bez regulacji. Ale wydaje mi się, że sporo zależy też od silnika, na aktualnym setupie zimowym widzę, że po swapie z 1.6 na 2.3 zszedł dobre 1-2cm niżej :bajer:

Obrazek

Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 10, 2015 21:55
autor: Qto
czinekisz pisze:Chrzanek` napisał(a):
'
A teraz pytanie do gwinciarzy. Moja pierwsza zima na gwincie. Czym wysmarować gwincior i zabezpieczyć? Widziałem, że izolacją takie tjuningi robią, sprawdza to się w praktyce? Pozdrawiam


Ja polecam INOX
latem wpada do mnie KW v2 w inoxie - nie ma z tym problemu że się zapiecze czy coś?
Obecnym gwintem nie kręcę, może dla tego że się nie da :los2: ...ale i tak auto zimówek nie widziało już trzy lata (wypiaskowałem, pomalowałem i leżą w garażu :rotfl: ) więc nie było potrzeby kręcić jak nie ma zimy...na nowym gwincie jednak podejrzewam że zimę spotkam i nie chciałbym żeby przyszło mi kręcić gwintem po np trzech latach od montażu a tu :ass: Na pewno nie będę tym kręcił jak większość ludzi - 2x w roku. Także od razu, przed zakupem wolę dopytać - nie "zastygnie"?

Mam też pytanie do ksenonowców...duża różnica pomiędzy h7 a ksenem w mk4? U mnie mam żarówki Nightbreaker Unlimited, napięcie na żarówkach takie jak na aku, lampy bez śladów zużycia i jest git...ale ostatnio latam często autami (fabrycznie nowymi więc nie ma mowy o wypalonych odbłyśnikach czy coś) z biksenonem i kuźwa jest bajka na "długich". Jak wypada porównanie H7 i ksenonu w mk4?
Może ktoś ma porównanie ksena z mk4 i Bory? Bo nie wykluczam że lampy właśnie z Bory wylądują u mnie...
Na halogenowej lampie w Borze jak wiadomo jest H4...więc generalnie lipa. Chociaż miałem Mietka 1980r i H4 po włączeniu długich robiło lepszą robotę niż moje lampy :blush:
Teoretycznie soczewki nowe...bo na pewno polecą do renowacji - więc stanu soczewek nie bierzmy pod uwagę. Robił ktoś takie porównania?
Marzy mi się Bixenon...ale wiadomo że bez rzeźby nie da rady. Odpowiednie lampy nawet w domu leżą, ale nie wiem czy chcę je przerabiać i montować :popcorn: ...i tak mam wystarczająco dużo powodów to czepiania się przez niebieskich

Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 10, 2015 22:12
autor: Stanley777
macabra_, no dojść przyjemniejsze to leży, z dołu nie masz nic podcinane tak? Kminie właśnie co by tu do siebie wybrać, pewnie i tak celowalbym w używke, ale jednak jakiś tam wybór jest, właśnie też mnie zawsze ciekawilo jak jest z tymi nakrętkami jak wiadomo nie kręci się co tydzień góra dół, tylko ustawienie optymalnie bezpieczno-zajebiste i ogień. :jezor:

U mnie niby traktor ARL ale myślę że też nie taki znowu lekki.

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 10, 2015 22:27
autor: on6222
Qto

W borze miałem bixenon zrobiłem sam na soczewkach że Škody roomster wrzucilem hida i tak smigalem bylonjiebo a ziemią w porównaniu do h4 ale jak zalozylem ori ksenon bez regeneracji to święci dużo lepiej niż hid

Wysłane z mojego Nexus 6 przy użyciu Tapatalka

Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 10, 2015 22:41
autor: golf3dawid
Nie ma ktoś adapterów 5x100->5x120 15 i 18mm? :bigok:

Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 10, 2015 22:41
autor: kostek007
cezarekane pisze:Kącik wzajemnej adoracji na fb nie wystarcza?
Nie rozumiem o co Ci chodzi gosciu ? To ze napisalem wczesniej, że glosujemy do kalendarza 2016 to co to ma wspólnego z fb ? Nagrywaj dalej kamerką kierowców, bo chyba to Ci tylko wychodzi najlepiej ;)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 10, 2015 22:43
autor: BartesWZL
golf3dawid pisze:Nie ma ktoś adapterów 5x100->5x120 15 i 18mm? :bigok:
Nie masz swoich z X3? ;P

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 10, 2015 22:44
autor: golf3dawid
BartesWZL pisze:
golf3dawid pisze:Nie ma ktoś adapterów 5x100->5x120 15 i 18mm? :bigok:
Nie masz swoich z X3? ;P
Nie, poszly z felgami, a i tak by nie podeszły :D

Kącik posiadaczy MK4

: czw gru 10, 2015 22:46
autor: macabra_
Stanley777, co do nakrętek to ja niczym nie zabezpieczam i kręcę ręką bez klucza - największa zaleta inoxa ;) Nic nie podcinane na tym ustawieniu ale zdarzało mi się na większych hopkach przytrzeć półosią o podłużnicę, ciekaw jestem jak będzie na wiosnę, ale obawiam się, że na grubszych półosiach od 2.3 trzeba będzie podłużnicę lekko podciąć :chytry: