Kącik posiadaczy MK2
Moderator: VIP
Kącik posiadaczy MK2
Śruba na wale poszła? Nie chce mi się wierzyć...
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
No to musisz.
Co najciekawsze, jak ją wkręciliśmy i wyciągnęliśmy to była nieźle zjedzona na czubku gwintu tak jakby coś się tam obrobiło.
Będziemy jutro to ogarniać - mam nadzieję, że nie będzie trzeba wału zmieniać ( a jak już to na wał z TDI )
Co najciekawsze, jak ją wkręciliśmy i wyciągnęliśmy to była nieźle zjedzona na czubku gwintu tak jakby coś się tam obrobiło.
Będziemy jutro to ogarniać - mam nadzieję, że nie będzie trzeba wału zmieniać ( a jak już to na wał z TDI )
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kącik posiadaczy MK2
a mój golf jest bezcenny! Ostatnio myślałem nad zmianą ale nie! za bardzo jestem związany z tym autem.
- damian_piaski
- Gadatliwa bestia
- Posty: 786
- Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
- Lokalizacja: krynica morska-piaski
- Kontakt:
Kącik posiadaczy MK2
No panowie, przejechałem już traktorem kilka km o własnych siłach i fajnie to chodzi (ciul, że w uj głośno )
Turbo fajnie gwiżdże, moment też czuć tylko tak jakby miał spalanie stukowe.
Na jednym garku się tłucze ale nie zawsze, jak opóźniliśmy zapłon (chyba, nie pamiętam już w którą stronę pompą kręciliśmy, a pompę ustawialiśmy na słuch) to nie stukał ale za to był straszny muł i nie reagował praktycznie w cale na gaz, po regulacji, że reagował na gaz i to dosyć wyraźnie zaczęło stukać, ustawiliśmy tak, ze stuka mniej i da się jeździć ale jednak coś stuka.
Wiem też, że będę szukał jak najdłuższej skrzyni bo ta jest króciutka, bardzo szybko dobijam do piątki.
Z lewarkiem też mam ciekawie, bo żeby wbić jedynkę muszę, przebić ją pod wsteczny i pchnąć bardziej w prawo, a wsteczny muszę praktycznie przycisnąć do siebie dosyć mocno, żeby wskoczył.
Trochę było ogarniania z szukaniem biegów ale się udało, biegi chodzą bez problemów, sprzęgło też tylko trochę zajmuje zmiana z jedynki na dwójkę bo jednak trzeba przebić się spod blokadki na spokojnie, żeby plastiku nie połamać.
Teraz już będzie tylko łatwiej
Turbo fajnie gwiżdże, moment też czuć tylko tak jakby miał spalanie stukowe.
Na jednym garku się tłucze ale nie zawsze, jak opóźniliśmy zapłon (chyba, nie pamiętam już w którą stronę pompą kręciliśmy, a pompę ustawialiśmy na słuch) to nie stukał ale za to był straszny muł i nie reagował praktycznie w cale na gaz, po regulacji, że reagował na gaz i to dosyć wyraźnie zaczęło stukać, ustawiliśmy tak, ze stuka mniej i da się jeździć ale jednak coś stuka.
Wiem też, że będę szukał jak najdłuższej skrzyni bo ta jest króciutka, bardzo szybko dobijam do piątki.
Z lewarkiem też mam ciekawie, bo żeby wbić jedynkę muszę, przebić ją pod wsteczny i pchnąć bardziej w prawo, a wsteczny muszę praktycznie przycisnąć do siebie dosyć mocno, żeby wskoczył.
Trochę było ogarniania z szukaniem biegów ale się udało, biegi chodzą bez problemów, sprzęgło też tylko trochę zajmuje zmiana z jedynki na dwójkę bo jednak trzeba przebić się spod blokadki na spokojnie, żeby plastiku nie połamać.
Teraz już będzie tylko łatwiej
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Biegi się na cięgnach reguluje ;p
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
- inż. Mk2_marcin
- Golfista
- Posty: 2034
- Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
- Lokalizacja: Kraków
Re: Kącik posiadaczy MK2
gratuluje że się udało, teraz możesz być killerem z pod światełMax93 pisze:
Wiem też, że będę szukał jak najdłuższej skrzyni bo ta jest króciutka, bardzo szybko dobijam do piątki.
dużo zostało do ukończenia swapu?
Kącik posiadaczy MK2
Trochę zostało do ogarniecia. Wszystko pisze w temacie.
