Kącik posiadaczy MK2

Wymiana doświadczeń użytkowników poszczególnych modeli VW.

Moderator: VIP

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » ndz maja 18, 2014 11:36

Siemka ;p



Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Re: Kącik posiadaczy MK2

Post autor: damian_piaski » ndz maja 18, 2014 11:54

[youtube][/youtube]

popłynęła


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » ndz maja 18, 2014 12:01

no ładnie to podsumowała :kac:


Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » ndz maja 18, 2014 15:15

Pany, próbowałem dzisiaj zakręcić rozrusznikiem i nic.

Coś jeszcze tam muszę pociągnąć do rozrusznika czy co?
Obrazek

W automacie miałem tylko pociągnięty + z aku i minus na skrzyni biegów i hulało, a tu nie ogarniam za bardzo tego. Plusa podpiąłem, z minusem nie mam bladego pojęcia gdzie się w piąć, a miejsce gdzie wydaje mi się najprawdopodobniejsze jest za daleko i trzeba by było robić na sztukę (mówię tu o śrubie mocowania rozrusznika do skrzyni i bloku)

Oczywiście jak próbowałem zakręcić to przynajmniej przyłożyłem '-' do obudowy.

Zastanawiam się też czy czasem jakiś przekaźnik z automatu mi nie blokuje zapłonu, bo jednak była blokada zapłonu na biegu przy automacie - tylko, który by to był przekaźnik.



barto125 , pytanie do Ciebie. Ty przekładałeś jakieś czujniki z trójnika przy głowicy, czy kupowałeś nowe do klekota, bo ja próbowałem przełożyć ale każdy ucieka do środka i te wsuwki, które mam nie dają rady, żeby złapać.


Najgorsze, że jest niedziela i wszystko co może mnie uratować (czyt. sklepy z częściami, szrot) jest pozamykane :banghead:
A jutro do roboty...


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » ndz maja 18, 2014 17:23

Do rozrusznika tylko + i sygnał ze stacyjki, czerwono-czarny kabel chyba, w automacie też musiał gdzieś być.
- to gdziekolwiek do skrzyni/silnika.
Czujnik w trójniku zostawiłem ori od tdi, wsuwkę trzeba dorobić.



Awatar użytkownika
J.B.S.
Forum Master
Forum Master
Posty: 1819
Rejestracja: sob mar 22, 2008 19:08
Lokalizacja: Radom

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: J.B.S. » ndz maja 18, 2014 21:21

W automacie rozrusznik jest z tyłu silnika więc kabel bedziesz miał gdzieś w okolicy cewki zapłonowej .Taki grubszy wpinany na pojedyńcza kostkę .Tak jest przynajmniej u mnie.Koloru nie pamiętam.Sprawdż sobie w tych linkach co dałem z rozpiską skrzynek bezpieczników.



Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » ndz maja 18, 2014 23:56

Dobra, niby auto gada ale...


Ciul z tym, że sucho w skrzyni i nie ma jeszcze spiętego ukł. chłodzenia.

Ale pompa chyba lipa :banghead:
Silnik zagadał :okej:
Tylko, że od razu łapie w uj wysokie obroty (nie wiem jakie bo nie podłączyłem obrotomierza, a w dodatku jedyny pasek to rozrządu), na słuch to tak ok. 3000 jak nie więcej.

Przy regulacji wolnych obrotów zeszliśmy do zera z Maroxxx'em i dalej ten problem. Regulowaliśmy dawkę, 3 obroty w lewo, to nawet nie prychnął, nawet pół obrotu zero reakcji - nie gada.

Przestawiliśmy ząb czy dwa na rozrządzie i coś już było niby, ale tylko prychał, a nie zapalił.
Nie mogliśmy też wiecznie próbować bo bateria padła.

Dodam, że mam pompę z 1.6 z LDA, ale będę ją wymieniał we wtorek na pompę z 1.9, może coś zakręci lepiej - bo nie wiem czy to wina pompy czy źle ustawionego rozrządu, co do którego też mam pytanie.

Pompę na rozrządzie ustawiać znaczkiem równolegle do pompy czy na trzpień?




Tak nawiasem to trochę mi ulżyło jak silnik zagadał ale zmiażdżyło mnie to, że nie chodzi tak jak powinien.


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » pn maja 19, 2014 00:09

Pompę na trzpień.
Znak na kole zamachowym to 0, nie wycięcie.
Wałek rozrządu na płaskownik.
Jak łapie takie obroty, to na gaz reaguje, jak z dymem?



Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » pn maja 19, 2014 00:22

Mówisz, że zamach na 0 :shock:

My ustawialiśmy na wycięcie

Tylko ja tam zera za bardzo nie widziałem :/



Dym dosyć ciemny jak się rozkręcił, a przy paleniu normalny biały


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » pn maja 19, 2014 00:26

Tak, na 0, też po swapie ustawiłem na wcięcie, odpalał, chodził, ale dziwnie, na 0 było ok. Jest ono koło wcięcia gdzieś.



Awatar użytkownika
Max93
Diesel Power
Diesel Power
Posty: 1710
Rejestracja: wt cze 07, 2011 20:15
Lokalizacja: Kraków/Gdów

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: Max93 » pn maja 19, 2014 00:28

Czyli będzie trzeba spróbować nowych ustawień

A nie masz czasem jakiegoś zdjęcia tego zera?


EDIT:

Jeszcze jeden problem mam, bo jak to było w automacie to jest blokada zapłonu na biegu - jak to zlikwidować, bo dzisiaj jak paliliśmy to musiałem zapiąć stary lewarek - dobrze, że wiązki nie uciąłem bo w tedy byłyby jaja


Było:
VW Golf mk2 1.6D
Fiat Punto mk1 1.2 8v
VW Golf mk2 1.6RF automat
VW Golf mk3 GTI XX Jahre 2.0 8v

Miał być VAG, a jest PSA
Peugeot 407SW 2.0HDI

Awatar użytkownika
damian_piaski
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 786
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 20:52
Lokalizacja: krynica morska-piaski
Kontakt:

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: damian_piaski » pn maja 19, 2014 10:23

dwa przewody idą do lewarka?


Wrzuć na luz i spójrz na to z lotu ptaka ;)

barto125
Powered by MTDI
Powered by MTDI
Posty: 1493
Rejestracja: śr kwie 27, 2011 14:12

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: barto125 » pn maja 19, 2014 10:55

Obrazek



Awatar użytkownika
inż. Mk2_marcin
Golfista
Golfista
Posty: 2034
Rejestracja: sob lis 07, 2009 18:05
Lokalizacja: Kraków

Kącik posiadaczy MK2

Post autor: inż. Mk2_marcin » pn maja 19, 2014 11:06

barto125, szybkiej będzie jak ci przyjedziesz do Maxa93 i mu pomożesz skończyć swap.
Swoją drogą Max jak bedziesz się denerwował zadzwoń do Monster :bajer:


Obrazek
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Kąciki”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości