Strona 368 z 1093

Kącik posiadaczy MK4

: czw lip 23, 2015 13:39
autor: karacz
mi to ściąga zawsze na lewo :grrr:

Kącik posiadaczy MK4

: czw lip 23, 2015 13:47
autor: Qto
Robson91 pisze:Tylko żeby go doładowywał do końca
czyli że co :chytry:

Ja miałem Futury w dwóch autach...nie polecam

Ostatnio zaskoczył mnie Bosch...chyba S4...auto stało tydzień nie jeżdżone, a że mam na stałe podpiętą kamerkę i nawigacje to był problem z odpaleniem...rozrusznik zrobił niemrawo dwa obroty ale silnik nie zaskoczył, słysząc że jest problem z aku odpuściłem szybko kręcenie dlatego że czasami są problemy z odpaleniem za pierwszym razem kiedy auto stoi na słońcu - za drugim razem pali normalnie :kac: . Kolejna próba...kręcę tyle na ile pozwoli aku - czyli kilka obrotów...niestety silnik nie zaskoczył...przy trzeciej próbie rozrusznik już nie miał siły zakręcić i tutaj zdziwienie maksymalne - nie wyzerował się licznik :shock: ...czyli napięcie nie spadło jakoś drastycznie pomimo ewidentnego braku prądu.

Kącik posiadaczy MK4

: czw lip 23, 2015 13:59
autor: Paviarotti
yogi_ziom, nie sprawdzałem, w sumie nie powinna się zmienić, bo rozkręcone było chyba na tej jednej śrubie sworznia.
Ale podjadę chyba jutro obczaić czy się coś zmieniła, bo już nie mam pomysłów. W sumie jakby się zmieniła to by też przy jeździe na wprost bez gazu go ściągało, a jest dobrze.

Kącik posiadaczy MK4

: czw lip 23, 2015 14:00
autor: karacz
Takie pytanie wkładając gwint mtsa zmieniać łaczniki stabilizatorów? czy ori wystarcza?
dodatkowe pytanie na przegladzie patrza na gwint?

Kącik posiadaczy MK4

: czw lip 23, 2015 14:21
autor: Qto
Paviarotti pisze:rozkręcone było chyba na tej jednej śrubie sworznia
nie wiem czy wysunąłbyś półoś... a jeśli sworzeń był odkręcony to jednak zbieżność poszła się kochać
karacz pisze:wkładając gwint mtsa zmieniać łaczniki stabilizatorów? czy ori wystarcza?
nie masz przypadkiem na myśli stabilizatora ? łączniki zostają... a stabi w zależności jak nisko chcesz zejść
karacz pisze:przegladzie patrza na gwint?
mnie się gość pytał co to za samoróbka :los2: ...tylko z tyłu miałem gwint
Później założyłem z przodu, pojechałem na ustawienie świateł i...na stacji diagnostycznej nie ustawili mi świateł bo:
- nie mogłem dojechać do końca linii diagnostycznej gdzie był przyrząd do ustawienia świateł
- w ogóle nie wjechałem na linię diagnostyczną bo wkoło kanału był krawężnik 8cm - ponoć przepisowy...że niby jest to minimalny prześwit - nie udało mi się tego znaleźć w żadnym rozporządzeniu czy czymś podobnym...i w ten sposób dowiedziałem się na dwóch stacjach że moje auto nie przejdzie przeglądu :rotfl:

Kącik posiadaczy MK4

: czw lip 23, 2015 16:03
autor: karacz
http://www.mapet-tuning.com/sklep/cznik ... l83sgucu97" onclick="window.open(this.href);return false;
dokładnie o to mi chodzi ;)

Kącik posiadaczy MK4

: czw lip 23, 2015 17:04
autor: Paviarotti
Qto pisze:nie wiem czy wysunąłbyś półoś... a jeśli sworzeń był odkręcony to jednak zbieżność poszła się kochać
Hmm, ale nawet jeśli by się trochę zmieniła to nie ściągało by tak piekielnie przy przyspieszaniu chyba :) przy delikatnym gazie jest ok, ale jak się dociśnie i puści kierę to skręca ostro.

Kącik posiadaczy MK4

: czw lip 23, 2015 17:06
autor: bjoern
Paviarotti, może podczas zbijania poluzowała się półoś i dlatego przy przyśpieszaniu znosi, a może tak jak mówią z tym sworzniem, dziwna sprawa :jezor:

karacz, nie musisz tego kupować ;)

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw lip 23, 2015 17:33
autor: Robson91
Qto pisze:
karacz pisze:przegladzie patrza na gwint?
mnie się gość pytał co to za samoróbka :los2: ...tylko z tyłu miałem gwint
Później założyłem z przodu, pojechałem na ustawienie świateł i...na stacji diagnostycznej nie ustawili mi świateł bo:
- nie mogłem dojechać do końca linii diagnostycznej gdzie był przyrząd do ustawienia świateł
- w ogóle nie wjechałem na linię diagnostyczną bo wkoło kanału był krawężnik 8cm - ponoć przepisowy...że niby jest to minimalny prześwit - nie udało mi się tego znaleźć w żadnym rozporządzeniu czy czymś podobnym...i w ten sposób dowiedziałem się na dwóch stacjach że moje auto nie przejdzie przeglądu :rotfl:
Ja pojechałem ustawić światła to gość mówi żebym wysiadł i on wjedzie na co musiałem mu powiedzieć że nie ma opcji bo jest obniżone i urwie coś albo mi albo sobie :D bo wjazd na rolki przy większej prędkości skutkował całusem zderzaka z podłoga :D

Wysłane z mojego Monster X5 Pro przy użyciu Tapatalka
Paviarotti pisze:yogi_ziom, nie sprawdzałem, w sumie nie powinna się zmienić, bo rozkręcone było chyba na tej jednej śrubie sworznia.
Ale podjadę chyba jutro obczaić czy się coś zmieniła, bo już nie mam pomysłów. W sumie jakby się zmieniła to by też przy jeździe na wprost bez gazu go ściągało, a jest dobrze.
Raczej trudno wyjąć półoś bez luzowania wahacza

Wysłane z mojego Monster X5 Pro przy użyciu Tapatalka

Kącik posiadaczy MK4

: czw lip 23, 2015 17:40
autor: KoJ@K
Dzisiaj wyjezdzajac z przegladu za mną wjezdzal jakis dziadzia citroenem, odjechalem, stanalem na boku z chlopakami na bajerke, po chwile wola nas diagnosta, zeby pomóc wyciągnac dziadzie, bo wjechal autem do kanalu. :rotfl: a ja myslalem, ze to na yt tylko takie jajca. :los2:

Kącik posiadaczy MK4

: czw lip 23, 2015 18:16
autor: golf3dawid
:grin:

Re: Kącik posiadaczy MK4

: czw lip 23, 2015 18:31
autor: Robson91
Skądś się na tym yt biorą takie filmy :D i będą ci piedrolić że ty stwarzasz większe zagrożenie bo ci felga wystaje niż taki dziadzia co nawet prosto jeździć nie potrafi ;)

Wysłane z mojego Monster X5 Pro przy użyciu Tapatalka

Kącik posiadaczy MK4

: czw lip 23, 2015 19:21
autor: karacz
Po założeniu gwintu zbieżność i ustawianie świateł obowiązkowa?

Kącik posiadaczy MK4

: czw lip 23, 2015 19:22
autor: Paviarotti
karacz, tak jest