Tylko zastanawia mnie to stukanie na jednym garku tak jakby wtrysk przelewa i stukowo palił.
No ale jeździ
Tylko zastanawia mnie to stukanie na jednym garku tak jakby wtrysk przelewa i stukowo palił.
No ale jeździ
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
A tak sobie traktor świszczy
Na pewno to trochę ucichnie jak się założy dolot i wydech.
[youtube][/youtube]
Tylko zastanawiam mnie jedno - cieknie trochę ze spustu oleju z turbo i jak idzie olej od górnej strony - górny wężyk na 100% dokręcony, dolny też powinien być dokręcony. Jakieś uszczelki tam mają być czy co? Bo to trochę przypocone jest
Nie mogę dodać zdjęć bo coś się z hostingiem fotem podziało :/
Na pewno to trochę ucichnie jak się założy dolot i wydech.
[youtube][/youtube]
Tylko zastanawiam mnie jedno - cieknie trochę ze spustu oleju z turbo i jak idzie olej od górnej strony - górny wężyk na 100% dokręcony, dolny też powinien być dokręcony. Jakieś uszczelki tam mają być czy co? Bo to trochę przypocone jest
Nie mogę dodać zdjęć bo coś się z hostingiem fotem podziało :/
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
barto125, powiedz mi bo mnie coś skręci :/
Mam te zegary od Ciebie, przełożyłem obudowę bo moja była w trochę lepszym stanie i...
Nie działa mi prędkościomierz razem z przebiegiem i nie działa mi obrotomierz. Reszta działa, kontrolki, zegarek, temp. działa (paliwo nie wiem bo jeszcze sahara w baku ale pewnie też będzie działać)
Co robię nie tak?
Obrotomierz podpiąłem do tej wtyczki do zielonego tak jak pisałeś i nic. Aku normalnie się wzbudza, a wiem, że wzbudzenie akumulatora jest przez licznik więc coś jest nie tak jak powinno tylko co, bo wiem, że u Ciebie to jeździło bo widziałem filmik.
A do tego mam filmik jak to sobie śmiga
Trochę szkoda, że mikrofon w telefonie nie łapie dobrze dźwięków bo dźwięk turbo bez wydechu w momencie, gdzie ładuje już dosyć dobrze i zmieniam bieg cudowny
[youtube][/youtube]
Mam te zegary od Ciebie, przełożyłem obudowę bo moja była w trochę lepszym stanie i...
Nie działa mi prędkościomierz razem z przebiegiem i nie działa mi obrotomierz. Reszta działa, kontrolki, zegarek, temp. działa (paliwo nie wiem bo jeszcze sahara w baku ale pewnie też będzie działać)
Co robię nie tak?
Obrotomierz podpiąłem do tej wtyczki do zielonego tak jak pisałeś i nic. Aku normalnie się wzbudza, a wiem, że wzbudzenie akumulatora jest przez licznik więc coś jest nie tak jak powinno tylko co, bo wiem, że u Ciebie to jeździło bo widziałem filmik.
A do tego mam filmik jak to sobie śmiga
Trochę szkoda, że mikrofon w telefonie nie łapie dobrze dźwięków bo dźwięk turbo bez wydechu w momencie, gdzie ładuje już dosyć dobrze i zmieniam bieg cudowny
[youtube][/youtube]
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Też mnie zaskoczył swoją cichą pracą.
Ciekawe co będzie jutro bo będzie poskładany wydech do kupy
Ciekawe co będzie jutro bo będzie poskładany wydech do kupy
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kącik posiadaczy MK2
Tak, dokładnie do tego podpinałem.
A prędkościomierz, tylko linka i musi śmigać, zobacz, czy masz dobrze wpięte i czy ślimak nie wypadł.
Może masz jakieś braki we wiązce do licznika, nie wiem co może być...
A prędkościomierz, tylko linka i musi śmigać, zobacz, czy masz dobrze wpięte i czy ślimak nie wypadł.
Może masz jakieś braki we wiązce do licznika, nie wiem co może być...
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Kącik posiadaczy MK2
W benzynie bez problemu mi działa obrotomierz a tu nie chce.
Linie wczoraj poprawiałem i nic to nie dało :/
Ale coś jeszcze pomyślimy
Linie wczoraj poprawiałem i nic to nie dało :/
Ale coś jeszcze pomyślimy
Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v
Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości