Post
autor: sebekgolf » sob lis 14, 2015 20:26
Maggot pisze:krazorek pisze:Jaka ta benzyna nieekonomiczna... zero mocy na kołach - całe paliwo poszło w ciepło ^^
[...]
+1
Robson91. to było tak pół żartem....bo kiedyś na forum ktoś zakrywał w mk4 widziałem
Dzięki za odp. Pany, Panów benzynowców też
Robson91 pisze:
Maggot pisze:Pytanie z innej beczki - po ilu km macie 90stopni na blacie w Waszych tdi przy obecnych temp. ?
(bez zakrywania kartonami itp
)
Zakrywało to się w żukach albo polonezach nie ta era
Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka
era czy generacja silnika nie ma nic do rzeczy. CIepło oddaje też blokiem i to dużo ciepła. Zakrycie przodu powoduje spadek przewietrzania komory i wychładzania silnika. DO tego jak nie masz osłony pod silnikiem ani po bokach to .... tym bardziej. Ale co tam.... nie ta era
Dodam jeszcze że zakrycie kratek z przodu na zimę skutecznie wydłuża życie intercoolera , skrapalacza z klimy i chłodnicy, bo nie wali tak na nie błoto pośniegowe pełne soli.
Tarpan 1,5 OHV -> Swap 1,4 dohc R.I.P -> Swap 1,6 DOHC R.I.P -> Swap 1,4 DOHC R.I.P ->Swap 1,8 DOHC R.I.P -> Swap 1,8+ DOHC -> Swap 1,8T +++ DOHC in progresssss
Pomagamy Domom Dziecka -> ZŁOMBOL '11/'12 /'14/'15/'16
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/