inż. Mk2_marcin, króciec wymienisz razem z uszczelką - ja w benzynie zapłaciłem za to 15-25zł.
Te plastiki lubią pękać i nie opłaca się wymieniać samej uszczelki.
Niby tak to chodzi na znaczku. Trochę pobawiłem się z pompą i kręci ale gaśnie, do tego jednak grzałem na krótko świece, żeby szybciej zakręcił.
[youtube][/youtube]
Re: Kącik posiadaczy MK2
: wt maja 20, 2014 13:26
autor: inż. Mk2_marcin
barto125 pisze:Wymieniaj cały kruciec, tanie to jest.
chyba tak zrobię..
przy okazji wymienię płyn chłodniczy na nowy bo ten co jest trochę stary jest.
Ja piernicze rozwalisz to auto
Max to tak jakby nie miał paliwa,
polecam warsztat Monster załatwić ci jakąś lawetę?
Kącik posiadaczy MK2
: wt maja 20, 2014 13:36
autor: grek21
witam chłopaki mam problem a mianowicie mój kumple ma golf II 1.6 D 87 rok problem pojawia sie gdy jedzie autem zapala sie kontrolka wody i auto gasnie potem jest ciężko zapalić jak odpali troche pojedzie i problem sie powtarza co może być ?
Kącik posiadaczy MK2
: wt maja 20, 2014 13:41
autor: Max93
Marcin, paliwo mam i idzie na wtryski.
Też nie mogłem go długo trzymać bo obroty łapie i na początku sam go wyłączyłem.
Jadę po druga pompę i będziemy próbować co to wyjdzie.
Kącik posiadaczy MK2
: wt maja 20, 2014 13:50
autor: inż. Mk2_marcin
grek21, a nie czasem świeci się kontrolka ładowania? czy kontrolka temp?
Kącik posiadaczy MK2
: wt maja 20, 2014 17:25
autor: barto125
Mocno za późny/wczesny kąt wtrysku. Rozrząd od nowa do ustawienia ;p
Zbić koło wałka, pompę na znak, naciągnąć pasek, przykręcić koło wałka, zaznaczyć punkty kontrolne przy każdym kole, obrócić kilka razy wałem i zobacz, czy się pokrywają.
Kącik posiadaczy MK2
: wt maja 20, 2014 18:24
autor: Max93
barto125, pompa na znak czy na trzpień bo już się gubię (jak na znak, to znak ma iść równolegle do pionu pompy? )
Mam tą pompę na zmianę, niby druga z 1.6TD ale ma więcej pokręteł regulacyjnych od strony przyspieszacza zapłonu, a ta co teraz ją mam na aucie tego nie ma.
Tak się zastanawiam czy ja czasem nie pociągnąłem za przyspieszacz jak w tedy paliłem.
Jak ściągnąć koło z pompy bo mnie szlag trafia już od 14 bo nie mogę sobie z tym poradzić :/
Ale za to przy okazji skręciłem półośki, zalałem skrzynię, poskładałem w miarę układ chłodzenia - ale koła nie mogę ściągnąć, przez co nie mogę sprawdzić drugiej pompy
Kącik posiadaczy MK2
: wt maja 20, 2014 19:50
autor: barto125
O trzpień chodzi. Koło od pompy masz na klinie założone?
Trzeba gumowym młotkiem pukać i kiedyś spadnie, też się z tym męczę zawsze.