Strona 429 z 1093

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 26, 2015 16:22
autor: mass143
Taniej? Dwa tłoki, uszczelki, głowicę trzeba by sprawdzić i jak zrzucona to pewnie i poprawić, niech się okaże że cylindry do szlifu to ja to mam gdzieś:P fabryka silnik to fabryka. Zobaczymy wieczorem jak się to rozwiąże ale tego motoru raczej nie mam zamiaru remontować. Albo na części albo poczeka na swap jakiś

Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Tapatalka

Re: Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 26, 2015 16:27
autor: Robson91
Tylko kwestia mechanika, jak odda kasę to jesteś do przodu do drugiego motoru, i nie odpuszczaj tego progu ;)

Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 26, 2015 17:42
autor: afej
pany nie wiecie czy AQN ma już hebel 312 ?

Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 26, 2015 18:08
autor: macabra_
afej, tak, przód 312mm, tył 256mm wentylowane :)

Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 26, 2015 22:23
autor: Chrzanek`
A propos hebli, może ktoś na na sprzedaż heble na tył 256mm ;> kompletny swap :grin:

Kącik posiadaczy MK4

: pn paź 26, 2015 22:57
autor: macabra_
Mam ale nie na sprzedaż :los2:

Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 27, 2015 00:01
autor: peppa_814
Mam 256 z przodu. :los2:

Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 27, 2015 00:29
autor: afej
peppa_814, bierz ode mnie koło, spasi Ci :-) :-)

Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 27, 2015 09:59
autor: boris_kafarrow
Pod 256 to i 14 spaszą, po co tyle wydawac :grin:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 27, 2015 10:38
autor: sebekgolf
mass143 pisze:Taniej? Dwa tłoki, uszczelki, głowicę trzeba by sprawdzić i jak zrzucona to pewnie i poprawić, niech się okaże że cylindry do szlifu to ja to mam gdzieś:P fabryka silnik to fabryka. Zobaczymy wieczorem jak się to rozwiąże ale tego motoru raczej nie mam zamiaru remontować. Albo na części albo poczeka na swap jakiś

Wysłane z mojego LG G3 przy użyciu Tapatalka
Srasz w gacie :bajer: Bierzesz kibel na stół ( albo do szlifierni najlepiej jak nie masz pojęcia o tym) i niech zrobią ocenę silnika ( za to przeważnie nie kasują). Może się okazać, że cylindry są na tyle wytrzymałe, że nie są jeszcze wydarte ( w sumie jakbyś sprawdził w jakim stanie są honowania na garnkach to też już wstępnie da się ocenić). Jak się okaże, że trzymają wymiar w tolerancji, to kupujesz dwa tłoki ( tylko odpowiednia grupa selekcyjna koniecznie - to niech zrobią na szlifierni jeśli nie siedzisz w silnikach), składasz kibel i jeździsz bez zastanawiania się. Przy okazji zrobić sprawdzenie pasowań na reszcie garnków bo pozostałe tłoki mogą się zbliżać do tego samego punktu co te dwa. Ile CIę to wyniesie ? 2000-2500zł ? A przynajmniej wiesz co masz. A tak kupisz kolejny kibel ze złomu z niewiadomą przeszłością i może się okazać, że za chwilę będzie to samo.

W swoim życiu w jednym z moich samochodów wymieniałem 6 razy silnik. Każdy chodził, ale żaden nie chodził dokładnie tak, jak chodzić powinien. W końcu się wnerwiłem, zrobiłem sobie kapitalkę ( ale pełną). Blok poszedł do szlifu łącznie z osiowaniem wału, głowica na sprawdzenie szczelności + planowanie ( zawory robiłem sobie sam bo mam taką możliwość). Do tego wał w nominale po polerce czopów, nowe panewki, tłoki, pierścienie, cylindry, ostrzejsze wałki. Remont silnika wyszedł grubo ponad 5000zł ( i to robiłem większość sam, bo składanie do kupy wszystkich gratów odbywało się w moim garażu) przy wartości samochodu na poziomie 700zł, gdzie zatankowanie obu zbiorników do pełna potrafi podwoić wartość fury :rotfl: Ale wiesz czemu to zrobiłem ? Żeby wreszcie mieć pewny silnik. Teraz wsiadam, odpalam i zapierdzielam na drugi koniec europy bez żadnych sensacji :bajer:

Gdyby to było TDI i zastanawiałbyś się nad kupnem drugiego silnika, to spoko, bo tam przy 500 tyś km jeszcze często jest honowanie na cylindrach, ale nie w benzynie ( albo bardzo bardzo rzadko).

Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 27, 2015 12:23
autor: Chrzanek`
No jak z przodu będzie 312mm to i z tyłu przydał by się większy hebel chyba należał. Bo ten seryjny z 1.6
może nie podołać trochę po swapie silnika, więc trzeba szukać i kupić :p

Kącik posiadaczy MK4

: wt paź 27, 2015 16:50
autor: HojaNT
Szukam w wlkp ew. Wrocław do zrobienia LC w V6 :bajer:

Kącik posiadaczy MK4

: śr paź 28, 2015 00:10
autor: karacz
Apropo silnika
Sprzedać swoje zadbane auto, w które już trochę włożyłem i kupić 1.8t czy swapować, jest ktoś w kąciku kto ogarnia temat swapu?

Kącik posiadaczy MK4

: śr paź 28, 2015 00:59
autor: Chrzanek`
karacz, miałem identyczny dylemat. Ale tak jak piszę, MIAŁEM. Zdecydowałem się na swap, ze względu na zainwestowane pieniądze
w auto i w to, że wiem czym jeżdżę i mam pewniaka. Kwestia teraz tylko silnika, żeby kupić coś też pewnego (tak jak w Twoim przypadku).
U mnie silnik już kupiony kilka miesięcy wstecz i czeka tylko na robotę. Ale to jeszcze w tym roku ;)
To raz, a dwa to weź teraz kup 1.8t pewniaka, też ciężki temat, bo nie zawsze będziesz miał możliwość sprawdzenia historii, albo
co było tak i tak, co robione, co nie, w jaki sposób robione, przez kogo, czy na ura bura czy konkretnie..
Inna kwestia to też od kogo kupić te 1.8t, bo ostatnio trochę było tego na sprzedanie z kategorii tych takich zadbanych, bo ludzie projekty sprzedawali
i nadal sprzedają i od takiego kupić to inna bajka, ale i on się będzie cenił bo sprzedaje pewniaka po prostu. Więc wyjść masz kilka :) Pozdrowienia.