czinekisz pisze:Chrzanek` napisał(a):
'
A teraz pytanie do gwinciarzy. Moja pierwsza zima na gwincie. Czym wysmarować gwincior i zabezpieczyć? Widziałem, że izolacją takie tjuningi robią, sprawdza to się w praktyce? Pozdrawiam
Ja polecam INOX
latem wpada do mnie KW v2 w inoxie - nie ma z tym problemu że się zapiecze czy coś?
Obecnym gwintem nie kręcę, może dla tego że się nie da
...ale i tak auto zimówek nie widziało już trzy lata (wypiaskowałem, pomalowałem i leżą w garażu
) więc nie było potrzeby kręcić jak nie ma zimy...na nowym gwincie jednak podejrzewam że zimę spotkam i nie chciałbym żeby przyszło mi kręcić gwintem po np trzech latach od montażu a tu
Na pewno nie będę tym kręcił jak większość ludzi - 2x w roku. Także od razu, przed zakupem wolę dopytać - nie "zastygnie"?
Mam też pytanie do ksenonowców...duża różnica pomiędzy h7 a ksenem w mk4? U mnie mam żarówki Nightbreaker Unlimited, napięcie na żarówkach takie jak na aku, lampy bez śladów zużycia i jest git...ale ostatnio latam często autami (fabrycznie nowymi więc nie ma mowy o wypalonych odbłyśnikach czy coś) z biksenonem i kuźwa jest bajka na "długich". Jak wypada porównanie H7 i ksenonu w mk4?
Może ktoś ma porównanie ksena z mk4 i Bory? Bo nie wykluczam że lampy właśnie z Bory wylądują u mnie...
Na halogenowej lampie w Borze jak wiadomo jest H4...więc generalnie lipa. Chociaż miałem Mietka 1980r i H4 po włączeniu długich robiło lepszą robotę niż moje lampy
Teoretycznie soczewki nowe...bo na pewno polecą do renowacji - więc stanu soczewek nie bierzmy pod uwagę. Robił ktoś takie porównania?
Marzy mi się Bixenon...ale wiadomo że bez rzeźby nie da rady. Odpowiednie lampy nawet w domu leżą, ale nie wiem czy chcę je przerabiać i montować
...i tak mam wystarczająco dużo powodów to czepiania się przez niebieskich