Strona 443 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: wt lis 10, 2015 23:09
autor: piotrek233
Zdjęć nie mam, ale u siebie miałem 8J na 225,Et 33, Gwint kw, skręcony prawie do końca. Felga o amor nie ucierała lecz przy max skręceniu kół, opona ocierała o budę.. Koła były schowane.
Później miałem 8J et 25 opona 215. felga nie wystawała.
Kolejno 8J et 8 opona 215. felga wystawała
Następnie 8,5J et 29 opona 215- na pewno nie wystawała- chyba była na równo z błotnikiem albo ciut schowana felga
obecnie mam 9J et nie pamiętam... opona 215. felga lekko wystaje

Przy kw nie trzeba będzie wyciągać helperów, przynajmniej ja nie miałem takiej potrzeby

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt lis 10, 2015 23:33
autor: Robson91
Qto pisze:
GM84 pisze:Qto, Z przodu żeby zmieścić 8,5 to trzeba będzie wyjąć helpery a et zrobić w okolicach 25.
helpery w jakim celu ?
Chrzanek` pisze:Ja mam 225 na 8,5j akurat, więc naciągu praktycznie nie ma. ET felg 45, na przód dystans 15mm i jest akurat ideolo
czyli ET końcowe 30...masz jakieś foto jak to się spasowuje od strony lagi i jak od strony błotnika - czy coś wystaje?

U mnie wygląda to tak (foto niżej) przy 195/65/15 6,5J ET38...jakieś 8mm luzu, przy 205 byłoby już bardzo blisko...z tym że przy 18" będzie to zupełnie inaczej wyglądało...a i pewnie gwint KW wygląda inaczej...bo TA-T ma specyficzną regulację długości całej lagi :kac:

Przy gwincie może być na styk - nie robi mi to...z dystansami czy bez, ale wolałbym wiedzieć wcześniej:P - chodzi o to aby nie wystawało za błotnik. Przyszłościowo i tak będę naciągał błotniki...ale tymczasowo ma się zmieścić.

Obrazek
W celu zejścia niżej, wywalasz i masz kilka cm regulacji ;) ale wtedy skacze jak piłka ;) i weź posmaruj czymś bo rudy się nim interesuje :los2:

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Kącik posiadaczy MK4

: wt lis 10, 2015 23:40
autor: Qto
piotrek233, :pub:
Robson91 pisze:W celu zejścia niżej, wywalasz i masz kilka cm regulacji
nono...ale ja pisałem że dailycar a nie przyziemna taczka ;)
Robson91 pisze:i weź posmaruj czymś bo rudy się nim interesuje
nie ma co smarować...trzy miechy moczyłem obydwa przednie amory w płynie hamulcowym i WD40 na zmianę. Obydwie ciecze przeleciały przez gwint. Jedna tuleja puściła pod palnikiem...druga nie dała rady - opisywałem na kąciku walki ;) Także gwint z przodu mam bez możliwości regulacji :los2: - taki kupiłem... ale będzie nowy :bigok:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt lis 10, 2015 23:41
autor: Robson91
To regulacje pod sprężynami też nie działają?

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Kącik posiadaczy MK4

: wt lis 10, 2015 23:53
autor: GM84
Qto pisze:U mnie wygląda to tak (foto niżej) przy 195/65/15 6,5J ET38...jakieś 8mm luzu, przy 205 byłoby już bardzo blisko...z tym że przy 18" będzie to zupełnie inaczej wyglądało
Jak byś chciał wsadzić 8,5 et35 to felga byłaby 2,5 cm bliżej amora http://www.willtheyfit.com/index.php?wi ... 35#content" onclick="window.open(this.href);return false;

Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 07:07
autor: Qto
Robson91 pisze:To regulacje pod sprężynami też nie działają?
nakrętki wszystkie udało się ruszyć...także to działa, ale to chyba bez znaczenia bo nakrętki są w jedynym rozsądnym położeniu ;)
GM84, stronkę znam...tylko ciekawe jak nakrętki będą przychodziły w nowym gwincie... cza będzie kupić i zobaczyć :okej:

Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 10:28
autor: peppa_814
Mi Santa przy -40 ocierała z dwóch stron o nadkole przy maksymalnym skręcie. :los2:

Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 10:41
autor: sebekgolf
trzeba było zrobić -39,5 :jezor:

Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 10:50
autor: Qto
Mi obecna opona też trze przy max skrecie...ale ile mam obniżone to pojęcia nie mam

Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 11:36
autor: sebekgolf
Mnie najbardziej bawią te stwierdzenia większości użytkowników samochodów - 30 czy -40, a może -80? Co jest punktem odniesienia ja się pytam :grin:

Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 12:55
autor: joseph82
punktem odniesienia jest seryjny zestaw amorów i sprężyn na którym dany samochód opuścił samochód. Zaraz mogą rozleć się głosy, że są przecież wersje GTI, GT, eRki i inne które mają już też obniżone zawieszenie w porównaniu ze zwykłą seryjna wersją. Tak więc można uznać, że punktem odniesienia jest seryjny zawias.

Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 13:11
autor: sebekgolf
seryjnych zawiasów było jakieś jak mnie pamięć nie myli 14 wersji :grin: Ja mam wersję auta GT i po założeniu sprężyn -30 różnicy nie ma :grin: Teraz jest trochę inaczej bo mi fedra strzeliła i wsadziłęm z GTI V5 i poszedł do góry nieco, ale czasowo :-)

Moim zdaniem powinno się mówić o obniżeniu w odniesieniu do konkretnej wersji zawieszenia.

Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 13:23
autor: peppa_814
Dooobra mistrze... :jezor: Powiedzcie mi dlaczego mechanizm wycieraczek stuka mi o podszybie? Jakiś czas temu padł mi ori mechanizm, kupiłem zamiennik Vika. Wszystko złożyłem, ustawiłem, działa jak trzeba poza tym pukaniem.

Obrazek

Napierdziela tym zaznaczonym na czerwono plastikiem gdzieś o metalową część podszybia. Jak nagnę go z dużą siłą i dokręcę środkową śrubkę to 2-3 ruchy jest okej, potem się zsuwa i dalej stuka. :rozpacz: Coś nie tak zrobiłem czy mechanizm jakiś wadliwy? :kac:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: śr lis 11, 2015 15:49
autor: markk
Przy gaszeniu silnik i czasem przy rozpalaniu słyszę dziwny dźwięk dochodzący gdzieś od strony nóg kierowcy.
Nie jest to dźwięk metaliczny.
1.9 TDI
Macie jakieś pomysły?