Kącik posiadaczy MK2

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » czw maja 22, 2014 22:24

Śruba na wale poszła? Nie chce mi się wierzyć...



Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » czw maja 22, 2014 22:34

No to musisz.
Co najciekawsze, jak ją wkręciliśmy i wyciągnęliśmy to była nieźle zjedzona na czubku gwintu tak jakby coś się tam obrobiło.

Będziemy jutro to ogarniać - mam nadzieję, że nie będzie trzeba wału zmieniać ( a jak już to na wał z TDI :bajer: )


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Re: Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » czw maja 22, 2014 22:38

damian_piaski pisze:http://otomoto.pl/volkswagen-golf-vw-go ... 82101.html

7 koła... ja pierniczę :rotfl:
a mój golf jest bezcenny! Ostatnio myślałem nad zmianą ale nie! za bardzo jestem związany z tym autem.


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: damian_piaski » czw maja 22, 2014 23:45

inż. Mk2_marcin, :pub:


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » sob maja 24, 2014 00:15

No panowie, przejechałem już traktorem kilka km o własnych siłach i fajnie to chodzi (ciul, że w uj głośno :satan: )

Turbo fajnie gwiżdże, moment też czuć tylko tak jakby miał spalanie stukowe.
Na jednym garku się tłucze ale nie zawsze, jak opóźniliśmy zapłon (chyba, nie pamiętam już w którą stronę pompą kręciliśmy, a pompę ustawialiśmy na słuch) to nie stukał ale za to był straszny muł i nie reagował praktycznie w cale na gaz, po regulacji, że reagował na gaz i to dosyć wyraźnie zaczęło stukać, ustawiliśmy tak, ze stuka mniej i da się jeździć ale jednak coś stuka.

Wiem też, że będę szukał jak najdłuższej skrzyni bo ta jest króciutka, bardzo szybko dobijam do piątki.

Z lewarkiem też mam ciekawie, bo żeby wbić jedynkę muszę, przebić ją pod wsteczny i pchnąć bardziej w prawo, a wsteczny muszę praktycznie przycisnąć do siebie dosyć mocno, żeby wskoczył.
Trochę było ogarniania z szukaniem biegów ale się udało, biegi chodzą bez problemów, sprzęgło też tylko trochę zajmuje zmiana z jedynki na dwójkę bo jednak trzeba przebić się spod blokadki na spokojnie, żeby plastiku nie połamać.


Teraz już będzie tylko łatwiej :majkel:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » sob maja 24, 2014 10:42

Biegi się na cięgnach reguluje ;p



Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Re: Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » sob maja 24, 2014 11:56

Max93 pisze:
Wiem też, że będę szukał jak najdłuższej skrzyni bo ta jest króciutka, bardzo szybko dobijam do piątki.
gratuluje że się udało, teraz możesz być killerem z pod świateł :satan:

dużo zostało do ukończenia swapu?


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » sob maja 24, 2014 12:07

Trochę zostało do ogarniecia. Wszystko pisze w temacie.
Tylko zastanawia mnie to stukanie na jednym garku tak jakby wtrysk przelewa i stukowo palił.
No ale jeździ :D


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » sob maja 24, 2014 18:06

A tak sobie traktor świszczy :D
Na pewno to trochę ucichnie jak się założy dolot i wydech.

[youtube][/youtube]



Tylko zastanawiam mnie jedno - cieknie trochę ze spustu oleju z turbo i jak idzie olej od górnej strony - górny wężyk na 100% dokręcony, dolny też powinien być dokręcony. Jakieś uszczelki tam mają być czy co? Bo to trochę przypocone jest

Nie mogę dodać zdjęć bo coś się z hostingiem fotem podziało :/


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » ndz maja 25, 2014 23:42

barto125, powiedz mi bo mnie coś skręci :/
Mam te zegary od Ciebie, przełożyłem obudowę bo moja była w trochę lepszym stanie i...

Nie działa mi prędkościomierz razem z przebiegiem i nie działa mi obrotomierz. Reszta działa, kontrolki, zegarek, temp. działa (paliwo nie wiem bo jeszcze sahara w baku ale pewnie też będzie działać)
Co robię nie tak?
Obrotomierz podpiąłem do tej wtyczki do zielonego tak jak pisałeś i nic. Aku normalnie się wzbudza, a wiem, że wzbudzenie akumulatora jest przez licznik więc coś jest nie tak jak powinno tylko co, bo wiem, że u Ciebie to jeździło bo widziałem filmik.
Obrazek


A do tego mam filmik jak to sobie śmiga :D
Trochę szkoda, że mikrofon w telefonie nie łapie dobrze dźwięków bo dźwięk turbo bez wydechu w momencie, gdzie ładuje już dosyć dobrze i zmieniam bieg cudowny :kwiatek:
[youtube][/youtube]


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: J.B.S. » wt maja 27, 2014 00:32

Jak na brak wydechu to jakoś i tak cicho pracuje ten silnik



Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » wt maja 27, 2014 00:37

Też mnie zaskoczył swoją cichą pracą.
Ciekawe co będzie jutro bo będzie poskładany wydech do kupy :food:


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » wt maja 27, 2014 08:20

Tak, dokładnie do tego podpinałem.
A prędkościomierz, tylko linka i musi śmigać, zobacz, czy masz dobrze wpięte i czy ślimak nie wypadł.
Może masz jakieś braki we wiązce do licznika, nie wiem co może być...



Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » wt maja 27, 2014 11:12

W benzynie bez problemu mi działa obrotomierz a tu nie chce.
Linie wczoraj poprawiałem i nic to nie dało :/
Ale coś jeszcze pomyślimy


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości